• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.346 stemmen

MovieMarkt.nl

zoeken in:

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Hier werkt hij ook weer. Denk dat ik dit keer net erbuiten viel

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Hier ligt ie dr weer uit, bij anderen ook?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Hier ook

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Hij kwakkelt een beetje, ene keer wel, andere keer niet.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ligt er alweer uit, gaat goed daar zeg.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

De site had een jaar geleden eigenlijk al dood moeten zijn. Hun beleid is echt 0,0.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Grootste probleem ligt bij de vele inactieve gebruikers. Dat verpest het als je automatische ruilverzoeken krijgt. Veel mensen wijzen ze niet af waardoor je lang op antwoord moet wachten.

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2611 stemmen

Er is helemaal geen beleid meer volgens mij... de mensen die de site hebben opgericht bezoeken de website nooit meer. Het automatische systeem zorgt ervoor dat je ook zonder sitebeheerders door kunt blijven ruilen...

Alhoewel dat wel steeds slechter gaat. Inderdaad veel inactieve users. Mijn laatste ruil is alweer van 2 weken geleden. En daarvoor zat er ook 2 weken tussen, etc. Wat ook irritant is, is dat mensen wel dvd's te ruil vragen, maar voorts helemaal nooit ruilen. Terwijl er wel tegenaanbod is. Als de ruil niet eerlijk is (prijs- en kaliteitsverschil te hoog), dan snap ik het nog wel... maar vaak is dat helemaal niet zo.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Beste leden,

onze website is al jaren online en kan rekenen op brede steun van de zeer actieve leden. Om iets aan de leden terug te geven, ondergaat de site een grote make-over! Hierboven ziet u al ons vernieuwde logo en ook de gehele site gaat eraan geloven. Vanaf 2 januari 2011 zal de nieuwe lay-out online staan. Tot die tijd blijft de website in huidige vorm draaien.

Op onze vernieuwde website zullen talloze nieuwe extra's aan bod komen, waaronder de mogelijkheid om meerdere dvd's tegelijktertijd te ruilen (of meerdere tegen één). De site zal weer actief bijgehouden worden en het wordt weer mogelijk om Premium Lid te worden.

Iets dat geheel nieuw is, is de 'Deal van de Week'. Elke week zal er weer een nieuw te verschijnen DVD/BLU-RAY worden aangeboden tegen een topprijs. Wie groot inkoopt, kan immers goedkoop kopen!

De database zal opgeschoont worden, er lopen nu immers veel ruilen mis door inactiviteit van enkele leden. Leden die al één of meerdere jaren niet meer actief zijn, zullen verwijderd worden. Iedereen die gedurende de eerste 3 maanden van 2011 niet inlogd op de site zal (tijdelijk) gedeactiveerd worden.

U wordt op de hoogte gehouden over de verdere ontwikkelingen! Voor vragen of suggesties kunt u terecht bij: [email protected]

Heeeel erg blij mee!

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

inderdaad, zal eens tijd worden!

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Ben relatief nieuw op de site; maar ben blij dat ze de boel gaan bijwerken.

Met name titels die niet gevraagd / aangeboden worden en leden die inactief zijn mogen best opgeruimd worden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Die inactieve users zijn echt heel irritant. Sommige hebben 500+ dvd's in de lijstjes, en dan krijg je ladingen ruilverzoeken..

magnifique

• 206 berichten
  • 0 stemmen

goed nieuws hierboven gelezen voor 2011

spuugzat die inactieve leden.

misschien kunnen ze ook een regel invoeren:

wie nieuw is op de website en dus nul ruilen heeft voltooid moet bij een ruil als eerste zijn dvd op sturen.

merry x mass !

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Hoe controleer je dat, wie als eerste is? Ik stuur persoonlijk zelf altijd dezelfde of de volgende dag na acceptatie de dvd op, maar van de ander weet je dit toch niet?

magnifique

• 206 berichten
  • 0 stemmen

De ontvanger kan hier melding van maken op de website, dus zodra hij de dvd ontvangen heeft vinkt hij/zij wat aan in het profiel van de "nieuweling" Deze informatie wordt bewaard in een database voorzien van datum.

Mocht de dvd nooit verstuurd worden door de nieuweling(na een bepaalde periode, bijvoorbeeld 1 maand nog niets ontvangen), dan is het bijvoorbeeld ook niet meer mogelijk dat deze nieuweling inlogd (en dus ook geen negatieve feedback kan plaatsen bij de ervaren ruiler die een mooie feedback heeft en altijd netjes geruild heeft.

ik ga me er verder niet in verdiepen...maar zoiets moet toch technisch mogelijk zijn op een website anno 2010 / 2011

Ik stuur zelf ook altijd snel op...behalve naar een nieuw lid...laat die zich bij de eerste ruil maar waarmaken

magnifique

• 206 berichten
  • 0 stemmen

of na een maand nog geen dvd ontvangen...dan iets aanvinken en gelijk automatisch bannen

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

Mocht tijd worden dat ze iets aan inactieve users doen. Vreselijk irritant. Zit je daar tijden voor niks te wachten.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik krijg al een aantal dagen geen automatische ruilverzoeken meer, terwijl ik wel toevoeg/aanvraag. Nog meer mensen?

perceived

• 1786 berichten
  • 5606 stemmen

Elineloves schreef:

Ik krijg al een aantal dagen geen automatische ruilverzoeken meer, terwijl ik wel toevoeg/aanvraag. Nog meer mensen?

Ik zag na inloggen dat ik wel ruilverzoeken ontvangen had, maar niet via mail. Het ziet ernaar uit dat ruiljedvd.nl (eindelijk!) een update krijgt... Check de site maar eens

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ja, dat had ik al gezien, en ook al eerder hier gepost, maar blijkbaar zijn ze er nu ook al mee aan het rommelen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

RuilJeDVD.nl - Profiel van justme

Dit zou toch niet moeten kunnen.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Persoonlijk vind ik de veranderingen tot nu toe vreselijk irritant. De gele achtergrond vond ik fijner (rustgevender voor de ogen) en de icoontjes vind ik niet duidelijk op het moment.

Maargoed.. ik mag eigenlijk niet klagen, er wordt wat aan de site/inactieve gebruikers gedaan en dat is al heel wat =]

xxc

• 296 berichten
  • 136 stemmen

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, ik vond het design eerst eigenlijk veel beter...

perceived

• 1786 berichten
  • 5606 stemmen

Elineloves schreef:

Ja, dat had ik al gezien, en ook al eerder hier gepost, maar blijkbaar zijn ze er nu ook al mee aan het rommelen.

Oké, zover had ik niet teruggelezen... Waarschijnlijk moeten we gewoon even geduld hebben, het bericht geeft al aan dat ze ermee aan de slag zijn. Tijdens een update / make-over van een website is het normaal dat functies niet of minder werken.

perceived

• 1786 berichten
  • 5606 stemmen

Wat de kleurkeuze van de lay-out betreft: de frissere kleuren vind ik juist een vooruitgang. Smaken verschillen en kan ook een kwestie van wennen zijn.

xxc

• 296 berichten
  • 136 stemmen

Elineloves schreef:

Ik merk het nu ook ja.. Gisteravond een dvd toegevoegd, waarvan ik zeker weet dat er automatische ruilverzoeken zouden komen, maar nog steeds niks gehad.. Terwijl dat normaal maar een paar uur duurt..

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Dat is al een tijdje aan de gang ook volgens mij, geen automatische ruil verzoeken. Zal vanzelf wel weer goed komen aangezien ze toch aan die site werken

xxc

• 296 berichten
  • 136 stemmen

Ja inderdaad.

Ik had ze vanmorgen toch even een mailtje gestuurd voor de zekerheid en toen kreeg ik dit terug:

Beste leden, de persoon die de codes voor de site heeft ontworpen is momenteel opvakantie en zal na de kerst terugkeren. Zelf heb ik redelijk wat kennis ophet gebied van codering, maar heb het probleem nog niet gevonden. Ik blijfzoeken, maar kan niets beloven. Vanaf 2 januari komt onze nieuwe website online, waarvan u nu detestlocatie (http://nieuwe-releases.nl) kunt zien. Mocht u nog verdere opmerkingen of vragen hebben, laat het ons dan weten. Mvg,RuilJeDVD

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Ik heb dezelfde mail gekregen inderdaad xxc. Denk dat die naar iedereen is verstuurd hehe. Het is dus even afwachten tot 2 januari Probleem is in ieder geval bekend nu.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik kreeg geen mail!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.