- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Pixel-blue
-
- 64 berichten
- 110 stemmen
In De Site > Gebruikers > Hoi en ik ben:
Hoi ik ben pixel-blue
absolute filmliefhebber
misschien soms niet krities genoeg
ik ben dislecties maar probeer
het goed schrijven
vragen stuur een berichtje
Electric_Feel
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
Hallo iedereen, ik ben Sam. Ik ben 21 jaar een studeer Marketing. Ik bezoek deze site nu al een hele tijd, zo lees ik eerst jullie meningen over films die ik eventueel wil huren of bekijken. Zelf ben ik ook een filmliefhebber en kijk toch heel wat films, het is dus ook niet meer dan normaal dat ik mij heb aangesloten.
Mijn favoriete filmgenres zijn voornamelijk Komedie, Actie en af en toe wat horror (voornamelijk de bekende slashers zoals Nightmare on Elm Street, Fiday the 13th, Halloween en Child's play).
Bij deze hoop ik dus heel wat leuke momenten te beleven met jullie, en heel wat nieuwe films te ontdekken. 
Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Welkom Sam
Maar waarom Barcelona? Gloryhunter? 
Electric_Feel
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
Welkom Sam
Maar waarom Barcelona? Gloryhunter?
Neen, ik ben geen Gloryhunter
Ben eigenlijk al heel lang fan van Barcelona
Ook toen ze een hele tijd geen prijzen wonnen
Nu is het gewoon een zeer goede periode, maar als er binnenkort weer een mindere periode aankomt zal ik nog steeds mijn favoriete ploeg steunen 
En de reden waarom ik voor Barcelona ben is omdat ik wel van hun speelstijl hou, dat aanvallend en combinatie voetbal
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Azulgrana
Slam_Duck
-
- 115 berichten
- 113 stemmen
Hej filmliefhebbers,
Ben toch wel groote film en serie liefhebber en kom al verschillende jaren hier om wat informatie te vergaren over de films.
Toch eens tijd om een account aan te maken, bij deze.
Bij het samenstellen van mijn top tien heb ik gemerkt dat hij toch niet zo gebruikelijke is. Ik ben een fan van films met de gebruikelijke genres (actie/thriller/komedie) met een variatie aan geheimzinnigheid en slechte eindes. Mijn top tien spreekt dan ook vele om deze reden tegen.
Ik ben een Belg met een zeer slechte vocabulaire, ik wil me hier alvast voor excuseren.
Buiten films kijken ben ik nog wat actief op andere fora en studeer ik Industrieel Ingenieur. Ben basketbalcoach en hou alles wat een kick geeft.
de groeten en hoppenlijk tot bij de films,
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Veel informatieve plezier, Slam_Duck
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
_Nick_
-
- 13 berichten
- 49 stemmen
Hallo allemaal!
Na lang rondkijken op de site leek het me toch wel eens tijd om een account aan te maken. Ik ben al lang een groot liefhebber van films, maar het is pas sinds ongeveer 2 jaar dat ik er echt geïnteresseerd in ben geraakt. Ik heb geen specifieke voorkeur voor een bepaald genre, maar ik hou gewoon van films in het algemeen. Ik probeer de laatste tijd echter wel steeds meer oude klassiekers te kijken, dus mijn huidige top 10 zal de komende tijd misschien nog wel wat veranderingen ondergaan.
Ik studeer Media & Entertainment Management (hebben jullie vast wel iets over gehoord
) en ik ga volgend jaar de Minor Filmstudies volgen. Het lijkt me leuk om wat meer met andere mensen inhoudelijk over films te praten, dus vandaar dat ik me heb aangemeld! 
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Welkom Nick, goeie muzieksmaak heb je blijkbaar ook