• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.213 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.990 stemmen

Ro-Disc

zoeken in:

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Zo zeldzaam zijn ze niet hoor. Ze importeren ze alleen meestal uit de VS. Is dan ook tig keer goedkoper om bij Amazon te bestellen.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Voordat iedereen internet had, toen was het inderdaad een zaak met zeldzaamheid. Ze zette teveel, voor veel te hoge prijzen neer. Neemt niet weg dat dat ik weleens binnenloop en wat leuks voor een redelijke prijs vind.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5745 stemmen

The Thing Called Love kan je daar kopen met NL subs. Die heb ik nog nooit in een winkel kunnen vinden

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

And your point is....?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

gotti schreef:

Zo zeldzaam zijn ze niet hoor. Ze importeren ze alleen meestal uit de VS. Is dan ook tig keer goedkoper om bij Amazon te bestellen.

Ja, maar waarom zou je zelf niet RECHTSTREEKS in buitenland bij online-shops komen.

Doorgaans veel goedkoper.

Zie ook bijv. de topics cd-wow.nl, play.com, loaded247.com, dvdpacific.com.

The Thing Called Love, Director's Cut, € 7,11; Engelse subs.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Zijn de verzendkosten verhoogd ?

Ik zie nu dat verzending 2,49 kost, idioot hoog, voor 1 dvd.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ja maar dat is voor een onbeperkt aantal dvd's, dus als je er 10 koopt is het nog maar 0,249 euro per stuk. Ik ben het echter met je eens dat het voor 1 dvd veel is

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dat hebben ze natuurlijk met opzet gedaan... Zodat de mensen meer dvd's gaan bestellen om de verzendkosten 'eruit te halen'. Best slim op zich!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

De verzendkosten zijn al jaren 2,49

1,56 porto + envelop (paar dubbeltjes)

Niet zo gek duur hoor.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Bedrijven die grote(re) aantallen per dag verzenden krijgen meestal fikse kortingen, anders dan 'gewone' mensen.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

is ro-disc een beetje vertrouwelijk??

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Fijnste (web)winkel in Nederland, wat mij betreft. Altijd alles gesealed (slechts 2 van de tig dvd's die ik besteld heb waren dat niet), binnen 48 uur in huis (wanneer het op voorraad is) en een goede klantenservice. En vaak erg goede aanbiedingen.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Volkomen mee eens!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik heb toch al een behoorlijk aantal dvd's in mijn bezit of op een verlanglijstje staan, maar nog nooit heb ik bij ro-disc besteld, simpelweg omdat het daar altijd duurder was.

Ik heb het gevoel dat die aanbiedingen vooral klassiekers uit de jaren 40/50 zijn (tenminste, als ik dit topic zo doorblader). De enige uitgave die nu op mijn verlanglijstje staat, en die ik bij Ro-Disc wil halen is deze Mulholland Drive, simpelweg omdat ik deze versie (2-Disc S.E., mooie hoes) ergens anders nog niet ben tegengekomen. Daarnaast is hij 30 euro dus ik wacht wel ff op een betere deal.

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1995 stemmen

Hele fijne webwinkel ja. Heb er ook al meerdere malen besteld. Artikelen op voorraad zijn binnen twee dagen bezord. Bij mijn laatste bestelling stonden er op de site twee artikelen op voorraad. Deze bleken later toch niet voorradig. Rodisc heeft toen de bezorg/verzend kosten laten zitten. Kijk dat noem ik nog een goede service!!

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Dustyfan schreef:

Bedrijven die grote(re) aantallen per dag verzenden krijgen meestal fikse kortingen, anders dan 'gewone' mensen.

28 cent om precies te zijn. 1,56 wordt 1,28.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Ik heb toch al een behoorlijk aantal dvd's in mijn bezit of op een verlanglijstje staan, maar nog nooit heb ik bij ro-disc besteld, simpelweg omdat het daar altijd duurder was.

Ik heb het gevoel dat die aanbiedingen vooral klassiekers uit de jaren 40/50 zijn (tenminste, als ik dit topic zo doorblader). De enige uitgave die nu op mijn verlanglijstje staat, en die ik bij Ro-Disc wil halen is deze Mulholland Drive, simpelweg omdat ik deze versie (2-Disc S.E., mooie hoes) ergens anders nog niet ben tegengekomen. Daarnaast is hij 30 euro dus ik wacht wel ff op een betere deal.

Ik bestel er ook nooit, omdat ik altijd wel goedkopere aanbiedingen vind.

En Mulholland Drive is hier en hier ook te verkrijgen. En goedkoper dus

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Phoenix schreef:

De enige uitgave die nu op mijn verlanglijstje staat, en die ik bij Ro-Disc wil halen is deze Mulholland Drive, simpelweg omdat ik deze versie (2-Disc S.E., mooie hoes) ergens anders nog niet ben tegengekomen. Daarnaast is hij 30 euro dus ik wacht wel ff op een betere deal.

En deze dan? Het is dezelfde uitgave maar alleen is deze uitgegeven in de Volkskrant Filmfestival-reeks

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Naked van Mike Leigh en L'Armee des Ombres van Jean-Pierre Melville bij rodisc aangeschaft, of zit ik nu in het verkeerde topic

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Art schreef:

(quote)

En deze dan? Het is dezelfde uitgave maar alleen is deze uitgegeven in de Volkskrant Filmfestival-reeks

En lelijk dat ie is!

Sorry, maar ik ben nou eenmaal onuitstaanbaar op het gebied van welke editie/release/uitgave ik wil hebben . De links van The Hunter zijn wat dat betreft goud!

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Phoenix schreef:

Sorry, maar ik ben nou eenmaal onuitstaanbaar op het gebied van welke editie/release/uitgave ik wil hebben . De links van The Hunter zijn wat dat betreft goud!

Als ik wist dat je zo dwangmatig was met dvd's had ik je die link bespaard

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wel bedankt voor de moeite hoor! (ik kende de release al wel)

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Graag gedaan! Ik moet zelf ook maar weer nodig gaan shoppen bij Ro-Disc, bijvoorbeeld kijken of die box van Bogart er nog is.

FisherKing schreef:

Naked van Mike Leigh en L'Armee des Ombres van Jean-Pierre Melville bij rodisc aangeschaft, of zit ik nu in het verkeerde topic

heb je de criterion editie van Naked besteld of die andere?

vreemd trouwens dat de Nederlandse uitgave zo duur is

(scene die getoond werd bij zomergasten heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt)

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

De Nederlandse uitgave is uniek. Er is zelfs in Engeland nog geen dvd van Naked verschenen. De redactie van NRC heeft er, door rechtengedoe, heel veel moeite moeten doen om die release voor elkaar te krijgen. Een unicum dus

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

En lelijk dat ie is!

Dan heb ik denk ik datzelfde onuitstaanbare op het gebied van bepaalde uitgaven.

Wilde ook per se deze hebben, gewoon omdat die er veel mooier uitziet.

Gebruik deze link voortaan en je hebt de goedkoopste uitvoering.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Op Rodisc's mailing, Ronews nr.435, staan de 6 XENA Warrior Princess SEASON 1-6 DVD-boxsets voor € 49,90 per stuk (ex.porto), LINK 1.

Echter, dezelfde 6 XENA Warrior Princess boxsets zijn bijvoorbeeld bij DVDPaific.com € 24,58 p. stuk (ook ex.porto)... LINK 2

Bruto voordeel bij aanschaf via DVDPacific van alle 6 boxsets € 147,92

Duo Maxwell

• 100 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb net voor het eerst 2 DVD's bestelt maar hoe betaal ik dan :S??? krijg ik nog een mail met betalings functies ofzo?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Ja, als je naar check-out gaat. Dan krijg je vraag over betaalinfo (bij nieuwe klant) en wijze van verzenden/afhalen.

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 13402 stemmen

Het aanbod en de interessante aanbiedingen van Ro-Disc blijf ik top vinden, maar de laatste twee bestellingen die ik deed heb ik toch moeten opbellen om verhaal te halen over waar mn bestelling toch bleef (terwijl het geld toch allang van mn rekening geschreven was). Beide keren bleek mn bestelling om een of andere geheimzinnige reden bij Ro-Disc uit de computer verwijderd te zijn. Gelukkig allemaal nog recht te zetten. Ik zal ook zeker klant blijven, maar in het vervolg houd ik het toch allemaal extra scherp in de gaten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.