• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.176 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.516 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

RaveBabe

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Boogeyman schreef:

(quote)

Gelukkig. Ben verder wel aardig hoor. Kruip alleen af en toe bij je in de kast. Maar ik kijk uit naar je mening over Mulholland Dr. en Laberinto del Fauno, El.

Haha dus je komt bij me in de kast kruipen xD Je moet van goeie huize komen, wil je me laten schrikken

Laberinto del Fauno, El. die ken ik, een echte aanrader, alleen kent haast niemand hem. Deze week ga ik ff wat recensies schrijven (sinds me aanmelding het best wel druk gehad reallife;) )

Mulholland Dr heb ik nog niet gezien

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

RaveBabe schreef:

Laberinto del Fauno, El. die ken ik, een echte aanrader, alleen kent haast niemand hem.

Hier op moviemeter is het best een bekend filmpje hoor

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

RaveBabe schreef:

(quote)

Haha dus je komt bij me in de kast kruipen xD Je moet van goeie huize komen, wil je me laten schrikken

Laberinto del Fauno, El. die ken ik, een echte aanrader, alleen kent haast niemand hem. Deze week ga ik ff wat recensies schrijven (sinds me aanmelding het best wel druk gehad reallife;) )

Mulholland Dr heb ik nog niet gezien

Oh ik kom van goede huize, wees daar maar niet "bang" voor. Bah, slechte woordspeling. Maar serieus, het is zowat een hobby van me.

Dus wie weet, als ik in januari weer naar Nederland kom, kom ik jou kast wel even opzoeken. Je hebt toch geen ladekast? Daar heb ik zoon hekel aan...

Maar tot die tijd kijk ik er naar uit wat van je meningen te lezen, blij dat je Laberinto del Fauno, El goed vond.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Welkom

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DonOswaldo schreef:

(quote)

Hier op moviemeter is het best een bekend filmpje hoor

Films die hier normaal zijn of lijken zijn voor veel mensen in mijn omgeving echt hocus pocus soms. Je zou haast zeggen dat wij echte filmkenners zijn haha

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Welkom erg aap

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Films die hier normaal zijn of lijken zijn voor veel mensen in mijn omgeving echt hocus pocus soms. Je zou haast zeggen dat wij echte filmkenners zijn haha

Daar heb je gelijk in, films als Lotr en Scarface kennen ze wel. Maar noem een El Orfanato, Martyrs of Mulholland Dr. en ik verbaas me hoeveel mensen nog nooit van dat soort films hebben gehoord. We benoemen ons gewoon tot filmkenners

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

erg aap schreef:

Ik zal me ook maar eens voorstellen hier.

Ik ben Roeland en al een jaartje lid van MuMe onder de naam Hoi123, en hoewel muziek altijd mijn grote passie zal blijven, vind ik films ook fantastisch. Nog niet een specifieke smaak ontwikkeld en mijn stemmenlijst is nu ook nog niet echt representatief, want ik stem gewoon op iedere film die ik laatst heb bekeken. Maar daar komt vast nog verandering in.

Hopen dat ik hier nog veel zal ontdekken.

Welkom erg aap!

Waar komt de naam vandaan?

Misschien een leuke topic om te bekijken met je passie voor muziek: favoriete filmmuziek

erg aap

• 27 berichten
  • 264 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Welkom erg aap!

Waar komt de naam vandaan?

Misschien een leuke topic om te bekijken met je passie voor muziek: favoriete filmmuziek

Gewoon het nummer dat ik toen draaide, Very Ape van Nirvana. Ik ben niet zo goed in usernames bedenken. Tja, ik heb het raar genoeg niet zo op filmmuziek. Leunt iets teveel op de sfeer, vind ik, al is de soundtrack van Into The Wild wel erg mooi.

Dank iedereen voor de reacties.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Welkom Very Monkey

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Very Monkey

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Hey mensen, ik ben The Truth en ben pas nieuw hier.

Het is hier veel drukker dan op gamesmeter, dus hopelijk is het minstens zo gezzelig.

peace

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Welkom The Truth!

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Welkom The Truth!

Thank you senorita , je hebt Donnie Brasco in je top 10 heb ik gezien , wil je met me trouwen haha ?

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Welkom The Truth

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Kraay schreef:

Welkom The Truth

Thanx , interessante top 10 heb je . Meeste ken ik niet, maar Donni Darko was een top film .

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

The Truth schreef:

(quote)

Thanx , interessante top 10 heb je . Meeste ken ik niet, maar Donni Darko was een top film .

Dank Je zal hier wel meer gebruikers tegenkomen met een interessante top-10. Je naam komt zeker van het GTA-karakter?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Welkom The Truth

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Kraay schreef:

(quote)

Dank Je zal hier wel meer gebruikers tegenkomen met een interessante top-10. Je naam komt zeker van het GTA-karakter?

Haha nee man , ik vind de GTA serie niet echt leuk .

Ik vertel meestal de waarheid , vandaar .

Tenminste ik vind dat ik gelijk heb .

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

The Truth schreef:

(quote)

Tenminste ik vind dat ik gelijk heb .

Haha, zo lopen er hier nog wel een paar rond ;P

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Welkom en veel lol.

Maar waarom begin je met een 0,5 aan The Stand?!

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Welkom en veel lol.

Maar waarom begin je met een 0,5 aan The Stand?!

Thanx .

Oeps, als ik je het nu vertel gaan we off topic .

Maar laat ik het kort houden : ik vond de film langdradig en vooral overdreven. En laat ik helemaal niet beginnen over het einde.

Mr.Mark

• 9 berichten
  • 18 stemmen

Hoi allemaal

Ik ben Mark en ik kwam eigenlijk op dit forum omdat ik een titel van een film zoek. Maar het leek me ook wel eens leuk om verder wat rond te kijken.

Ik kijk redelijk veel films maar ik ben niet zo bekend met films van voor 2000.

Maar goed, jullie komen me vast nog wel eens tegen

The Truth

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Mr.Mark schreef:

Hoi allemaal

Ik ben Mark en ik kwam eigenlijk op dit forum omdat ik een titel van een film zoek. Maar het leek me ook wel eens leuk om verder wat rond te kijken.

Ik kijk redelijk veel films maar ik ben niet zo bekend met films van voor 2000.

Maar goed, jullie komen me vast nog wel eens tegen

Welkom.

Kies ook een avatar Mark, anders zie je er zo LEEG uit .

Mr.Mark

• 9 berichten
  • 18 stemmen

The Truth schreef:

(quote)

Welkom.

Kies ook een avatar Mark, anders zie je er zo LEEG uit .

Tadaaa

Maar het valt me inderdaad op dat iedereen hier gewoon een avatar heeft...

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Welkom groentjes!

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Welkom Mr. Mark

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Welkom, beiden. Vers voer is altijd lekker.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Hallo,

Ik ben Stu-Pot en ben al ongeveer een maand op deze site. Ik heb me vooral ingeschreven om nieuwe films te leren kennen, dat is nu nog altijd niet gebeurd maar ik heb geduld. Ik sta open voor alle films mits ze voldoen aan mijn criteria, dus niet te sentimenteel. Nou, ik hoop dat ik hier een leuke tijd zal hebben en vooral dat ik leuke films zal kunnen ontdekken. En ik sta ook open voor tips.

Mvg Stu-Pot

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Welkom, welkom. Met niet sentimenteel bedoel je, Saw, Eden Lake, the Thing?

Of meer Snatch achtige films? Maar mocht je iets alike zoeken, scharrel wat rond op het forum, daar vind je van alles.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.