- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Afgaand op je top 10 kan ik je Onderhond zijn top 100 aanraden. Mooie top 10 overigens, maar nogmaals, welkom.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Welkom The Truth, Mr.Mark en Stu-Pot..!!
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Welkom The Truth, Mr.Mark en Stu-Pot..
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom allemaal op MM en veel plezier 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Bij Inception (2010):
Een oude bekende. 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Na een afwezigheid van ruim vier maanden ben ik weer terug.
De reden van mijn uitschrijving was dat ik het film kijken en alles er om heen helemaal zat was. Daarnaast had ik het gevoel dat ik niet veel meer kon bijdragen aan de site. Ik had er geen lol meer in. Het had verder niets met de site en de gebruikers te maken. Dan denk je natuurlijk waarom schrijf je je uit en blijf je niet een tijdje gewoon weg. Ik had eerst de intentie om nooit meer terug te keren. Toch begon het een week of twee geleden weer te kriebelen en heb ik weer een stapeltje films bekeken. Ik had er weer veel plezier in. Toch miste ik nog iets, en dat was om mijn filmervaringen met jullie te delen. Daarop heb ik een berichtje gestuurd of ik weer mocht terug keren. En gelukkig mocht dat en hebben ze mijn oude account weer geactiveerd.
Spijt heb ik niet van mijn uitschrijving, aangezien ik ook een beetje ontevreden was over mijn stemmen en een aantal meningen. Nu wil ik weer een frisse start maken met veel nieuwe filmenergie. Het vele aanwezig zijn zal niet meer gebeuren, aangezien ik het momenteel ook erg druk heb met andere dingen. Mijn afwezigheid heeft mij erg goed gedaan, al vind ik het nog steeds erg leuk om met film bezig te zijn. Ik hoop jullie snel weer eens tegen te komen bij een film discussie en/of op het forum.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daar is die weer, zo opeens weg, maar de verdwenen zoon is terug. Welcome back 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Welkom terug en veel plezier verder
.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik hoop jullie snel weer eens tegen te komen bij een film discussie en/of op het forum.
En bij de contest? (of vraag ik nu meteen weer te veel)
Welkom terug i.i.g.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Bedankt allemaal! Je vraagt nu meteen wel te veel ja Norma
. Zal binnenkort wel weer een keer een gokje wagen, al denk ik niet dat ik erg veel ga raden aangezien ik de laatste tijd erg weinig heb gezien, en vooral veel mainstream films.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goed dat je er weer bent DVD-T! Ik las je recensies altijd met plezier 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Was blij je naam vanmiddag weer op te zien duiken. Welkom terug 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hey DVD-T weer terug, leuk man!
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Eindelijk. Blij dat je weer terug bent. Heb je recensies en meningen af en toe wel gemist. Alweer direct aan de slag gegaan zie ik. Anyhow, welkom terug 
The Truth
-
- 48 berichten
- 0 stemmen
Zo grappig is het ook weer niet:P
Oke