menu

De Site / Gebruikers / De MM-gebruikers IN hun favoriete poster

zoeken in:
idd behoorlijk impressive 'Tex', je amerikaanse maat is daar inderdaad heel erg handig in zeg en sowieso complimenten voor je kleding en zeer toepasselijke pose.

Mooi poster! Je zou zo zeggen dat dit een affiche is voor een western weekend of iets in die richting.

Dank voor de leuke reacties.
Ik zal de waardering overbrengen naar degene die 'm verdient.

@blackcat13
(betreffende de outfit) Op deze manier "leeft"dat spul wat meer dan het alleen maar in de kasten op te bergen, als verzamelmateriaal.

606
Mooie toffe poster Brix

Wauw,dié is leuk! Erg goed gelukt.

Ik vind hem ook erg Gaaf...

Allemaal bedankt voor de erg leuke reacties.

Ik heb ze doorgegeven aan mijn beeld-knutselende vriend.
Die was erg verrast, want hij heeft natuurlijk geen weet van MovieMeter.

Hij vraagt mij van tijd tot tijd om foto's van mijzelf in western outfit te sturen (gemaakt tegen een liefst witte achtergrond)
Later zie ik dan wat hij ervan gemaakt heeft door een "decor" toe te voegen, of poster te bewerken.
Maar het is altijd weer verrassend voor mij, want ik weet nooit van tevoren wat hij bedenkt.

Bovendien is hij voor mij ook nog een grote hulp bij het bestellen van westernkleding en spullen in de US.
Zo'n (verre) vriend is goud waard

Edit

(deze reactie van hem kwam zojuist binnen)

Tex,

glad to know I have fans

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.