- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Hi Mich
Nog een Brabander erbij, altijd goed 
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Ik zal mij eens even vluchtig voorstellen:
Mijn naam is Khadija, ik ben 20 jaar en ik woon in R'dam.
Ik zat al eeeeuwen op moviemeter, alleen ook onder andere accounts waarvan ik het wachtwoord ben vergeten.
Verder: Ik ben getrouwd en ben op zoek naar mijn eigen huisje voor mij en mijn man.
Mijn favoriete genre is: Thriller/mystery/horror. Ook fantasie/drama kan interessant zijn, mits goed uitgewerkt.
Mijn minst favoriete genre is: Hersenloze actie en flauwe comedy's 
Verder ben ik gek op Aziatisch eten. Sushi, vis, teriyaki 
Waar ik me mateloos aan stoor is mensen die een film een 5 of 0.5 geven zonder enige vorm van positieve of negatieve kritiek.
Hmmm ... wat moet ik nog meer kwijt.. ?
Ik hoop dat ik nog wat leuke titels in mijn favoriete genre van jullie kan krijgen..daar sta ik altijd voor open. Vooral films zoals Irreversible/Eden lake hebben mijn voorkeur.
Verder...pm'en mag altijd!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Welkom Khadija en veel plezier op MM! En hopelijk vergeet je dit wachtwoord niet
.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Alsnog welkom, ook al na 3 jaar.... 
J.G.
-
- 154 berichten
- 396 stemmen
Hoi, ik ben Jan. Ik zit onder dezelfde naam ook (soms) op boekmeter en onder de naam "Ssscht..." op musicmeter. Ik heb nog geen top-10 gemaakt wegens te moeilijk, maar misschien dat het er toch ooit eens van komt. Als iemand problemen of vragen heeft met een bepaalde post van mij mag je altijd pm'en 
(By the way, ik ben een belgje
)
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Wij Belgen van MM verwelkomen andere Belgen alsof het ons eigen vlees en bloed is. Simpel gezegd welkom en veel plezier op MM!
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
(By the way, ik ben een belgje
)
Ik dacht dat alleen in Nederland alles verkleind werd, boekje, bekertje, koekje, maar jullie ook? Ik zou zeggen welkom en groetjes van een Nederlandertje 
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Thanks thanks...nee ik vergeet zeker mijn wachtwoord niet dit keer! Supersimpel! (voor mij dan)
J.G.
-
- 154 berichten
- 396 stemmen
Danku, wat een warm welkom zeg! 
Ik ben dan wel een belgJE, maar wel een échte, grote (figuurlijk) West-Vlaming hoor! 
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Aha ben je d'r zo eentje. Ik ben ook een stuk groter. 
J.G.
-
- 154 berichten
- 396 stemmen
'k Voel me al helemaal thuis. Merci voor deze verwelkoming met open armen! 
mich30
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
inderdaad als nieuwkomer krijg je hier op MM een warm onthaal! Bedankt voor jullie reacties. Gr michel
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Hey mensen ik ben Quincy, al jaren lang film fan. Ik schreef eerst altijd mijn reacties op Preview.nl, maar omdat ik daar geen feedback kreeg ben ik naar hier overgestapt. ik ben absoluut geen groentje qua films en heb er heel veel gezien. Ik heb ook een bioscoop abbo en film speelt een rol in me dagelijks leven gemiddeld kijk ik er z'n 15 of meer per week.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom op de site Quincy, en have fun 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Welkom op de site Quincy, en have fun
Dank je en misschien dat we straks nog samen discusseren