menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Ro-Disc

zoeken in:
Poisonthewell schreef:
De afgelopen twee weken heb ik van ro-disc ontvangen:
...
Mrs. Miniver
Only Angels Have Wings
To Have and Have Not

kappeuter (crew)
Ran 2-dvd 9,99!
MM top 250 film

kappeuter (crew)
Sideways `S.E.`
Nederlands ondertiteld, + audio commentary, 7 deleted scenes, featurette, easter eggs
€ 6,99

Wow, dat is een mooi koopje!

FisherKing
Bedankt voor de tip.

Samen met The Treasure of Sierra Madre (ook 6,99) besteld.

Dat zijn weer twee briljante films erbij in de collectie, FK

Grr heb Sideways gekocht voor 9 euri bij Frs.

kappeuter (crew)
Humphrey Bogart aanbiedingen:

* Big Sleep, the (1946) - Van € 7.99 voor € 5.00
Nederlands ondertiteld
Regie: Howard Hawks, met: Humphrey Bogart, Lauren Bacall
* Casablanca "S.E." (2-DVD) (1942) - Van € 22.99 voor € 7.50
Nederlands ondertiteld, 60th Anniversary + documentary, deleted scenes, interviews
Regie: Michael Curtiz, met: Humphrey Bogart, Ingrid Bergman, Paul Heinreid
* Key Largo (1948) - Van € 15.99 voor € 5.00
Nederlands ondertiteld
Regie: John Huston, met: Humphrey Bogart, Lauren Bacall, Edward G. Robinson
* Maltese Falcon, the (1941) - Van € 15.99 voor € 5.00
Nederlands ondertiteld
Regie: John Huston, met: Humphrey Bogart, Mary Astor
* Treasure Of The Sierra Madre (1948) - Van € 7.99 voor € 5.00
Nederlands ondertiteld, + audio commentary, documentary
Regie: John Huston, met: Humphrey Bogart, Walter Huston, Tim Holt

Bovenstaande DVD's komen uit onderstaande Bogart Box, welke inmiddels door Warner vervallen is. Van de box hebben we nog enkele stuks voorraad:

* Humphrey Bogart Collection (6-DVD) *D* - Van € 59.99 voor € 25.00
Nederlands ondertiteld

Dit is een uitstekende internetwinkel in alle opzichten

Ik heb net een paar dvd `s besteld. Ze waren allemaal voorradig en ik heb dus gekozen voor vooruitbetaling. En ik kreeg alvast een ordercode. Moet ik zelf een acceptgiro opsturen waarin ik het geld overmaak of krijg ik nog een bevestiging van de rekening via e-mail?

Je krijgt ook nog een mail met daarin de artikels die je besteld hebt en hoe en waarnaartoe je het geld kunt overmaken. Tenzij je het rekeningnummer etc. al weet, dien je dus nog even op het mailtje te wachten

Quido schreef:
Je krijgt ook nog een mail met daarin de artikels die je besteld hebt en hoe en waarnaartoe je het geld kunt overmaken. Tenzij je het rekeningnummer etc. al weet, dien je dus nog even op het mailtje te wachten

Okè bedankt voor het snelle antwoord!. Ik checkte mijn e-mailadres net en toen zag ik namelijk dat er nog geen mailtje van hen was gekomen. Maar dan zie ik hem wel verschijnen!

Dat kan wel even duren. Heeft bij mij vanmiddag ook zeker anderhalf uur geduurd.

Ik heb wat vakantiegeld opzij gezet, en wilde daarmee bij Rodisc een aantal DVD's bestellen, o.a. één die in promotie is, en die ik absoluut wil.
Nu ja, ze versturen niet naar België, dus wachtte ik tot vandaag, zodat ik volgende week vrijdag mijn bestelling kon afhalen.
Wat blijkt : Ook al wil ik mijn bestelling in de winkel afhalen en het voorschot (of desnoods het volledige bedrag) op voorhand met mijn credit card betalen, ik kan gewoon geen account aanmaken omdat ik in België woon.
Ik kan dus enkel vrijdag naar Rotterdam gaan, en hopen dat de DVD die ik absoluut wil er nog ligt.
Dit vind ik toch een eigenaardige politiek.

Dustyfan
Kun je ze niet gewoon bellen en vragen of ze die DVD voor je opzij willen leggen tot zolang?

Ik heb ze een mail gestuurd, misschien dat ze dat wel zullen doen. In principe willen ze echter een voorschot van 2,5 Euro, maar alleen Nederlanders kunnen dus betalen
Ik zou eventueel onder een fictief Nederlands adres kunnen registreren, aangezien het toch niet moet opgestuurd worden.

LaRusso
* Behold a Pale Horse (1964) - Van € 6.99 voor € 5.94
Nederlands ondertiteld

met Gregory Peck, Anthony Quinn en Omar Sharif

Prima winkel trouwens, de service: binnen 2 dagen je bestelde dvd `s in huis werd bij mij niet gehaald maar na 1x mailen lag hij de volgende dag op de mat. Alle 4 tegelijk, zonder beschadigingen.

Hoe lang duurt het ongeveer voor ze de bestelstatus van je bestelling aanpassen? Het geld is al van mijn rekening afgeschreven maar de status is nog niet aangepast...
Krijg je trouwens nog bericht als ze de bestelling gemaild hebben?

BenicioDelToro schreef:
Hoe lang duurt het ongeveer voor ze de bestelstatus van je bestelling aanpassen? Het geld is al van mijn rekening afgeschreven maar de status is nog niet aangepast...
Krijg je trouwens nog bericht als ze de bestelling gemaild hebben?

Over wanneer de bestelstatus wordt aangepast kan ik niks zeggen. Omdat ik daar zelf nooit op gekeken heb.

En als je een mail gehad hebt waarin staat wat je besteld hebt + ordernummer dan krijg je normaal gesproken geen mail meer, tenzij ze de bestelling niet snel kunnen leveren. Wat bij mij het geval was, ze mailden dat Vertigo nog niet verkrijgbaar was, maar dat de bestelling zo snel mogelijk zou komen.

Mocht je na een week niks binnenhebben. Kopieer het mailtje van Ro - Disc ( met de bestelling + ordernummer ) dan en vraag wanneer je de dvd `s nou binnenkrijgt. Grote kans dat ze hem dezelfde dag nog op de post doen.

Bedankt voor je reactie maxcomtrilla! Gistermiddag zag ik dat de status van mijn bestelling veranderd was in 'verzonden door Ro-Disc'. Vandaag zat het pakketje nog niet bij de post, maar dat zal dan ongetwijfeld morgen wel het geval zijn.

PICKUP ON SOUTH STREET nu € 7,50

(Vorige maand nog € 12,29 betaald .)

Vrijdag daar mijn eerste bestelling gedaan, zaterdag al ontvangen. Nou dat noem ik klasse!

In de aanbieding, deze Film-Noir toppers:

- GILDA : met RITA HAYWORTH en Glenn Ford
(€ 10,46 bij DVDPacific)

- THE KILLING : met Sterling Hayden en Coleen Gray
(€ 7,56 bij DVDPacific.)

Amelie DTS `S.E.` (2-DVD) 50% korting, nu € 10,00!

Gisteren besteld, vandaag al binnen!

Vandaag besteld, vandaag verzonden:

In A Lonely Place, nu € 5,= (met Bogey)

Dead Reckoning, nu € 5,= (met Bogey)

Chinatown, nu € 8,49

Rodisc is een vreemde site. ze hebben vaak wel zeldzame dvds, maar zijn wel belachelijk duur. ik ga dus mooi echt niet meer dan een tientje voor een film uitgeven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.