- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Dank jullie wel. Ik vind het leuk dat ik nog wel warm ontvangen wordt sommige mensen kunnen mij al niet meer waarderen denk ik
maar jullie reacties vind ik erg leuk nogmaals dank
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Iemand die 5 sterren geeft aan Signs is eigenlijk niet welkom, maar vooruit met de geit. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Iemand die 5 sterren geeft aan Signs is eigenlijk niet welkom, maar vooruit met de geit.
haha maar ik gaf je wel steun met watchmen al begint daar nu al weer de volgende op me te zeuren 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Welkom Quincy. Leuke t-10 heb je. Veel plezier op MM.
DavyJones
-
- 28 berichten
- 0 stemmen
Ik werd even verwezen naar dit Topic!
- Ben nieuw hier! Zeg maar Dave .. Ik zal mijn best doen voor een eigen Top 10 lijst, maar ben er niet goed in. Ben bang dat er dan eerder recente films bij komen dan films van lang geleden die toen indruk op mij hebben gemaakt. En bovendien sta ik vrij neutraal in de filmwereld. Ik geef eigenlijk geen één film een lagere score dan 2 sterren, omdat niets voor niets is. Ook kan ik me zelf in elke film vlechten en kan altijd wel begrijpen hoe dingen in elkaar zitten en hoe dingen zijn bedoeld. Over respect gesproken, wees niet bang ..
Verder oordeel ik over niemand en helemaal niet op een Forum, ben eerder mij zelf in de gaten aan het houden. Ik hoop met jullie een fijn verblijf te hebben bij MovieMeter en stiekem heb ik daar al vertrouwen in.
Ik zal in mijn eigen tempo vaker reageren en sterretjes weggeven.
Peace en Love to All! 
DavyJones
-
- 28 berichten
- 0 stemmen
Wow! Jullie reageren snel! Geeft me een goed gevoel dat ik Welkom ben .. Hahahaha, heb het nou al naar m'n zin! 
Love you All!
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Wat is je smaak trouwens Dave (dan heb ik het natuurlijk over films
)
DavyJones
-
- 28 berichten
- 0 stemmen
Wat is je smaak trouwens Dave (dan heb ik het natuurlijk over films
)
Ik kan heel wat opnoemen, maar ben eerlijk gezegd het meest geleund naar Science Fiction. 
En jij? 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
En jij?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom Michel, Khadija, Jan, Quincy en Dave 
Veel plezier hier op MM!
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Welkom Dave ik ben ook pas nieuw erg leuke site hier
Alleen sommige mensen
maar over het algemeen is het top hiero
Roel Bogers
-
- 365 berichten
- 191 stemmen
Haha, je komt vast snel iemand tegen die niet je mening deelt en dat erg graag duidelijk wil maken. Zo gaat dat, en dat maakt de discussies op deze site wel interessant.
Gij zijd wel gekomen Dave. 
DavyJones
-
- 28 berichten
- 0 stemmen
Hehehe, ik vind alles prima! Mensen mogen me afkraken zoveel en zo hard ze willen .. gewoon respect! Bovendien is dat simpel een weerspiegeling van hun zelf .. want zij zouden het niet zo vinden of gezegt hebben.
Ik heb net mijn Top 10 lijst in elkaar geknutseld. Ik ben er nog steeds niet overuit .. en de lijst veranderd natuurlijk als ik in de toekomst weer een betere tegen kom, hehehe!
Ik ga trouwens niet zoveel in op discussies die te veel afwijken van het onderwerp en ik laat heel graag mensen in hun waarde. Beter gezegd .. ik ben eerder een luisterend oor dan een opstandig mannetje. En pak dit niet verkeerd op .. ik ben ook net als jullie tijdelijk een mens en maak ook zo mijn fouten en miscommunicaties.
Nogmaals, ik ben nog steeds opzoek naar mezelf en leer graag van anderen dan ze van me af te weren. Ik weet heus hoe dingen in elkaar zitten, maar wil absoluut niemand de les lezen .. tenzij dit gevraagd wordt.