• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.543 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja die vier jaar haal ik niet meer in

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

tuurlijk wel, gewoon 12 uur film kijken per dag.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

tuurlijk wel, gewoon 12 uur film kijken per dag.

Tuurlijk; Ik ben al druk bezig toe te voegen !!

Ben jij ook al zo veel films vergeten ?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Bij de films die jij toegevoegd hebt dacht ik gelijk: shit, ja, die heb ik ook al gezien. Ik ga maar toevoegen met IMDB in een ander scherm open en dan crosslinken.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Bij de films die jij toegevoegd hebt dacht ik gelijk: shit, ja, die heb ik ook al gezien. Ik ga maar toevoegen met IMDB in een ander scherm open en dan crosslinken.

Ja maar films toevoegen is hard werk. En dat moet het ook zijn. De Mods hebben gelijk.

Ik volg graag goede regisseurs; actrices en acteurs en probeer vervolgens alles te zien!

Ik moet wel zeggen dat ik geen films toevoeg met een waardering die lager is dan 5; daar heeft niemand iets aan!

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

ik ben 16 en ik sta vooral wat hoger in de lijst omdat ik best veel films al heb toegevoegd.maar er zullen nog een heleboel films zijn die ik heb gezien die nog niet op de site staan.het is wel vervelend dat van tientallen films geen plaatjes te vinden zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter kan goed zoeken hoor

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

[Ik moet wel zeggen dat ik geen films toevoeg met een waardering die lager is dan 5; daar heeft niemand iets aan!
Ach ik denk maar zo: de een zijn 5, is de ander zijn 1.dus ik ga voor volledig.

Zal wal een paar weekjes gaan duren, maar zo kom ik wel een hoop films tegen waarvan ik het bestaan al weer vergeten was. Leuke trip door memory lane.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ach ik denk maar zo: de een zijn 5, is de ander zijn 1.dus ik ga voor volledig.

Zal wal een paar weekjes gaan duren, maar zo kom ik wel een hoop films tegen waarvan ik het bestaan al weer vergeten was. Leuke trip door memory lane.

Ja dat is een perfecte lane... Ideaal als je vakantie en tijd genoeg hebt..

vic

• 618 berichten
  • 2464 stemmen

Ik ben nu #6 maar ik denk niet dat ik verder kom. Ik heb op alle films die ik heb gezien die op de site staan gestemt. Nu moet ik toevoegen. Ik dacht dat ik zoveel films had gezien, maar blijkbaar valt dat wel mee.

Ik ben benieuwd, #s 1-5, hoe oud zijn jullie? Ik denk dat je best oud moet zijn om zoveel films gezien te hebben.

~mike

voor jouw info, ik ben 26. in mijn jeugd heb ik heeeeeeel veel t.v. gekeken (zelfs duitsland, waar echt veel films komen). De videotheek moet ik meestal een paar uur bezoeken om een oude film te vinden die ik nog niet gezien heb.erg irritant. Heb nu satelliet dus huur ik niet meer. Maar nog steeds een hoop films hier in de moviemeter die ik nog niet gezien heb en graag wil zien.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Vanaf nu verkrijgbaar op de moviemeter site: Tovenaar

ik moet even zeggen dat k hier gekomen door Goodfella omdat ie dan weer wat puntjes kreeg ergens voor haha,

het zal nog wel even duren voordat ik op alle films gestemd heb die ik heb gezien, maar oke, tis voor een goed doel zal ik maar zeggen

groeten, de Tovenaar

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

ik moet even zeggen dat k hier gekomen door Goodfella omdat ie dan weer wat puntjes kreeg ergens voor haha,

Welkom Ronny! En dankje. Dat zijn dus de welbekende MOVIEMETERBONUSPUNTEN waar ie het over heeft.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

die zou ik toch krijgen

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ja, is dat zo? Ik weet niet meer hoe de precieze reglementen waren. Is alweer zolang geleden... En dat topic zal wel vergaan zijn.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Verdeel ze maar

andolini

• 256 berichten
  • 1749 stemmen

Wie wordt de 1111e gebruiker??? Toch weer een speciaal moment...

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik dus net niet Andolini..

andolini

• 256 berichten
  • 1749 stemmen

Jammer Mik, de eer viel te beurt aan Ronaldinho...so Ronaldinho remember: With great powers, come great responsibilities!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

De ergste quote uit Spiderman...

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

tuurlijk niet

die quote stamt uit de eerste spider-man comic. is waarschijnlijk de belangrijkste zin die bij spider-man hoort.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

I know I know, maar ik vindt het gewoon shit voor Spidey dat ie door die zin niets met de apetijtelijke Dunst begint!!!

nix meer dan dat

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

stien

• 13 berichten
  • 125 stemmen

nou ik ben hier gekomen door tovenaar my movie buddy. Ik ga mijn kritische blik een werpen op al mijn films die ik gezien heb en zal wat punten gaan verdelen

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

wow vet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nou ja tovenaar, niet zo sarcastisch

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

nou ja tovenaar, niet zo sarcastisch

hahha, was dat dan?

tukker

• 10 berichten
  • 36 stemmen

Zal me dan ook maar ff voorstellen. Ik ben Marco, geboren in Enschede in 1977 en ik heb daar ook gestudeerd Nu werk ik in de Bilt, waar ik ook ga wonen (kzit nu in Utrecht). Ik ben net als jullie gek op films (duh) en mijn collectie staat hier (DVDProfiler). Dat stemmen hier ziet er trouwens een beetje vermoeiend uit, kan dat niet op een snellere manier, Jordy?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Kan het topic niet meer vinden waar iedereen z'n DVD collectie plaatste. Dus doe ik het maar hier

http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=robin-williams.net

btw, volgens mij is het mij nog nooit gelukt om een link in een berichtje te zetten.....

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Streepje stond de verkeerde kant op linda. Even voor je gefixed.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

linda ik zie je collectie niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.