• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.372.024 stemmen

Vakantie

zoeken in:

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Ik ga deze vakantie helemaal niet weg. Nu de vakantie dichterbij komt krijg ik echter steeds meer zin om te gaan, wat er toch niet van zal komen..

Volgend jaar ben ik zeker van plan naar het buitenland te gaan, misschien trek ik dan (mits ik het voor mekaar krijg af te studeren) voor 3 of 4 weken naar Amerika.

Dit jaar gaat het voor mij een werk / aan de Maas lig vakantie worden, ook goed te doen..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga 18 juli heerlijk 5 daagjes naar

(afbeelding)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

ah de stad van As Roma en Francesco Totti

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

't Zal wel weer Berlijn worden, deze zomer. Lissabon en Oerol heb ik al gehad dit jaar.

Sjonge, wat saai ben ik eigenlijk.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Hey Berlijn is de leukse stad in Europa.... Misschien op Barcelona na dan..... maar niets gaat boven Amsterdam

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Rujar schreef:

Hey Berlijn is de leukse stad in Europa.... Misschien op Barcelona na dan..... maar niets gaat boven Amsterdam

Barcelona is ook erg leuk, maar niet voor meer dan een paar dagen dan. Ik mis er de rust die Berlijn en Lissabon wel hebben.

Amsterdam is niet aan mij besteed eigenlijk.

Berlijn, ja, dat is de stad waar ik echt helemaal verknocht aan ben. Kom er wel zo'n 3 keer per jaar. Lekker makkelijk met het treintje vanuit Hengelo.

Na Den Helder en Hengelo is er geen stad waar ik zo goed de weg ken als in Berlijn.

Ik denk er over om er een paar jaar te gaan wonen. Gewoon voor de fun, om op mijn sterfbed te kunnen denken aan die tijd toen, dat ik in Berlijn woonde.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

same here Kijkert! Geweldige stad!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik vertrek op 3 juli (mijn verjaardag nog wel) naar Italië, ergens in de buurt van Venetië. Voor 10 dagen.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

2 weken greece vanaf vannacht. se you later!

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Veel plezier, en niet te veel Ouzo he..

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Neu, van ouza dans ik de sirtaki. Misschien wel een pita met tzatsiki en uiteraard mousaka. hohoho.

Lis

• 232 berichten
  • 3255 stemmen

Na jaren niet weg te zijn geweest hebben we het nu mooi aangepakt!Wij gaan eind juli naar Zuid Frankrijk en hebben een villa met prive zwembad gehuurt! Mooi bekeken toch?

*En toen regende het net dat wij er kwamen,2 weken lang,zou mijn mazzel zijn*

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

DAmn ophouduh, kan het niet meer hebben... Ik ga niet op vakantie namelijk!!

No Fair!!

Nubis

• 287 berichten
  • 1488 stemmen

Ik ga 17 juli een weekje naar Zandvoort met vriendinnen. En ik ga misschien/evt. met m'n moeder en kennissen naar Roemenie, lijkt me echt supergaaf (behalve dat ik met m'n moeder ga dan..). Alleen het zal daar wel superheet zijn in de zomer (->landklimaat) en ik haat warmte/hitte.

Ehm.. heeeeeel misschien Lowlands weer dit jaar. Maar het geld is er niet (omdat ik Zandvoort al zef betaal en nog voor andere dingen geld nodig heb -> misschien word ik wel 'gesponsord', haha) en ik moet nog uitzoeken met wie.

Ennn... niet echt vakantie, maar toch stiekem wel een beetje natuurlijk: ik ga met (een deel van) m'n geschiedenis-cluster van school naar Rome in september (de eerste week van school )! Ook erg heet, maar het lijkt me echt heel mooi en leuk.

Ik heb wel gehoord van andere mensen die naar Rome zijn geweest dat je echt super veel gaat lopen (allerlei oude dingen bezichtigen natuurlijkl..). Maar ja, da's niet zo erg.

En de rest werken, hoop ik!

Marloes125

• 20 berichten
  • 44 stemmen

Doom schreef:

DAmn ophouduh, kan het niet meer hebben... Ik ga niet op vakantie namelijk!!

No Fair!!

Ik leef met je mee Doom!! Ik ga ook niet namelijk.. 9 week fulltime werken.. 9 week achter elkaar om half 7 er uit..

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Marloes125 schreef:

(quote)

Ik leef met je mee Doom!! Ik ga ook niet namelijk.. 9 week fulltime werken.. 9 week achter elkaar om half 7 er uit..

zozo, dat kan je niet eens vakantie noemen.... DAmn, wordt druk voor je, maar ja wel geld ontvangen he. Daar doe je het voor

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

ik ga over 2 weken 3 weken naar Oostenrijk....

saai!!!!

ik ga met me ouders en ik heb er niet eens zin in, ik blijf veel iever thuis...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

ik vind Oostenrijk juist leuk.

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

is ook wel leuk....

allen moet ik dan met me ouders mee gaan wandelen in de bergen, en ik ben ook gewoon veel liever thuis...

beetje werken, nixs doen.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik blijf dit jaartje ook maar thuis, lekker 4 weken rustig doen. Misschien nog op vriendin-jacht, wat erg onprettig uit kan pakken op vakantie.

Volgend jaar wordt het zeker weten Argeles.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jah ik blijf ook thuis, maar ik had liev er naar Oostenrijk gegaan lekker mountainbiken in de bergen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Misshien kan je een regeling treffen met Chrissie.

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

van mij mag tie mee....

blijf ik lekker thuis.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Morgen vertrek ik voor twee weken nr egypte , bye iedereen

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Pas maar op voor The Mummy's

V

• 8369 berichten
  • 3364 stemmen

19 juli vertrek ik naar Berlijn, lekker een weekje met mijn vriendin cultuur snuiven

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

*Chrissie* schreef:

van mij mag tie mee....

blijf ik lekker thuis.

Kan niet moet werken .

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

jammer voor je

Quentin

• 10202 berichten
  • 8543 stemmen

Ben even een paar dagen naar Berlijn

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Leuk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.