- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Zo, populaire bestemming, Berlijn
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is ook een mooie stad.
Ik ben vandaag alweer terug gekomen uit Italië.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Ik ben vanaf morgen in Den Helder op vakantie voor de Nationale Vlootdagen. Voor mensen die ooit eens een van onze vier Walrus-klasse onderzeeërs willen bezoeken, zijn de Vlootdagen wel aanraadbaar. Onze Walrus-klasse onderzeeërs staan in de militaire onderzeebootwereld bekend als één van de beste Diesel-Electric onderzeeërs. Prachtdingen, lekker claustrofobisch.
Ik vind het toch altijd wel lachwekkend dat mensen als een aap naar die boot rennen, wanneer de poorten opengaan. Wachttijd is namelijk meer dan 3.5 uur. Toen mijn vader nog op het Marineterrein woonde, kon ik altijd voor de openingstijd overal komen, en was daardoor altijd de eerste bezoeker van de boot, maar ik laat mijn goede vrind de onderzeeër ditmaal alleen.

Is ze niet mooi? 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Ik hoor er altijd hele positieve dingen over, alleen dat wachten is minder natuurlijk..
Ik had een keer de keuze tussen dit en een rondvaart door de haven van Rotterdam. Het werd het tweede, ook leuk.
Veel plezier en kun je niet even de groeten doen aan je vrind 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Amuzeer je Rogier, enne... de raampjes dichtlaten hé. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Ik hoor er altijd hele positieve dingen over, alleen dat wachten is minder natuurlijk..
Die wachtrij van meer dan 3.5 uur telt enkel voor die onderzeeboot. Je krijgt per groepje van 8 personen een uitgebreide rondleiding in elk compartiment. Enkel het dieselcompartiment en de slaapverblijven voor matrozen, onderofficieren en officieren krijg je niet te zien. Simpelweg omdat het gewoon te klein is. Ik heb die compartimenten weleens mogen bezoeken en het is echt geweldig. De slaapvertrekken voor de matrozen zijn nog meer opgepropt dan die van de matrozen uit Das Boot.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Amuzeer je Rogier, enne... de raampjes dichtlaten hé. 
Zal moeilijk toe te passen zijn, omdat alleen de Belgen raampjes in hun onderzeeërs hebben
.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Veel plezier, U ! Maar dat gaat vast wel lukken ... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Jah Rogier
Veel plezier
Tierelier
Voor mij nog een bier
(Dit prachtige gedicht valt onder de copyright-wet en mag niet zomaar gekopieerd danwel verkocht worden)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zal moeilijk toe te passen zijn, omdat alleen de Belgen raampjes in hun onderzeeërs hebben
.
En de parachutes niet vergeten hé. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Veel plezier
(en ken je ook niet even de groeten van mij overdoen bij de substent
)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Veel plezier
(en ken je ook niet even de groeten van mij overdoen bij de substent
)
Dank je! Ben je echt lid geweest van de Subs, beviel dat?
Yak: Bedankt voor het emotionele gedicht 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dank je! Ben je echt lid geweest van de Subs, beviel dat?
, moet me alleen uitschrijven omdat ik nou 16 ben
.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Mensen, jullie zullen mij vanaf morgen ook voor iets meer dan twee weken moeten missen. Ik zit dan namelijk in Schotland
!!
Ik ga het daar denk ik héél erg naar mijn zin hebben, hoewel ik veel van jullie (niet allemaal, omdat ik niet ieder''eén ken
!) best wel een beetje heel erg veel boel erg zal missen
!!
Maar jullie redden je vast wel zonder mij
! Ik wens iedereen een prettige vakantie toe en ik zal hier een uitgebreid verslag doen van mijn vakantie als ik terugben
!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Lijkt me een mooie bestemming. Fijne vakantie
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Veel plezier, en niet stiekem onder die kilts kijken he 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Tot ziens Flipman. Schotland lijkt me wel mooi.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Sinds gister echt vakantie
maar blijf nog 4 weken thuis voordat ik naar de Ardennen ga(1 week), London(1 week) en Duitsland met een groep vrienden(1 week). Voorlopig zijn jullie dus nog niet van me af 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
, Zal maar uitkijken trouwens met dat openbaar vervoer in London
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee, ik ga even een weekje kijken of er in Rome wat te doen is, tot volgend weekend!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Genoege leuke ouwe rotzooi te zien 
kos
-
- 46688 berichten
- 8846 stemmen
Ook veel leuke jonge bezienswaardigheden
.