- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Dvd en blu-ray winkels op vakantie / in het buitenland
Dvd en blu-ray winkels op vakantie / in het buitenland
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Pêle-Mêle: mijn persoonlijke favoriet, veel dvd's en blurays, maar ook lp's, filmposters, etc. Twee vestigingen, de leukste ligt in het centrum van Brussel (Maurice Lemonnierlaan 55, 1000 Brussel). Films vind je achter in de winkel, dus even doorlopen.
Nog bedankt! Hier geweest en ik vond inderdaad dat ze veel aparte dvd's hadden. Was wel jaloers op de franstaligen,, want zij hebben véél meer om uit te kiezen dan wij...
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik probeer maar...de situatie verandert wel snel... loont Antwerpen nog voor een mainstreamkijker als ik en Duisburg ?
Ik wil niet ver, dezelfde dag weer terug en met gezoek naar dvd's/cd's vliegt de tijd.
Ik ben maar dat is vorig jaar alweer dus ja..... (volgens mij nog steeds wel zo) geweest
Rheine (Ems Galerie) (vergeleken met Nederland) nog behoorlijk veel, Müller had zo goed als niets als je iets doorloopt (brug over) zit daar links ook een 1 Euro-shop het kan zijn dat je er wat tussen vindt.
Lingen (Lookentor) wel kleinere Mediamarkt eveneens nog behoorlijk veel en straat opzij 1 Euro-shop.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Aanraders voor degene die deze zomer door Frankrijk reizen en tijd hebben
Espace Culturel (de grotere varianten)
Happy Cash
Easy Cash
NOZ
Cultura
Walhalla voor verzamelaars.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik probeer maar...de situatie verandert wel snel... loont Antwerpen nog voor een mainstreamkijker als ik en Duisburg ?
Ik wil niet ver, dezelfde dag weer terug en met gezoek naar dvd's/cd's vliegt de tijd.
Ik ben maar dat is vorig jaar alweer dus ja..... (volgens mij nog steeds wel zo) geweest
Rheine (Ems Galerie) (vergeleken met Nederland) nog behoorlijk veel, Müller had zo goed als niets als je iets doorloopt (brug over) zit daar links ook een 1 Euro-shop het kan zijn dat je er wat tussen vindt.
Lingen (Lookentor) wel kleinere Mediamarkt eveneens nog behoorlijk veel en straat opzij 1 Euro-shop.
Ik ben eigenlijk niet meer gegaan voor dit doel en maar gewoon Amazon.de