• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.386 stemmen

MovieMarkt.nl

zoeken in:

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Ik heb misschien mijn eerste probleemruil opgelopen. Na 105 ruilen. Ik krijg de verkeerde versie van een dvd opgestuurd na een week en ook nog is met de hardcover, dus moet ik ook meer postzegels betalen. Dus ik mail, dat het de verkeerde versie is. Ook op de site staat aangegeven dat hij een andere versie zou moeten hebben. Jaartal van hem 2005, jaartal dat ik wil 2007. Maar ik mail dus en er wordt niet gereageerd. Gelukkig had ik mijn dvd nog niet opgestuurd.

Ik wacht nog eventjes maar als het nog lang duurt krijgt hij een negatieve reactie..

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2646 stemmen

De site doet een beetje raar de laatste tijd volgens mij. Ik had net een ruil geaccepteerd die vervolgens bij de geanuleerde terechtkomt. En gister had ik precies hetzelfde. Heeft iemand toevallig hetzeldfe probleem?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik heb m'n eerste negatief binnen. Drukt ze op d'r touchscreen per ongeluk op mijn negatief knop . Maar ach, ze had een mail gestuurd naar het bestuur (dus ik antwoorden dat die er niet meer is om te antwoorden) en nu maken we een nepruil aan waarin ze het even uitlegt met een positieve feedback . Maakt ook niet zoveel uit

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Ik heb precies dezelfde situatie gehad, alleen kwam het bij mij volgens mijn tegenruiler door een systeemcrash. Bij mij reageerde de helpdesk ook niet

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Oei. Dood. Iedereen is los?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Wablief?

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2625 stemmen

Laatste 2 weken weer aantal hele fijne ruiltjes via ruiljedvd!

Evil Dead 1 + 2, Haute Tension (tnx hellboy.ray!), 2001; A Space Odyssee, Childs Play 2 + 3, For A Few Dollars More...

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Ik heb nu ook een profiel, kijk gerust even!

RuilJeDVD.nl - Profiel van Leviwosc

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2625 stemmen

Ik heb je een ruilverzoekje gestuurd

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Oh ja, ik zit er ook sinds een tijdje.

RuilJeDVD.nl - Profiel van Elineloves .

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

De eerste dvd's reeds verstuurd, het is nu afwachten op de tegenzendingen.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Sinds kort ben ik ook lid van RuiljeDVD. Het was even wennen, maar ik vind het wel een fijn systeem

RuilJeDVD.nl - Profiel van lordsnoopy

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2625 stemmen

Ik ben momenteel erg rustig op ruiljedvd, aangezien ik niet meer zoveel te ruil heb haha! Binnenkort weer eens zien of er weer wat weg kan:)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Same here.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

RuilJeDVD.nl - Profiel van TonyT Heb ik iets voor Stendhal Syndrome ?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

(afbeelding) Klik erop.

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Gelukkig tot nu toe enkel goede tot redelijke ruilen gehad!

Ik heb wel een persoonlijke zwarte lijst:

dtslover en dommel82 zijn figuren met wie ik NIET ruil...

De bste ruilen heb ik gehad met xxc (Carmen), Peetje en Dikke_Mories

(afbeelding)

Ik ruil overigens het liefste met het doosje! Zo wordt de dvd beter beschermd en de cover kreukt niet! Eén keer ben ik akkoord gegaan met een ruil zonder doosje, maar de cover was gekreukt en dat vind ik heel erg jammer!

Hoe ruilen jullie het liefste?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Grappig, met Carmen (xxc) heb ik ook geruild, inderdaad een goede ruilster

Gelukkig ben ik nog geen slechte ruilers tegen gekomen..

Ik heb al een aantal keer zonder DVD hoes geruild, en tot nu toe nog zonder problemen. Dus wat dat betreft heb ik geen voorkeur voor ruilen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik haat het als mensen met hoes willen ruilen. Ik krijg ze altijd kapot op de mat (hoekje weg o.i.d) en het kost je ook nog eens meer...oke, het is maar 88cent meer, maar ik heb er nu ruim 100 ruilen opzitten, dan is het toch leuker om steeds zonder hoes te sturen, ben ook maar een arme student

Zonder hoes krijg ik ze altijd perfect binnen, niet gevouwen of gekreukt.. ik snap die mensen niet helemaal . Heb nog geen echte problemen gehad met ruilers verder, meestal goed op tijd.

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Hoe krijg jij het voor elkaae te ruilen zonder dat de cover kreukelt?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Niets speciaals, gewoon bubbeltjes envelop, netjes op de bestaande vouw vouwen en that's it .

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Precies, erg slechte ervaringen mee!

Op Mailmydisc meermaals gekreukte / gevouwen hoesjes ontvangen daardoor. Op ruiljedvd verzend je gewoon met doosje en als je dat niet wil moet je naar mailmydisc gaan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dan ligt dat meer aan de ruilers zelf, hoor. Is me in de ruim 100 ruilen nog niet overkomen..zegt genoeg . De mensen op ruiljedvd zijn wat dat betreft wel netjes.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ehm nee hoor, weet je in hoe een grote zakken TNT post vervoert?!

Als zo'n dvd dan zonder doosje onderin een zak ligt, krijg je zeker een gekreukt / gevouwen hoesje.

Mensen die zonder doosje versturen, versturen ook meestal niet in bubbeltjes envelop.

Tonypulp schreef:

Niets speciaals, gewoon bubbeltjes envelop, netjes op de bestaande vouw vouwen en that's it .

Dat vind ik dus al niet kunnnen; een harde vouw.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ehm nee hoor, weet je in hoe een grote zakken TNT post vervoert?!

Als zo'n dvd dan zonder doosje onderin een zak ligt, krijg je zeker een gekreukt / gevouwen hoesje.

En anders krijg ik een verrot hoesje met 9/10 keer een scheurtje in de cover stuk beter...

Dat vind ik dus al niet kunnnen; een harde vouw.

Dat is hoe iedereen 't (nadrukkelijk) nog aangeeft voor de ruil, ik gehoorzaam .

Wat dat betreft maakt het mij dus alleen financieel uit, hoe er verzonden wordt. Want je krijgt ze toch met een 80% kans aangetast binnen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ja ik maak op voorhand altijd duidelijke afspraken (met doosje).

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Ik heb al vele DVD's besteld/geruild en ik heb pas 3x een kapot/gescheurd doosje gehad.

Allereerst bij een DVD die bij de post zoekgeraakt was en pas maanden later aankwam bij mij.

Daarna bij een gewone DVD (enige keer dat het echt mis is gegaan).

En laatst bij een film van A-film, kreeg 2 nieuwe doosjes.

In totaal kom ik misschien op 1%.

jeroentjuhhhhh schreef:

En anders krijg ik een verrot hoesje met 9/10 keer een scheurtje in de cover stuk beter...

Dat ligt aan de staat waarin hij gestuurd is, niet aan TNT. Hoe kan een cover nou scheuren als hij in een doosje zit?

jeroentjuhhhhh schreef:

Ik krijg ze altijd kapot op de mat (hoekje weg o.i.d)

In bubbeltjesplastic kan er (bijna) niks gebeuren, hoor.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dat ligt aan de staat waarin hij gestuurd is, niet aan TNT. Hoe kan een cover nou scheuren als hij in een doosje zit?

Als een hoesje scheurt dan blijft de cover die er in zit niet heel. Vaak genoeg gehad dat een spleetje ontstaat aan de zijkant (onderaan) en dus ook de cover daar gescheurd is.

In bubbeltjesplastic kan er (bijna) niks gebeuren, hoor.

Eigen ervaring bewijst helaas het tegendeel.

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Ik heb nu inmiddels toch al heel wat dvd's thuisgestuurd gekregen. Altijd met doosje, verpakt in een bubbeltjes enveloppe. Dus het is zeker wel mogelijk. Ik vraag me af wie de postbode van jeroentjuhhhhh is; die gast moet namelijk echt een enorm lompe eikel zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.