- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Serieus problemen met mensen die meer dan 20 films 5 sterren geven
Serieus problemen met mensen die meer dan 20 films 5 sterren geven
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Tja, stel he? iemand met 100 stemmen kan natuurlijk niet meteen serieus problemen hebben met mensen die 3000 films hebben gezien en met meer dan 20 5* films.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Volgens mij zit ik nu op 23 v/d 2400.
Iemand daar problemen mee? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Nee, en zeker geen serieus 
SpikeR
-
- 143 berichten
- 620 stemmen
ik wou dat ik elke film een 5* kon geven
dat zou betekenen dat elke film een topper is
helaas is dat alles behalve waar want er zit wat bagger tussen, anyway soms reageren mensen op iemand die een hoog cijver geeft en verwijzen dan naar een andere film welk een andere genre heeft en dat deze ook hoog beoordeeld is door de gebruikter
laat iedereen vinden wat hij er van vind
de een heeft een beperkte smaak de ander een breede smaak
als een film (bijvoorbeeld een hele slappe komedie) je melig laat worden en je ligt krom van het lache en je treurige dag goed maak, dan zal hij hoger uitvallen dan dat je in een andere gemoedstand de film bekijkt
topic slaat trouwens nergens op 20 films 5* kan veel zijn, zeker als je er nog geen 30 gestemd hebt (zeg maar een beginnner)
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Met de stelling "Serieus problemen met mensen die meer dan 20 films 5 sterren geven"s, zeg je eigenlijk ook dat het niet mogelijk is, dat er tussen alle films die er ooit zijn gemaakt, meer als 20 echte meesterwerken tussenzitten.
Wat toch absurd is.
Het werkt namelijk niet zo, dat je een film absoluut de beste moet vinden, en die dus een 5 geeft. En dat het daarna niet meer mogelijk is dat je nog zo'n goede film ziet.
Als je bij vele films iets hebt van "zo'n films zouden ze meer moeten maken" dan is dat toch fijn voor jou?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Originele post stamt al uit 2003. 
Dr. Salvador
-
- 123 berichten
- 0 stemmen
Ik geef 2 films 5* sterren iemand daar problemen mee?

Mattson
-
- 848 berichten
- 1276 stemmen
ik ga ervan uit dat mijn beste film (pulp fiction) door geen andere film overtroffen wordt dus geen ik alleen deze film een 5*.
Fight club heeft ondertussen ook een 5* gekregen en Donnie Darko zal die ook nog krijgen, maar dat zal dan ook het maximum zijn.
heb nl. ook slechts max 10 films die een 4.5* krijgen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 950 stemmen
Ik heb 35 films 5 sterren gegeven. Haat iemand mij nou
Ik vind dit nou eenmaal allemaal echt hele goede films. Ik heb nu op 300 films gestemt. Maar ik heb er denk ik wel 1500+ gezien, dus.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Dat kan ik moeilijk geloven van iemand van 15.
Ik heb overigens 21 films een 5,0* gegeven. En nu?
Ik vind het opmerkelijk dat iemand met bijna 2000 stemmen, slechts 7x een 5,0* heeft gegeven. Overigens staat een 5,0* niet voor perfecte, evenals een 0,5* niet staat voor 100% slecht.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 950 stemmen
Nee daarom, misschien is 1500 overdreven, maar zeker 800, ik heb namelijk al 275 films in mijn collectie + 50 slechte films, dat zijn al 325 films thuis. Bij nader inzien en een kleine berekening was 1500 misschien een beetje veel
. Maarja, ik denk ook dat een 5,0 niet voor perfect staat. Want dat kan eigenlijk nooit behaald worden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3592 stemmen
Ik denk wel dat mensen die net op deze site komen in het begin heel hoog stemmen, omdat ze dan toch eerst al hun favoriete films aflopen en in de loop der jaren hun stemgedrag wel gaan aanpassen. Bij mij ook zo. Ben wel anders tegen films aan gaan kijken, meer naar details die ik vroeger nooit zou zien. Maar ik heb toch echt wel meer dan 20 films een 5 gegeven. En nee die films zijn zeker niet perfect wat betreft de film zelf. Vaak slecht acteerwerk enzo maar bij mij gaat het vooral om sfeer. En als ik er zwaar van geniet dan kan die film an sich nog zo slecht zijn maar dan krijgt ie wel een 5.
Ik heb wel serieus moeite met mensen als Shannara666 met dit soort stemgedrag:
Laatste bezoek: vandaag 6:14 uur
Aantal stemmen: 1794 (gemiddelde: 4,95, standaardafwijking: 0,30)
Aantal berichten: 0
Dat is gewoon echt van de pot gerukt en gewoon voor de lol stemmen.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
ooohh.... een 4,95 maar? Valt nog mee.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Wat een onzin. Het is een mooie manier om bij te houden welke films je gezien hebt en wat je waardering daar voor is. Alles is mooi geordend en de info staat er netjes bij. Dan hoef je niet perse berichten te plaatsen.
Dat is ook een (grote) reden waarom ik hier stem.
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Ik ben het eens met Vascago. Je kunt ook overdrijven. Ik zou ook alleen maar goede films willen zien maar als ik dat doe weet ik op gegeven moment het verschil tussen goed en slecht niet meer.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Wat een onzin.
Pardon, ik dacht dat het om het feit ging dat hij geen berichten plaatsten en alleen maar sterren gaf. Ik heb het gemiddelde van 4,95 over het hoofd gezien.
Lekker dom in een topic over te hoog stemmen. Mijn Excuus. 
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 950 stemmen
Dat is zeker stemfraude! Je kunt niet 1700 films een 5 geven. Dat slaat nergens op.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Dat klopt, user is hier op aangesproken en de stemmen zijn verwijderd.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Stemfraude lijkt het me niet. 1700 films vijf sterren geven, wat schiet je daar mee op?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14443 stemmen
Of je gebruikt de filmlijsten als optie, zoals ik al jaren doe. Daar staan alle films in die ik gezien heb, maar ik heb nooit op alle films gestemd!
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Dat klopt, user is hier op aangesproken en de stemmen zijn verwijderd.
Verwijder je dan ook even de stemmen van de honderden gelijkaardige users?
Dank U.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dat is veel te omslachtig. Moet je eerst naar het tabblad 'statistieken' om te kijken of je de film al hebt toegevoegd of niet. Een genereer gezientabel-optie zou veel handiger zijn.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Verwijder je dan ook even de stemmen van de honderden gelijkaardige users?
Dank U.
Met meer dan 100.000 users een ondoenlijke zaak natuurlijk maar voel je gerust vrij een alert in te sturen wanneer je iets tegenkomt wat wellicht niet in de haak is...
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 950 stemmen
Stemfraude lijkt het me niet. 1700 films vijf sterren geven, wat schiet je daar mee op?
Alle films die je gezien hebt 5 sterren geven zodat je weet welke je gezien hebt? Dan kun je ze inderdaad net zo goed in je filmlijsten zetten of je denkt eventjes na over hoe je de film vond. Dan kun je hem meteen een realistische stem geven...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
.
Ik heb overigens 21 films een 5,0* gegeven. En nu?.
Nu ben je niet meer geloofwaardig
Maar onzin natuurlijk, iemand die een aardig aantal 5* uitdeelt kan ook gewoon een goede selectie hebben als het aankomt op de films die hij/zij kijkt. Maar dat voorbeeld van Vascago is inderdaad een behoorlijke stap te ver
.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 950 stemmen
Zoals ik al zei heb ik zo'n 35 films 5 sterren gegeven, maar dit zijn dan ook de echte toppertjes uit alle films die ik ooit gezien heb. Misschien dat ik er dan 1 of 2 vergeet.
Jasmijn_123
-
- 11 berichten
- 126 stemmen
Zoals ik al zei heb ik zo'n 35 films 5 sterren gegeven, maar dit zijn dan ook de echte toppertjes uit alle films die ik ooit gezien heb. Misschien dat ik er dan 1 of 2 vergeet.
Misschien moet je het nóg een keer zeggen, voor de zekerheid.