- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
joanita was jonagold is nu FisherKing, dat was de laatste wijzigen hoor 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Net op mijn 1000ste film gestemd, de top 10 is binnen handbereik.
Ik ga voor de top.
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Zielig hoor... iemand dood wensen
Ik ben ook absoluut geen Mulishfan, maar dit slaat echt nergens op! Zucht...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen

En Anita?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Anita kan zich niet inschrijven heb ik gemerkt!!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wel eerst uitgelogd ?
vic
-
- 618 berichten
- 2464 stemmen
Ik ga voor de top.
kom maar op petey het is eenzaam aan de top
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Tja, iedereen wordt schijtziek van die trommel van jou. 
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
18 jaar geleden ben ik geborden in het befaamde dorpje neede..ja! van de jammarkt!
. Voor de niet jam-fans onder ons; ons huis ligt 30 min rijden van enschede af, dichtbij de grens.
Maargoed, ik kreeg de de naam Thomas mee en ze stuurden me naar school, dat ging vrij goed totdat ik iets te lui werd en van de havo/vwo naar de mavo doorstroomde. Na dat te halen zonder al te veel (lees:niks) moeite kwam het klote gedeelte..een opleiding kiezen. Naar een interressante filmopleiding hoef je niet te zoeken in het kinderachtige generaliserende mbo opleidingen pakket. Psychologie zul je ook niet tegenkomen en ook Kunst en Techniek bleek alleen voor de uber menschen van de hbo. in de afgelopen 2 jaar 2 mbo opleidingen versleten, eerst technische informatica(bleh) en toen multimedia vormgever maar beiden is me niet echt bevallen om verschillende redenen dus deze september begin ik weer met iets nieuws, nu havo nieuwe stijl aan de NTI en daarna hoop ik een leuke opleiding te vinden die op 1 van mijn hobbies aansluit, welke bestaan uit:
Films, uiteraard. Gemm. 1 keer in de maand naar de bios en 3 films per week meestal dvd's die ik in mijn playstation 2 stop. wat mij bij de hobby "spelletjes" brengt, zowel op de ps2 als de pc. Ouderwetse bordspelen doen we ook nog wel geregeld om niet helemaal vierkante oogjes te krijgen en om fit te blijven voetballen we vaak en skate ik af en toe een rondje. Verders luister ik graag naar muziek en probeer dat zoveel mogenlijk open minded te doen zoals ik met meerdere dingen doe. Mijn winamp playlist bestaat vooral uit (hardcore)punk ska reggea metal en alternative. voor een overzicht van de precieze bands ga naar het topic "Naar wat voor een muziek luisteren jullie".
nog wat weetjes:
Fav voetbalclub: PSV! 
Fav films: Snatch, Pulp Fiction, The Matrix The Cube, Man Bites Dog.
Fav Acteurs: Samuel L. Jackson en Brad Pitt.
wist je dat
- ik het broertje ben van StuF die hier ook member is.
- ik vandaag op vakantie ga naar tschjechie!
dus tot over een week.
groeten
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ach is die top nu werkelijk belangrijk..Wie ouder is heeft honderdtallen films meer gezien...De jongeren onder ons kennen de tijd misschien niet meer toen we maar een aantal kanalen TV hadden in de jaren zeventig en elke film verslonden werd.
Het doel van de oudere gebruikers moet toch zijn om meer informatie te geven en de echt goeie film eruit te lichten...
En om lekker jong te blijven.. 
Mirandak
-
- 110 berichten
- 163 stemmen
Hi, Ik zal me dan toch maar een keer voorstellen (ik was dit vergeten). Ik ben 23 jaar gelden geboren in goes, maar al weer 10 jaar woonachtig in zeeuws-vlaanderen. In het dagelijks leven werk ik als beveiligings-beambte ( de ideale baan als gaat om films kijken, je moet 's nachts toch iets doen). Mijn hobby's: Films kijken (hoe kan het ook anders), helaas zitten we in zeeuws-vlaanderen niet zo best als om bioscopen gaat, slecht 2 exemplaren nl: oostburg (1 zaal) en Hulst (7 zalen), maar Antwerpen en Gent zijn gelukkig dichtbij. Naast films doe ik nog vrijwillegerswerk bij de voetbal, lezen en muziek. Mijn favo films: The Godfather trilogie, Westerns (hier is thuis niet iedereen blij mee, gelukkig is mijn Pa wat dat betreft mijn bondgenoot), privat parts.....enz. Wat muziek betreft: U2, Oasis, Eels, Rammstein...enz.
Verder zijn Feyenoord en HSV Hoek (de club avn het dorp waar ik woon, maar spelen welen zaterdag hoofdklasse)mij favo voetbalclubs. Kwa smaak boeken loopt mijn smaak ook weer sterk uiteen van Tolkien tot Mario Puzo.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ga 20 Augustus op vakantie en heb dan genoeg boeken nodig: Ik heb 'the snapper' , A Star Called Henry en 'the women who walked into the doors' gekocht: Ze lijken me leuk.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Had je beter de Barrytown trilogie kunnen kopen. Deze bevat The Commitments, The Snapper en The Van.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Heb gekocht wat ze hier in het Engels hadden..Ik had geen zin om naar de Engelse Boekhandel in Amsterdam te gaan.. Misschien tik ik die andere nog op de kop!
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Noodles is the Man!!! PSV Kampioeneeeeeeeehhh!
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
van de havo/vwo naar de mavo doorstroomde.
--------------------------------------------------------------------------------
Heet dit niet TERUGstroomde??? 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Zo is het en niet anders!!! 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
PSV Kampioeneeeeeeeehhh
Na Willem II toch..
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Rolling over the floor laughing my ass of.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Ik ben nu #6 maar ik denk niet dat ik verder kom. Ik heb op alle films die ik heb gezien die op de site staan gestemt. Nu moet ik toevoegen. Ik dacht dat ik zoveel films had gezien, maar blijkbaar valt dat wel mee.
Ik ben benieuwd, #s 1-5, hoe oud zijn jullie? Ik denk dat je best oud moet zijn om zoveel films gezien te hebben.
~mike
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
is # 7 niet belangerijk
.
Ik ben 18 btw. 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Misschien zie jij als Amerikaan wel te weinig Europese films 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik ben 39; en pas ergens halverwege schat ik..Ik neem de tijd. De vele goede Europese Films ; dat geeft de doorslag !! ( en ook wel leeftijd hoor; maar dat is ook weer een nadeel omdat je zoveel bent vergeten
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik denk dat ik vrij hoog sta omdat ik veel toegevoegd heb (films die ik vaak gezien heb). Volgens mij staan er veel mensen onder mij die veel meer gezien hebben dan ik (veel films die nog niet op de site staan dus)
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
En ik ben 43, kijk al vanaf mijn 15de heel veel films, denk dat het er over de 5000 zijn geweest.
Zal de komende weken dus nog heel wat gaan toevoegen.