• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.035 gebruikers
  • 9.373.416 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Het gaat hier dan ook om de film waar de quote betrekking op heeft en niet om films in het algemeen.

Weet ik. Maar het gaat om een standaard argument. Al tientallen keren gelezen. Ook erg vaak over 2001, ongeacht of dat een grote klassieker is of niet. Ik ben het ook niet met hem eens, maar hier haal je gewoon een argument aan waar je het niet mee eens bent, geen unieke quote. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dit soort berichten niet eerder bent tegen gekomen. Alleen Onderhonds berichten bevatten tal van dergelijke argumenten bij klassiekers, inclusief 2001 waar hij twee alinea's wijdt aan het lelijke uiterlijk. Wellicht vind jij dat memorabel en dat is je goed recht, maar eerlijk gezegd kwam het op mij meer over op een aanval op iemands persoonlijke smaak. Dat is uiteraard niet de bedoeling van dit topic.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ben ik iig niet de enige die er zo over dacht .

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Maar Onderhond is dan ook wel een geval apart.

The One Ring schreef:

Wellicht vind jij dat memorabel en dat is je goed recht, maar eerlijk gezegd kwam het op mij meer over op een aanval op iemands persoonlijke smaak.

En ik heb daarna ook uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling is geweest. Als ik iemand belachelijk wil maken (waar ik overigens nooit op uit ben), doe ik zoiets wel bij de desbetreffende film en ga ik niet laf ergens op een forum zo'n quote neerzetten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

JohnWilliams schreef:

Eentje uit de oude doos...

boer schreef:

ja

de film is leuk

gewoon goed

de hoofdrolspeler is kansloos

het plot is jolijt

de acteurs maken pret op de set

leuk

het is gewoon goed

gewoon pret maken

lul

Elke keer als deze quote van stal wordt gehaald word ik weer een beetje gelukkiger . Pure kunst.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Uit welk jaar komt die quote?

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Die van die haai is nog altijd de beste!

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Deze?

Zo is de film jaws ronduit geniaal. Terugspoelend kijkend gaat die over een haai geboren uit een explosie die mensen uitkotst en boten repareert.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Yup.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

BoordAppel schreef:

Elke keer als deze quote van stal wordt gehaald word ik weer een beetje gelukkiger . Pure kunst.

Prachtige quote inderdaad

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, deze post die ik nu quote zal best al eens genoemd zijn maar ik moest wel erg lachen toen ik deze domme reactie las in het topic:

De Site >> Algemeen >> Wat is de bedoeling van deze site

ERIKVANTONGERE schreef:

HOE KOMT HET DAT JE DE FILM VANUIT BELGIE NIET ONLINE DE FILMS KAN BEKIJKEN. Of is er een oplossing voor?

Denkend dat je alle films die op de site vinden kan gratis hier kan kijken

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Hoe vaak je hem ook leest, je begrijpt er 0 van.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Wat vind je er moeilijk aan te begrijpen?

Ligt het nou aan mij of wordt het MM publiek met de dag simpeler?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Simpeler? Het is gewoon een zin dat compleet verkeerd geformuleerd staat. Dan begrijp ik wel dat het lastig is om zo'n zin te begrijpen Overigens wel een geniaal topic haha.

Die quote over Jaws hierboven is ook amusant

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

rep_robert schreef:

Simpeler? Het is gewoon een zin dat compleet verkeerd geformuleerd staat. Dan begrijp ik wel dat het lastig is om zo'n zin te begrijpen Overigens wel een geniaal topic haha.

Die quote over Jaws hierboven is ook amusant

"Het is gewoon een zin een DIE....niet DAT". Over verkeerd formuleren gesproken

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

(quote)

Hah geweldig ja. Lijkt wel een beetje op de schrijfkunsten van P. Kouwes (Nico Dijkshoorn).

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Van Nunen schreef:

Wat vind je er moeilijk aan te begrijpen?

De strekking is wel duidelijk, maar bijvoorbeeld het feit waarom hij eerst spreekt over 'de film' in een topic dat Wat is de bedoeling van deze site, waarom hij met CAPSLOCK praat en waarom hij het in een dergelijk topic over online films bekijken heeft. Om maar even wat voorbeelden te geven.

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Bij Triangle (2009)

Helderheid schreef:

Aparte film.. Zeker als je van vaag houd, en het fijn vindt om na een film te denken: "wtf just happend"..

Merkwaardige username heb je dan...

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Ik zag het zelf eerst ook niet, maar door de reacties daarna toch wel een leuke dubbelzinnigheid:

Parisa schreef:

Misschien komt dat door je leeftijd. Believe me: 10 jaar later heb je genoeg Joden in gaskamers gezien en zal je deze film met andere ogen gaan bekijken. Hij is meesterlijk.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

In Wie is de oudste/ jongste user?

kobe bryant fan schreef:

danku gij ook,hoe oud ben jij?

Iemand in één zin op drie verschillende manieren aanspreken

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

BlueVelvet schreef:

In Wie is de oudste/ jongste user?

(quote)

Iemand in één zin op drie verschillende manieren aanspreken

Waarschijnlijk onbedoeld en dat maakt 't zo grappig.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Uit hetzelfde topic .

Yekezzez schreef:

Ik zal mijn reactie op verzoek uitbouwen:

Valt het jouw het meest op dat er een vrouw op de site komt? Volgens mij zijn er hier velen. Misschien zou je de optie (die je zelf ook al in de nieuwe site achter de schermen hebt gemaakt) om een foto in je profiel te zetten moeten invoeren. Dan kom je erachter dat er meer vrouwen op de site zitten. Tenzij ze bijvoorbeeld een foto van een paard uploaden. Dan ben je nog niet veel wijzer. Of die foto moet wel van haar zelf zijn, maar dat je denkt dat het een paard is. Of dat het een foto van haarzelf is, maar jij denkt dat het haar paard is en je een compliment maakt over haar mooie paard. Dan heb je het bij haar verbruid, maar ja dan is er nog geen man over boord, want dan is ze gewoon lelijk in jouw ogen en wilde je toch niks van haar. Of...

Ik loop te bazelen, ik ga maar weer...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Die dwaalt wel heel erg af ja hahaha.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Hehehe. Maar er zijn toch ook niet eens meer vrouwen dan mannen op de site of wel dan?

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Bij 'The Dark Knight':

bauwens schreef:

The Joker was werkelijk briljant gedaan.

Tevens vind ik het echt ongehoord dat Batman maar liefst 40 kilometer per uur gaat op zijn motortje! (kijk maar eens terug. Als zijn auto kapot gaat, gaat hij verder rijden op een motor met platte wielen (dat alleen al is onmogelijk) en hij gaat niet harder dan 40 km/h rijden)

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Timmy757 schreef:

Uit hetzelfde topic .

(quote)

Erg grappig, dit!

Zandkuiken

• 1745 berichten
  • 1430 stemmen

Bij Ik zoek... een filmtitel. Leuk omschreven

Trixer schreef:

Hallo ik ben opzoek een film waarvan ik alleen maar een stukje verhaal ken dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen ?

Het verhaal gaat over man die is getrouwd met een robotvrouw zij gaat afwassen of iets anders en daardoor maakt ze kortsluiting en gaat stuk.

De man haalt dan een disk achter haar oor vandaan.

De man hoort dan van een oude fabriek waar het model robot vrouw wat hij had nog bestaat.

Hij maakt een hele reis en tijdens deze reis gebeurt er ook heel veel zo wel vriendelijk als vijandelijk.

Uiteindelijk komt hij bij de fabriek en deze is al een tijdje gesloten maar hij vind toch nog een robotvrouw.

en ontsnappen ze per vliegtuig.

Ik heb geen idee van de titel of acteurs.

Maar dit is wat ik nog weet dus kunnen

jullie me helpen ??

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Zeker een 'must-see'!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Lol, het maakt je wel nieuwsgierig ja.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.