menu

De Site / Gebruikers / Gebruikers en hun dubbelgangers (acteurs M/V)

zoeken in:
Welke photoshop? Komt gewoon omdat ik naast een lamp zit. Maar zo'n opmerking viel uiteraard te verwachten van jou, ik zat er al op te wachten.

Skycrawler
Sorry hoor, maar het ziet er uit alsof je de kleurcorrectie verkeerd hebt gebruikt. Zelfs je hondje op foto 3 is oranje. En de eerste foto is duidelijk gefotoshopt als je kijkt naar de kleur van je arm en het koekjes monster. Als dtp'er zie je dat soort dingen gelijk. Oh, bij foto 4 zie ik alleen text (afbeelding) staan.

Maar goed, leuke foto verder, maar Ariane Grande heb ik nooit van gehoord.

Zou kunnen van de kleurcollectie, mijn webcam stamt nog uit het Stenen tijdperk. Geen idee hoe je die kleuren kunt instellen, hij doet het gewoon automatisch aanpassen als er vals licht is. Maarja, ik ben dan ook geen dtp'er, wat dat ook mag zijn. Ik liet anderen dat altijd doen.

Ariana Grande is van Victorious.

Skycrawler
Die film ken ik ook niet.

l-d
Nou Eline, ik vind je foto's cute hoor...En nice wallpaper!

Haha, dankje! Hier zie je mijn haar beter trouwens, hopelijk is de belichting nu wél goed.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://oi40.tinypic.com/9arf2h.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

''Gingers do have soul!''

Ja, laat maar komen. Ik heb ze volgens mij al allemaal gehoord nu.

http://oi41.tinypic.com/1i3oj.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Red Devil al gehoord?

Wel 'rooie duivel!', telt dat ook?

Dat telt ook. Ik weet verder geen bijnamen meer

l-d
Eerste lentedag op het strand is ook dit jaar weer een feit...Dus een fototje en tevens benieuwd of het laatste jaar mij een nieuwe dubbelganger heeft opgeleverd

klikklikklik voor foto

Geen idee wie, maar wel mooie foto.

Een jonge Mila Kunis met de glimlach van Rachel McAdams?

Hmm ik ben hier niet echt goed in vrees ik: maar wat een leuke foto zeg!

http://img.smileys.nl/374/heart.gif

Edit: Grappig topic dit trouwens: ben ook wel benieuwd! Zal (zodra ik weer bij m'n eigen pc kan) ook eens een geschikt kiekje van mezelf zoeken al weet ik niet of ik nog wel durf: die ''goedbedoelde'' Nico Dijkshoorn (jr) vergelijking in het fototopic heeft mijn zelfvertrouwen nogal beschadigt!

l-d
Aahhh Mila...vind ik zelf heel erg sexy! (zoveel jonger ben ik volgens mij alleen niet ..maar blijft een compliment..

Had jou persoonlijk wel jonger (rond de 18/20) geschat maar ik bedoelde in dit geval eerder Kunis zelf, toen ze nog een stuk jonger/minder arrogant was: zo'n beetje rond de tijd dat ze nog in That 70's Show rondliep dus zeg maar. Inmiddels heeft ze een hele transformatie ondergaan en vind ik er weinig meer aan. Maar de oude blijft vet cute, dus no worries, hehe!

l-d
Zo dit topic is ook een beetje dood..:) Niethie tel daar maar even een jaar of 7 bij op....maar ach he legitimatie bij de supermarkt wordt nog steeds gevraagd, dus ik kijk nergens meer van op!

Ik vind je een beetje wat van Rachel McAdams hebben.

http://i.imgur.com/ZP6v7wv.jpg

Zeven jaar geleden werd gezegd dat ik op Christian Bale lijk. En nu?

Ik zie inderdaad ook wat Bale trekjes

Met wat krulletjes kan je doorgaan voor Michael Boogerd

Die zuiplap van de Kardashians.

Nomak
Zou je eigenlijk moeten worden terugverwezen naar je vorige account.

Ik was 1 van de eersten met een gebruikersnaamwijziging, toen kon dat nog gewoon.

...maar je lijkt er idd erg veel op!
Wanneer je nu ook nog a la American Psycho een bijl of een electrische zaag pakt en Huey Lewis and the News er bij op zet is het plaatje compleet!

Onderhond schreef:
Met wat krulletjes kan je doorgaan voor Michael Boogerd

In de verste verte niet! Bale zie ik er wel in, inderdaad.

Willem Holleeder!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.