- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
A.s maandagnacht vertrekken we met het hele bedrijf naar Salou i.v.m. 25 jarige bestaan!!! 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
A.s maandagnacht vertrekken we met het hele bedrijf naar Salou i.v.m. 25 jarige bestaan!!! 
Yes ik mag eindelijk weg !!! 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Yes ik mag eindelijk weg !!! 
Haha goed aangezien dit niemand leest 
Het is hier heerlijk 28 graden!! en dan toch nog tijd vrijmaken om ff te checken
wat er gebeurt....
Mensen tot nooit meer !!!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Je zou beter naar de blote meiden kijken in plaats van op een PC te zitten prutsen... 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Voor de zon had je Nederland niet uit gehoeven (voor de temperatuur wel
)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Nationale Vlootdagen 2005: 15, 16 & 17 juli te Den Helder
Zijn er nog MMers die hier op afkomen? Mooi hoor, je kan heel veel van de Koninklijke Marine zien. Als je een kijkje wilt nemen in één van onze vier lieve Walrus-onderzeeboten, zal je helaas wel meer dan 3 uur in de rij moeten staan. Voor de rest veel fregatten en andere dergelijke schepen te bezoeken. Ook diverse punten van het Korps Mariniers. 2 grote tenten waarin allerlei militaire spullen, emblemen, modellen, noem maar op, worden verkocht. Meer dan zat demonstraties, en mijn vader treedt ook op met zijn band
.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Zit nu midden in proefwerkweek, dan komende vrijdag feest aan het (Schild)meer om einde schooljaar te vieren en dan 8 juli ofzo op vakantie naar Tsjechie. Op zich best @#$% dat ik zo vroeg al op vakantie ga, mis ik de hele Tour maar goed...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Potverdorie, waren vakanties maar te plannen.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Eén ding scheelt voor mij; volgend jaar hoef ik niet meer mee met m'n ouders op vakantie (dit jaar nog verplicht
) en kan ik mooi de hele zomer doen waar ik zin in heb. Ik zal proberen een vakantiebaantje op Terschelling of Ameland ofzo te krijgen. Betaalde vakantie! 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Gaan er nog mensen op nerd-kamp?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nationale Vlootdagen 2005: 15, 16 & 17 juli te Den Helder
Zijn er nog MMers die hier op afkomen? Mooi hoor, je kan heel veel van de Koninklijke Marine zien. Als je een kijkje wilt nemen in één van onze vier lieve Walrus-onderzeeboten, zal je helaas wel meer dan 3 uur in de rij moeten staan. Voor de rest veel fregatten en andere dergelijke schepen te bezoeken. Ook diverse punten van het Korps Mariniers. 2 grote tenten waarin allerlei militaire spullen, emblemen, modellen, noem maar op, worden verkocht. Meer dan zat demonstraties, en mijn vader treedt ook op met zijn band
.
Vlootdagen zijn zeker de moeite waard
ben er 2 jaar geleden een keer geweest is erg spectaculair. Alleen jammer van die wachttijden bij de schepen, ben toen alleen op de Hms. Amsterdam geweest
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
De schepen hebben geen wachttijden hoor, alleen de rondvaartboot
.
Aah, mooi schip. Ik was daar destijds toen ook.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ah hier is dit topic dus , wou em al bijna zelf maken 
Ik ga 1 juli naar France jullie zullen me dan dus 3 weekjes moeten missen 
( U-96 Je kan een feestje vieren )
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Is dit weer zo'n poging om weer lekker zielig te gaan doen?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Eindelijk een paar leuke weken op MovieMeter

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
12 Juli naar Slowakije (naar mijn oom) tot 31 juli 
Zelf ben ik geen slowaak, maar mijn oom is Nederlands en is daar heen verhuisd 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hebben jullie even pech, ik ben de hele vakantie thuis
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hebben jullie even pech, ik ben de hele vakantie thuis
.

Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
20 juli met twee vriendinnen naar chersonissos!
haha nee ik ben geen homo 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Goed voor elkaar pik 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Je zou beter naar de blote meiden kijken in plaats van op een PC te zitten prutsen... 
Kijk met jou kan ik praatn
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Vakantie geboekt 
Een leuk 6-persoons huisje:

Nabij Stadtkyll in de Eifel:

Van 8 tot en met 18 juli 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Geen vlootdagen daar, maar ik mag mijn katten wel meenemen 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ben daar zelf ook ooit eens geweest. In of rond Stadtkyll, weet het niet eens meer precies. Maar erg leuke plek iig. Dus jullie vermaken je vast wel daar 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Vakantie geboekt 
Een leuk 6-persoons huisje:
Nabij Stadtkyll in de Eifel:
Van 8 tot en met 18 juli 
Ik ben daar een keer geweest, schitterend gebied, je kijkt je ogen uit... Mooie bezienswaardigheden daar, denk dat je je daar wel 10 dagen kan vermaken!
Ook hele mooie wijngaarden daar, hopelijk zit je een beetje bovenin de eiffel, dat is echt mooi!
En de wijn is daar echt lekker, sindsdien drinken we nog alleen wijn uit de eiffel daar
(niet dat we het vaak drinken maar toch)
Veel plezier!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
11 
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Woei, vanmorgen een vakantiefiets aangeschaft. Erg prijzig en ik moet er nog 4 weken op wachten, maar dan kan ik er ook weer vele fietsvakanties tegenaan! Helaas dit jaar niet zulke hele grote plannen (in 7 dagen fietsen naar Mainz en met de trein weer terug), maar ik hoop dat ik nog wat meer kan fietsen deze zomer. De kriebels zijn iig volop aanwezig na zo'n hele ochtend tussen de fietsen, fietstassen en fietsverhalen.