- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Alleen film kijken of met meerdere mensen?
Alleen film kijken of met meerdere mensen?

Ajax&Filmfreak
-
- 3100 berichten
- 3393 stemmen
Ik kijk 80% van de films die ik zie samen met mijn vriendin. Mijn stemmen zijn dan ook niet puur mijn eigen mening/beoordeling maar soms ook beinvloed door haar...

The Oceanic Six
-
- 57693 berichten
- 3779 stemmen
Ik kijk 80% van de films die ik zie samen met mijn vriendin. Mijn stemmen zijn dan ook niet puur mijn eigen mening/beoordeling maar soms ook beinvloed door haar...
Ik zie dat je recent op K3 Dierenhotel hebt gestemd. Moeten we ons zorgen maken?

John Milton
-
- 19778 berichten
- 10899 stemmen
Ik ga meestal met vriendin, soms met vrienden en bekenden, soms met een groepje.
Hoewel ik het vroeger wel eens deed (alleen naar de film), komt dat eigenlijk nog zelden voor. Bios is voor mij toch meer een uitje; ik moet er echt voor reizen tenzij ik na mijn werk een filmpje pak, en mijn vriendin wil het meeste zelf ook graag zien; dus die wordt knorrig als ik zonder haar dingen ga lopen bekijken die ze samen had willen zien.
Maar ik kijk thuis ook zat films alleen, dus als de gelegenheid zich voor zou doen met een een film die ik graag wil zien en zij niet, dan zou het zomaar kunnen dat ik weer eens alleen zou gaan. Niks geks aan.

Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Films zoals the godfather en gladiator kijk ik meestal alleen en de actie en superhelden.films in een groepje

nathaniel177
-
- 551 berichten
- 2403 stemmen
Popcornfilms meestal in de bioscoop met vrienden. Andere films thuis alleen op mijn chromebookje. Sommige films kijk ik met mijn moeder en de meeste niet. Binnenkort met een vriend (niet ervaren filmkijker) magnolia zien. Ben benieuwd?