- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
America in Nederland vermoed ik. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha
. Ja, maak er wat van. Ik zit lekker 2 weekjes thuis. Ook vakantie toch? 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5884 stemmen
Ben net terug (wel een jet-lag van die autorit...bedankt voor het waarschuwen FK) en heb me best vermaakt; Koppijn en een schorre keel als resultaat.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Goh wat vind ik het toch erg dat ik morgen in het vlietuig naar Brazilie stap...moet ik al die regen en kou voor 2 hele weken missen.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Wat naar voor je, ik heb met je te doen... (
Fijne dagen toegewenst)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mag ik mee om je valiezen te dragen?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Morgenvroeg stap ik op de trein naar Schiphol en zoek ik het een paar graadjes warmer.
In Dublin is het net boven het vrierspunt en in het weekend wordt er zelfs zon voorspelt. Of we daar veel van meekrijgen is de vraag, want met dit weer heb je een geldig excuus als je de pub in duikt.
Verder hoop ik de Kilmainham gevangenis uit mijn favo film te bezichtigen en zal de Guinness brouwerij ook wel met een bezoek worden vereerd.
Dinsdagavond hoop ik dat de temperatuur in Nederland weer een beetje is opgekrikt.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ik ga van de zomervakantie naar SCHOTLAND!!! Lijkt me een prachtig land!
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Veel plezier Emdee! Ik denk dat ik vannacht op mijn werk verblijf, want als het zo doorgaat met sneeuwen, krijg ik de deur niet meer open. Mijn auto zie ik al niet meer....:(
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
In mei gaan we met iedereen van werk een week naar Salou, omdat bedrijf inmiddels al 25 jaar bestaat.
Vervolgens eind juli naar Griekenland (Kreta – Chersonissos)
Eind oktober met aantal gasten van de plaatselijk kroeg in Vinkeveen naar Turkijke. (bestemming onbekend)
Duss….. ik ben alweer volgeboekt voor dit jaar.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dinsdagavond hoop ik dat de temperatuur in Nederland weer een beetje is opgekrikt.
Gelukkig heb ik de ergste kou niet meegemaakt hier.
In Dublin hebben we elke dag zon gehad en was het voor 98% van de tijd droog.
De enige keer dat het wat drupte, zaten we bovenin een open dubbeldekker. Daarom besloten we bij de volgende stop uit te stappen wat toevallig de brouwerij van Guinness was. 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Ik ga in mei/juni naar Izmir (TR).
Hehe word is tijd om uit te rusten, na al dat ambtenarenwerk die ik verricht. Home Sweet Home
zeg ik maar
Niels_G60
-
- 71 berichten
- 4 stemmen
Ik ga de eerste 2 weken van Aug. naar Salou!!!
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Ik ga halverwege Juli '05 naar Turkije (Marmaris).
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik ga in Augustus 2 weken naar China. Omdat we met Finnair vliegen maken we een tussenstop op Helsinki. Daarom hebben we besloten om daar 3 dagen extra te verblijven:
MIJN VRAAG: Wie is er ooit in HELSINKI geweest en kan me tips geven what to do... alles is welkom.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Een fles wijn meenemen, maak je altijd vrienden mee.
Je kunt ook op de Kleine Berg in Eindhoven kijken. Daar zit een leuk reisboekenwinkeltje.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik denk dat een fles Koskenkorva het toch beter doet 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1267 stemmen
2 weken Italie. Helemaal verliefd op toscane na het zien van la meglio gioventu 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3309 stemmen
Ben ik ook eens geweest alleen midden in de zomer, en dan is het veel te heet om van de omgeving te genieten. Dan is het strand-zwembad-strand. In de lente moet het daar ook top zijn.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Een fles wijn meenemen, maak je altijd vrienden mee.
Je kunt ook op de Kleine Berg in Eindhoven kijken. Daar zit een leuk reisboekenwinkeltje.
)
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Toen ik hier net was had jij hier ergens een foto geplaatst met voor mij een bekende achtergrond. (TU/e terrein). Een grijze hersencel heeft dat weer onthouden.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Woei, ik vertrek zo meteen voor een weekje wandelen in Slowakije. Ben benieuwd hoe de nieuwe site draait als ik terugkom!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Woei, ik vertrek zo meteen voor een weekje wandelen in Slowakije. Ben benieuwd hoe de nieuwe site draait als ik terugkom!
Als ik het goed heb begrepen: nog niet 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8541 stemmen
Ben van zaterdag tot zaterdag in Rome, jullie zullen het (ik weet het het is hard) even een weekje zonder me moeten doen 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Mocht je de paus tegenkomen, doe 'm dan de groeten.. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
jullie zullen het (ik weet het het is hard) even een weekje zonder me moeten doen 
Het nummer van korrelatie ligt naast mijn PC nu.
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 berichten
- 76923 stemmen
Fijne vakantie Ingrid groetjes, Henk
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik ga dit weekend een lang weekend naar Barcelona. Doe rustig aan met het Knock Out Spel. Dinsdag zal ik de battles verwerken.