- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- MovieMarkt.nl
MovieMarkt.nl
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nadat ik Audition had toegevoegd waren het er 1097, nu zijn het er nog 1046.
Mijn hoogtepunt was rond de 600. Maar die heb ik over een lange periode weg kunnen werken (veel afwijzen). nu is het weer lekker overzichtelijk
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Het is in ieder geval duidelijk dat er iemand achter de site ruiljedvd moet opstaan en even moet updaten en als ze dat echt goed doen en er willen meer mensen premium lid worden kunnen ze er zelfs nog behoorlijk wat aan verdienen
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Mijn hoogtepunt was rond de 600. Maar die heb ik over een lange periode weg kunnen werken (veel afwijzen). nu is het weer lekker overzichtelijk
Ja maar als ik afwijs dan kan ik ook geen dubbelruilen meer aan. Wel heb ik al minsten 20 mailtjes met mensen die vragen of ik ALSTJEBLIEF de ruilen kan accepteren of afwijzen want dan kunnen ze verder. Soms zijn dit ook de allerdomste ruilen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Nog een paar pagina's en dan zijn we het mailmydisc forum voorbij 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Het probleem is daarbij ook dat je heel veel ruilen krijgt met inactieve gebruikers...
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Wow, zojuist met Peetje (waarmee ik wel vaker ruil) een 30 tegen 30 ruil tot stand weten te brengen
Nou..wij zitten beide weer goed voor een tijdje
Met die heb ik ook de meeste ruilen gedaan, vaak 2 of 3 ruilen tegelijk dan loont het ook met de portokosten. Ik ben laat begonnen met dvd's kopen maar heb op deze manier toch veel van die oude (goedkope) dvd's in bezit kunnen krijgen, die vaak helemaal niet zo slecht zijn als de berichten doen vermoeden.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Nu snap ik trouwens meteen waarom het zo verrekte lang duurt voordat iemand eindelijk iets accepteerd of weigert. Of hij heeft gigantisch veel ruilverzoeken, of hij is gewoon inactief.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Na een tijdje rustig aan te hebben gedaan met het ruilen, nu toch weer even bezig, weer 3 geruild binnen een week tijd + 1 dvd gekocht via RJD.
Wat heb ik toch een heerlijk topic geopend
haha.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Alles gewoon netjes in je brievenbus aangekomen?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yup! Geen verdwaalde ex-rentals, de meeste zien er nog goed uit, 1 of 2 met wat krasjes, maar zullen vast goed afspelen. Blijft dus een aanrader die Peetje
.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Respect hoor voor zo'n ruil! haha. In een doos, of allemaal losse enveloppen?
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Respect hoor voor zo'n ruil! haha. In een doos, of allemaal losse enveloppen?
Losse enveloppe
. Dan krijg je 1,76 euro voor 3-4 dvd's(zonder hoes) versturen. Das dus ongeveer 18-25 euro. Dat vind ik eigenlijk nog best meevallen voor 30 dvd's
Maar pakketjes is natuurlijk maar 6-7 euro.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Welke titels waren het eigenlijk? Of is dat een beetje te veel om op te noemen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Ik denk dat dit over de mail is gegaan of niet? Want anders moet je precies dertig ruilen accepteren en daarna ook nog is 30 keer feedback geven...
Want als het over de mail is gegaan kan hij het gewoon even voor ons kopieren. Ik ben nu ook benieuwd geworden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
We hebben het deels via het systeem gedaan, in combinatie met de mail
. Ik had laatst een dvd pakket gekocht van een bedrijf waar aardig wat titels in zaten die ik echt graag wou (spotgoedkoop dan), maar ook een klein aandeel meuk, die (voor mij persoonlijk oninteressante) meuk is nu weg
Van mij:
Lost Treasure of Sawtooth Island
U.S Seals 2
Doomsday Man
Diana
Maigret 7-8
Maigret 9-10
Tatort
Muppet show
Grave Misconduct
Ice Breaker
Murder in the Vicarage
The Twilight Murders
Vagevuur
Siska
Derrick
Pep Toet & vroem vroem 
De Vijfde Macht
Escape: human Cargo
Dag Dokter/blindgangers
Pablo: klimwedstrijd
MysteryWoman
Long days
Legendarische Kluchten
Discovery zero hour I
Discovery zero hour II
Backflash
Long days, Short nights
Angelina Ballerina
Attention Bandits
Nieuwe Uri geller
Voor:
Cypher
Hell's highway
Mosquitoman
Faculty, The
Urban Legend
Session 9
Sky Captain and the World of Tomorrow
Messengers, The
Honogurai Mizu no Soko Kara
Ripper
Final Patient, The
Revengers Tragedy
Mimic 2
Mimic: Sentinel
Highlander
Detour
Wraith, The
Alone
College
Dog Soldiers
House
House of the Dead
Romasanta
Wake of Death
Raptor
Killing spree
City in Panic
Aime Ton Pere
Apollo 13
Thirteen Conversations
Die zijn voor mij iig al een stukje fijner
.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Zegt me allemaal helemaal niks 
Ik had trouwens weken niks geruild. En gisteren opeens 2 binnen een uur.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Sky Captain and the World of Tomorrow
Messengers, The
Apollo 13
Raptor
Deze ken ik. Voor de rest zegt het mij ook helemaal niets.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zullen jullie ook zeker niets hebben met horror, ofwel
?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zijn voornamelijk B-films, dus je hoeft je niet te schamen 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Ik ken er ook maar heel weinig van. Opzich hou ik best van horror, maar B-films laat ik liever altijd maar liggen
.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Ik heb met Peetje 7 dvd's tegelijk geruild. Die heb ik via het postagentschap verstuurd. Omdat het zonder doosje was, ben ik 1,76 kwijt. Dat valt mee. Ik zelf heb wel de dvd's ontvangen ook in een envelop met 1,76 erop, dus dat is goed, maar de envelop die ik dinsdag heb verstuurd met adres waarheen het heen moest en mijn eigen adres op de achterkant is nou nog niet bezorgd. Ik heb wel vaker geruild met Peetje, en dat is altijd goed gegaan.
Ik heb twee keer eerder een dvd verstuurd die nooit is aangekomen, of dat aan de post ligt of iemand die gratis een dvd wil, blijft twijfelachtig.
Maar nu ben ik echt wel 
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Dat is wel lelijk inderdaad.
Ik had laatst wel een keer een pakketje dat deels open was gemaakt. Nu zag dat pakketje er ook uit alsof er coke in zat, maar echt netjes vind ik het niet van onze vrienden van de post.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.