- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- MovieMarkt.nl
MovieMarkt.nl
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat ik maar een nieuwe ruiljedvd moet gaan maken. Word ik misschien nog rijk ook.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
haha Eline, ook dat ja. 
Wie weet moviemafketel. Rijk door donaties!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Donaties of reclame van Free Record Shop-achtigen. Er is denk ik nog best interesse in een goede site op dat gebied?
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Er waren redelijk wat gebruikers nog actief op ruiljedvd. Daarnaast vind ik mailmydisc het net niet hebben.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
En ook heel veel gebruikers non-actief. Grote schoonmaak zou geen slecht idee zijn, wanneer de site weer in de lucht gaat. Telkens die ruilverzoeken waar de tegenpartij niet op reageert, vervelend. Telkens dezelfde users ook.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Klopt, deze ben ik ook tegen gekomen. Ook een aantal die WEL reageren, maar dan vervolgens je ruil verzoeken maandenlang open laten staan....
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Dat is er een van ja lol... Elke ruil met deze gebruiker annuleer ik dan ook erg snel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb teveel ideeën en te weinig tijd. Ik zou dan eerst hier willen lezen wat er allemaal mogelijk moet zijn voor jullie gebruikers op een eventueel nieuwe site. Kan ik even gaan brainstormen.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Ik ben benieuwd wat je er van maakt Moviemafketel. Als het ongeveer hetzelfde is als ruiljedvd, waarbij ook de admins nog actief zijn, zal het denk ik wel gaan lopen.
Al wacht ik op het moment nog wel af of ruiljedvd nog online komt, maar heb mijn twijfels. (Of ben ik nu weer te negatief?
)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Tja de mysql database is om zeep, dat is wel een serieuze oeps.
Even afwachten dan maar.
Had wel nog 1 ruil lopen, valt me net in.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Ik heb wel de ruil mailtjes nog, maar daar staan de e-mail adressen van de gebruikers niet in..... alleen de adres gegeven. Dus ik moet het even afwachten op het moment.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Willen jullie niet ondanks ruiljedvd, sowieso een totaal nieuwe website op dit vlak?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Het zou wel fijn zijn als bepaalde zaken beter bij werden gehouden ja, en als je ergens met je vragen/opmerkingen terecht kunt.
pampie
-
- 163 berichten
- 3665 stemmen
Dit is trouwens de site van de eigenaar van Ruiljedvd.nl Joost Pastoor heet die gozer.
http://www.joostpastoor.nl/ Is er iig een mogelijkheid (denk ik) om contact op te nemen. Ik heb iig nog geen actie ondernomen.
@Moviemafketel: Ik denk dat hier serieus behoefte aan is als je zag hoeveel ruilen ik nog wekelijks had met al honderden unieke ruilpartners. Het systeem kon op bepaalde punten beter. Zoals een ruilverzoek die je weigerde kon je ook niet meer krijgen, ook niet met een andere gebruiker omdat het systeem dan onthield dat je die ruil gewoon niet wilt. Terwijl je later wel zietes heb van oh, maar nu zou ik m wel willen ruilen ivm diverse redenen.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Ik zal het iniatief nemen om hem een mailtje te sturen. Misschien dat het toch nog goed komt.
-edit-
Mailtje verstuurd.... in afwachting....
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Antwoord:
Beste <naam>,
Bedankt voor je bericht. Door serveronderhoud was het een en ander misgegaan, inmiddels heb ik dit verholpen.
Succes met ruilen!
De site werkt inmiddels weer 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hey, goed bezig Combus-enderest. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien maakt een concurrent hem scherper in de toekomst 
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
haha

Geen probleem, ben zelf allang blij dat ie het weer doet. Toevallig gister avond tot laat bezig geweest mn zooi uit te zoeken hier om het toe te voegen op ruiljedvd, was de site ineens pleite 
Veel ruil plezier allemaal maar weer toegewenst.
@Moviemafketel, misschien wel. Volgens mij doet hij niet veel meer met de site zelf.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Hmm, ik zal dan waarschijnlijk net voor en net na de storing online geweest zijn. Heb er niets van gemerkt 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Beste <naam>,
xxc
-
- 296 berichten
- 136 stemmen
Bij moet doet ie het alweer niet..
bij jullie wel?
xxc
-
- 296 berichten
- 136 stemmen
Ik heb hem net een mailtje gestuurd..
Hopelijk word het nu wel goed opgelost..
xxc
-
- 296 berichten
- 136 stemmen
Hij doet het weer! Tenminste bij mij wel..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.