- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Welkom Thunder Road en Mister.X
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Wees welkom Mister.X
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76921 stemmen
Welkom Mister.X
n1d0
-
- 35 berichten
- 646 stemmen
Hallo iedereen, al een paar weken m'n films aan het recenseren door middel van deze site. Een Top 10 komt er pas als ik blij ben met m'n hoeveelheid geziene films. Nu wil ik ook nog eens wat berichtjes/meningen beginnen plaatsten, dus bij deze een kennismaking.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Van harte welkom n1d0, veel plezier toegewenst op MM
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Welkom n1d0. Wel een aparte user naam. Staat die voor iets speciaal?
n1d0
-
- 35 berichten
- 646 stemmen
Welkom n1d0. Wel een aparte user naam. Staat die voor iets speciaal?
Gebruik de nickname op verscheidene sites al zolang ik kan herinneren. In de periode dat ik de game Final Fantasy VII speelde vond ik de summon Odin leuk. Nostalgie 
Peper&Zout
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Hallo mede filmfanaten! Ik heb zo'n beetje alles gezien tot vandaag de dag, zeer regelmatig kijk ik films en series. Vanaf begin tot mijn puberteit tot nu, ben nu 27 jaar. Als ik de lijstjes bekijk van mensen heb ik vaak alles al gezien. Dus ik focus me vaak op de nieuwste films maar ga ook wel eens terug in de tijd om zwart-wit films te bekijken en oosterse cinema spreekt mij ook erg aan.
Deze website spreekt mij aan, ben al een tijdje opzoek naar een leuke nederlandse website/forum die mijn hobby('s) aanspreken. Gevonden!

-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Wees welkom P&Z.
ravendarkholme
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo! Ik dacht, toch maar even voorstellen: ik ben ravendarkholme, een grote sci-fi en fantasy nerd met daarnaast een voorliefde voor crime/detectiveseries en documentaires. Ik ben hier net nieuw dus ik moet mijn top 10 nog bijwerken, maar dat komt vanzelf.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Hallo! Ik dacht, toch maar even voorstellen: ik ben ravendarkholme, een grote sci-fi en fantasy nerd met daarnaast een voorliefde voor crime/detectiveseries en documentaires. Ik ben hier net nieuw dus ik moet mijn top 10 nog bijwerken, maar dat komt vanzelf.
Welkom.
Woland
-
- 4796 berichten
- 3815 stemmen
Ik ben hier al een aantal maanden bezig, maar aangezien ik me nog niet heb voorgesteld: hallo! Ik ben Bas en bekeek MM voor die tijd al geregeld, maar lid worden was er nog niet van gekomen. Qua films toch wel een voorkeur voor 'klassiekertjes', horror, historische films, mystery in de brede zin van het woord en zo af en toe ook wel politieke films, al probeer ik mijn horizon breed te houden. Met wisselend succes.
Ik vermaak me hier in ieder geval prima!
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Aah nephew / Ballenknijper, wees welkom