- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Heb al een jaartje een account op Moviemeter maar gebruikte het pas een maand of twee en heb me nooit echt kunnen voorstellen
Ik was mijn hele leven gamer , maar films kunnen me steeds meer boeien, als iemand me wilt helpen als een filmdocent, stuur maar een PM ofzo
Alle hulp wordt gewaardeerd en ik wens iedereen veel plezier op MM 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Welkom, geen lessen van mij hoor, jouw smaak bevalt me wel 
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Hallo, allemaal.
ik ben al een paar maanden actief op MovieMeter maar heb me nog nooit voorgesteld. Tot reeds vorig jaar reikte mijn filmkennis tot blockbusters maar sinds ik op MovieMeter ben, leer ik veel mooiere films kennen. Deze site was ook de enige met goeie Nederlandstalige recensies en een actief forum dus die keuze was snel gemaakt. Merci.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Welkom, geen lessen van mij hoor, jouw smaak bevalt me wel
Geloof me , er moet nog veel geleerd worden
Ik snap geen ruk van Lynch bijvoorbeeld
Yakolev
-
- 14 berichten
- 29 stemmen
Hai,
Ik heb mij een paar dagen geleden aangemeld. Films kijken is een grote hobby van mij (Van iedereen hier lijkt mij)
En dat woar et.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Welkom, mede limburger. 
En vaöl plezeer heij. 
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1772 stemmen
Hallo allemaal!
Volgens mij heb ik nog nooit in dit topic gepost terwijl ik toch al wel een tijdje actief ben op MM
. Bij deze wil ik me toch nog even voorstellen. Ik gebruik de site vooral om tips op te doen voor mooie films. Tot nu toe heb ik het prima naar mijn zin 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Hallo, allemaal.
ik ben al een paar maanden actief op MovieMeter maar heb me nog nooit voorgesteld. Tot reeds vorig jaar reikte mijn filmkennis tot blockbusters maar sinds ik op MovieMeter ben, leer ik veel mooiere films kennen. Deze site was ook de enige met goeie Nederlandstalige recensies en een actief forum dus die keuze was snel gemaakt. Merci.
Toevallig ook een fan van The Doors?
(Je avatar en nickname)
Danovic
-
- 26 berichten
- 17 stemmen
Hallo iedereen. Ik ben Daan, 21 jaar. Hou vanzelfsprekend van film kijken. Daarnaast zijn mn hobbies fitness en kickboks.
Wat er misschien wat meer toe doet is mijn filmsmaak: Ik ben gek op horrors, met name zombie films, in ieder geval met een apocalyptische wereld zoals I am legend. Dawn of the dead ( ja, de remake ) vind ik samen met 28 days later de beste zombiefilms. Echter hou ik niet van oude zombiefilms, waarbij je ziet dat zombies geschminkte mensen zijn. George Romero mag dan de strompelende zombies hebben uitgevonden en daarom prijzen velen de oude Dawn of the dead de hemel in; Ik vind die films oersaai !
Wanneer je dus nog een echte goede moderne zombiefilm weet, stuur me gerust een bericht !
Het allerbelangrijkste van mij om te weten hier op movie-meter, is dat op mijn nummer 1 de film Scarface staat, en ik weet niet of daar ooit een verandering in gaat komen. De enigste oude film die een plek in mijn hart heeft veroverd. Vanzelfsprekend lijkt me. Heel stiekem verdiend iemand bij mij dan ook meer aanzien wanneer diegene Scarface in zijn/haar profiel heeft staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bedankt voor je aanzien en welkom Danovic.
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Lap, net geen aanzien (staat er net niet in) 
In ieder geval welkom. Dawn of The Dead & 28 Days Later zijn tot nu toe ook de beste zombiefilms die ik gezien heb.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Heel stiekem verdiend iemand bij mij dan ook meer aanzien wanneer diegene Scarface in zijn/haar profiel heeft staan.
Ha welkom 
Ik heb Scarface al vanaf 12 mei 2005 op nummer 1 staan.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Welkom Danovic 
Ik ben ook een fan van zombiefilms, en net als jij moet ik ook niets hebben van die oudere films...
Peter_1994
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Gebruikers > Voorstellen!:
Hey allemaal!
Ik ben Peter en ik ben16 jaar 
Groetjes!
Danovic
-
- 26 berichten
- 17 stemmen
Volg je The Walking Dead, Daan?
ja die volg ik al
1 ste seizoen al gezien.
Ha welkom 
Ik heb Scarface al vanaf 12 mei 2005 op nummer 1 staan.
Zo hoort het