- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
haha wie zet de klemtoon verkeerd bij files
dank u dank u 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
misschien moet ik voortaan de files even checken VOOR ik 3 uur van m'n avond reserveer voor een film... slecht geluid 
Wordt je ook niet vrolijk van,
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nou mensen, ik ga zo richting schiphol... met pijn in mijn hart laat ik m'n kindje 2 weken alleen, maar ja... op een gegeven moment met je ze toch loslaten he... snif
veel plezier de komende 2 weken, beetje lief zijn voor de mods, maak er geen rotzooitje van, en tot 14 augustus
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ohja laat ik nog even een backup maken voor de zekerheid 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Veel plezier, Jordy. Hopen dat MM niet crasht. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 berichten
- 76917 stemmen
nou mensen, ik ga zo richting schiphol... met pijn in mijn hart laat ik m'n kindje 2 weken alleen, maar ja... op een gegeven moment met je ze toch loslaten he... snif
veel plezier de komende 2 weken, beetje lief zijn voor de mods, maak er geen rotzooitje van, en tot 14 augustus
Prettige vakantie Jordy, ik ga de 17de, veel plezier en rust maar lekker uit.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Goeie vakantie en we zullen goed op je kindje passen. 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
YES, tijd voor BATTLE ROYALE! 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
beetje weer daar?
zijn ze al klaar voor my arrival?

(Beetje laat dit bericht, maar ik was aan het
internet-afkicken in Kreta
)
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Prettige vakantie Jordy, ik ga de 17de, veel plezier en rust maar lekker uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
de site werkt nog
weer een zorg minder
las wat geflame, hopelijk houdt kappeuter het nog een beetje uit in z'n eentje?? 
nou mensen de groeten, kom nog wel een keertje langs volgende week
ohja erg naar m'n zin hier
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hij mist zijn kindje nu al 
Veel plezier nog trouwens!
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Jordy, ga toch lekker vakantie vieren man! 
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
Morgen stapt Jando in de bus naar Spanje. Ádios en tot over 10 dagen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Morgen stapt Jando in de bus naar Spanje. Ádios en tot over 10 dagen!
Wat doet Da dan? 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Bus! Oh my god, wat een ramp. Die paar keren dat ik flinke afstanden heb moeten afleggen per bus waren verschrikkelijk.
Niet vergeten om eens in het uur je horloge af te laten gaan om daarna heel hard "BEN JE D'R NOG?" tegen de chauffeur te roepen. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Ik ben op dit moment in hongarije 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, ga toch lekker vakantie vieren man! 
doe ik ook, maar af en toe een half uurtje internetten voor het eten kan geen kwaad toch? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je eten smaakt daarna wel lekkerder.
Persoonlijk zou ik het liever na het eten doen (als toetje zullen we mar zeggen)
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Nou, Rimini is idd hartstikke leuk. Heb me veel beter vermaakt dan in die uitgaansfabriek die Lloret de Mar heet van vorig jaar. Mooi weer, mooie vrouwen, mooi strand, mooie discotheken, beetje cultureel, lekker eten... perfect! Even 10 dagen zonder krant, telefoon, internet, radio en tv... uberrelaxed 
Nadat ik terugkwam van m´n 22 uur durende busreis (aaaaahhh!! the horror! the horror! noooooooit meer!!!) heb ik meteen 6 (!) uur lang gemoviemeterd om alles een beetje te lezen/scannen... hoezo ´totally hooked´? 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Ik ben ook is een keer met de bus op vakantie geweest. 28 uur opweg naar Benidorm ( en dat is idd een ramp ). Was ik in het naseizoen, waren er alleen maar bejaarden. Dat was een zwaar geflopte vakantie dus
.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Nou, Rimini is idd hartstikke leuk. Heb me veel beter vermaakt dan in die uitgaansfabriek die Lloret de Mar heet van vorig jaar.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ja we (ik ben met Goodfella mee op vakantie geweest) zijn nog in de Altromundo en de Baia geweest.
Ikzelf vond de Baia net wat beter, dit kwam vooral door de aankleding. Echt het was gewoon de mooiste disco die ik ooit gezien heb. Ik kon me ook uitstekend vermaken met de hardclub die ze er draaide.
De Altromundo was ook erg leuk. We zijn er geweest toen Gigi D'agostino draaide. Die kerel draaide echt goed, vooral de eerste anderhalf uur. Helaas dat er op het eind nog schuim aan te pas kwam.
Ik vond de Baia en de Altromundo ook de twee leukste disco's van Rimini.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ja we (ik ben met Goodfella mee op vakantie geweest) zijn nog in de Altromundo en de Baia geweest.
Ikzelf vond de Baia net wat beter, dit kwam vooral door de aankleding. Echt het was gewoon de mooiste disco die ik ooit gezien heb.
Dat wel natuurlijk 
Ik kon me ook uitstekend vermaken met de hardclub die ze er draaide.
De Altromundo was ook erg leuk. We zijn er geweest toen Gigi D'agostino draaide. Die kerel draaide echt goed, vooral de eerste anderhalf uur. Helaas dat er op het eind nog schuim aan te pas kwam.
Ik vond de Baia en de Altromundo ook de twee leukste disco's van Rimini.
Toen ik in de Baia was, stond het volume op 2 (heel zacht) en draaide ze er een soort van latin-pop.
In de Altromundo draaide Gigi ook toen ik er was 2 jaar geleden. Was erg leuk. Heb je al die Italianen Gigi nog zien na doen? Gigi ging door de hurken, en de italianen ook. Alle Nederlanders stonden nog, was een leuk gezicht 
Ik heb toen een tijd op dat middenpodium in de altromundo gestaan, maar later op de avond was het er zo druk dat je niet eens meer de trap af kon. Toen ben ik maar langs de zijkant naar beneden gegleden.
Ik kan me ook nog herrinneren dat ik in de Carnaby geweest was (tenminste, ik heb een geel t-shirt met Carnaby erop...). Daar vond ik het ook wel relaxed.
Nu ik er zo over nadenk, Rimini was een van mijn leukste vakanties ooit 
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ik kan me ook nog herrinneren dat ik in de Carnaby geweest was (tenminste, ik heb een geel t-shirt met Carnaby erop...). Daar vond ik het ook wel relaxed.
We zijn de eerste avond naar de Carnaby geweest. Ik vond dat echt de slechtste disco van allemaal.
Het was gewoon een matige disco qua aankleding en de muziek was er ook niet goed.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De Carnaby zoog verschrikkelijk...
Baia was idd super qua aankleding en stijl, alsof je een Romeinse tempel binnen kwam lopen... wow! Officieel ook de grootste (openlucht) disco van Europa trouwens.
Altromundo was wel leuke muziek, maar vooral erg goeie en gezellige sfeer. Gigi rules! 
Oja, er was ook nog een skihut, de ´Life´, en die hing vol met filmposters. En dan heb ik het dus over Fight Club, Clockwork Orange, Reservoir Dogs, Bullitt, Pulp Fiction, True Romance, etc. etc. En wat draaien ze daar?
´Ik heb een toet toet toeter op m´n water scooter en daarme toet toet toeter ik naar jouhouuuuu!´
Da´s dus onder de (skihut)tafel liggen van het lachen 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
m´n 22 uur durende busreis (aaaaahhh!! the horror! the horror! noooooooit meer!!!)
, ik ben twee keer met de bus op vakantie geweest: 1 keer naar Italia en 1 keer naar Praag... Heb heel de busreis geslapen hehe, heb er echt totaal niets van meegemaakt. Lame-ass tovenaar!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...m´n 22 uur durende busreis (aaaaahhh!! the horror! the horror!

T.O.
-
- 2413 berichten
- 2790 stemmen
´Ik heb een toet toet toeter op m´n water scooter en daarme toet toet toeter ik naar jouhouuuuu!´
Da´s dus onder de (skihut)tafel liggen van het lachen 
Ik kan dit nummer echt niet meer horen na mijn Blankenberge-vakantie van dit jaar...