• 13.417 nieuwsartikelen
  • 170.679 films
  • 11.263 series
  • 32.102 seizoenen
  • 632.689 acteurs
  • 196.658 gebruikers
  • 9.198.678 stemmen

De zwakte van de MM'rs

zoeken in:

otherfool

• 18503 berichten
  • 3399 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Die zou je ook kunnen scharen onder ´waargebeurde verhalen´

Tjajaja, zit anders al tijden te wachten op die blonde pizzabezorgster...

Bottleneck

• 8232 berichten
  • 2105 stemmen

otherfool schreef:

Tjajaja, zit anders al tijden te wachten op die blonde pizzabezorgster...

Het moet eerst waargebeurd zijn en dan pas komt een film, niet andersom heh

otherfool

• 18503 berichten
  • 3399 stemmen

Damnit, reality screwed me once more!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Tayama schreef:

Oh dus dat brilletje is zoiets als... Birkenstocks? Een versiering van het lichaam dat maar tijdelijk geaccepteerd word?

Wist je dat er ook mensen zijn die brillen dragen zonder sterkte in hun glazen? En wist je dat de zolen van Birkenstocks uit een patroon van swastika's bestaan? Dat vind ik interessant. Swastika nu al in hedendaagse mode.

(afbeelding)

(afbeelding)

Swastika is haaks... En dan nog...ik loop hoe dan ook heerlijk op die 'Swatsika zolen' .

Film Pegasus (moderator films)

• 30793 berichten
  • 5344 stemmen

Tayama schreef:

En wist je dat de zolen van Birkenstocks uit een patroon van swastika's bestaan? Dat vind ik interessant. Swastika nu al in hedendaagse mode.

Op den duur zie jij blijkbaar overal Swastika's.

En raar maar waar, m'n vriendin draagt soms ook Birkenstocks. Ze hoort echt tot het profiel van 'de zwakte van MM'rs'.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Natuurlijk. Prachtig symbool. Geschreven is deze vaker rond dan hoekig. In steen is deze vaak hoekiger dan rond.

Wist je trouwens dat ik dacht dat dit topic ooit ging over wat de zwakte was van Moviemeter users? Zeg maar dat wat deze users dus niet kunnen, over minder goed dan anderen? Een soort handicap. Dat blijkt dus niet.

Maar Birkenstocks users hebben wel degelijk een handicap. Zij dragen het symbool van de cosmos.

Onder hun voeten.

Met elke stap die zij zetten zeggen zij eigenlijk dat zij schijt aan alles hebben. Aan iedereen. Denken alleen maar aan zichzelf.

Enige waar zij bewust van zijn, is de hedendaagse mode. Dat vind ik een zwakte van moviemeter users.

Ik dacht overigens ook dat Birkenstocks alleen voor dames waren. Maar Timmy757 bewijst ons dus het tegendeel.

Al zullen er vast ook vrouwen zijn die Tim heten.

Op internet dan.

Ajax&Filmfreak

• 3294 berichten
  • 3671 stemmen

Vrienden van mij lach ik ook uit hoor, maar ze lopen er wel op, vrij normaal geloof ik hier.

clockwork72

• 2748 berichten
  • 1648 stemmen

films waarin Robert de Niro, Joe Pesci of Al Pacino in speelt. Heb ik een heel grot zwak voor.

Roel Bogers

• 365 berichten
  • 191 stemmen

Qua acteurs heb ik een zwak voor Kevin Spacey, Brad Pitt en Daniel Day Lewis. Geen verrassing, formidabele acteurs.

Ik heb echter ook een zwak voor een regiseur waar niet iedereen kapot van is: M. Night Shyamalan. Ok, hij is geen sterren-regisseur maar ik vind het vet hoe hij eigenlijk nooit een echt plot heeft, enkel een clue.

Maar mijn aller, allergrootste zwak?

Scarlett Johansson... *zucht*... geen uitleg nodig

clockwork72

• 2748 berichten
  • 1648 stemmen

Ik heb een zwak voor muziek en dan met name de wat oudere rockklassiekers:

Led Zeppelin - Stairway to Heaven, Kashmir

Deep Purple - Child in Time, Highway Star, Smoke on The Water

The Rolling Stones - Gimme Shelter, Sympathy for the devil

Neil Young - Like A Hurricane

Pink Floyd - Comfortably Numb

etc, etc

Elineloves

• 24062 berichten
  • 3620 stemmen

Foute tv-programma's. Talentenjachten, realityshows.. ik vind het meestal wel leuk. Ook heb ik een zwak voor clichématige teenslashers en andere 'foute' horrors.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.