• 15.788 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.044 stemmen

iCheckMovies

zoeken in:

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Ik schiet er ook niets mee op. Sta zelf drie lager dan vorige week en ik ben mijn award voor deze jongen van de 21 century acclaimed films kwijt. Exact 100 te gaan voordat ik die weer terugzie...

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

Malick schreef:

Vreemd. Ben geen meter opgeschoten terwijl ik nu in de Top 10 sta van de 'Top Users' met 737 checks ...

Hoeft niet zoveel te betekenen natuurlijk. Het gaat er uiteindelijk om hoeveel nieuwe officiële checks je erbij hebt gekregen. Als al die films al in een officiële toplijst stonden schiet je er inderdaad niet veel mee op.

Al weet ik ook niet 100% zeker of alle nieuwe officiële checks al verrekend zijn. Daar zit blijkbaar ook wat vertraging op.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ik heb nu ook een message inderdaad dat ik van Gold naar Bronze ben in die lijst (precies de andere kant op), maar wel van 48 naar 20 in de users ranking. Ik denk dat er vertraging op zit bij de anderen, want kan me niet voorstellen dat de anderen ook niet wat checks erbij hebben.

Ik kon de lijst gisteren niet terugvinden in het overzicht 'Progress' maar hij staat bij de 'T' van The in plaats van de '2' van 21t

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

Ben ook verlaagd naar brons, al ga ik wel 108 plaatsen omhoog naar #57 met 584 checks totaal

Op de reddit lijst ga ik 214 plaatsen omhoog naar #212 met 243 checks totaal

In het algemeen classement ga ik 1 plaats naar meneden... Beetje hetzelfde allemaal dus

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Ik had er toch zeker wel wat official checks bij die eerder niet op een lijst stonden, zag ik. Zolang dat er verhoudingsgewijs niet meer zijn dan bij anderen stijg je natuurlijk (?) niet in algemene ranking.

Mooie stijging Mochizuki! Hoe zien jullie wat je ranking was voor een specifieke lijst, voordat die lijst veranderde? Als je een oudere versie van de lijst aanklikt met dat grafiek icoontje en je gaat naar top users springt hij bij mij naar de nieuwe lijst.

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

als je bij je rankings kijkt voor een specifieke lijst, dan zie je iig hoeveel plaatsen je bent gestegen of gedaald (blijft actueel tot een volgende update ronde)... dus daaruit zou je het kunnen afleiden

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

Maar een ranking per lijst heeft te maken met hoeveel effectieve checks je op die lijst heb bijgekregen, de algemene lijst heeft te maken met hoeveel "nieuwe" checks je bij hebt.

Je kan 100 nieuwe checks hebben in de 21st list, maar als dat al officiële checks waren heeft dat 0 invloed op de algemene ranking.

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

de algemene ranking heeft nu ook zijn update gehad. sta nu op #116 tov #123 vanochtend en #122 gisteren... netto hadden de nieuwe checks uiteindelijk dus wel hun effect!

er valt nog genoeg in te halen voor me op die 21st list, maar het is toch wel duidelijk te zien dat ik het doorgaans een beetje bijhoud

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Stijg zo'n vijftig plekken met een kleine 200 nieuwe checks:

Rank #338 | 2768 Top List Checks
Heb nog geen bericht daarover ontvangen dus mijn 'Gouden plak' staat nog steeds in de kast. Sta trouwens alleen maar met gebruikers omringd die wel heel hoog staan in de algemene ranking.

Top Users:

01. Winds (#10)

02. Jerry Warton (#03)

03. Rich (#08)

04. Jeff_v (#44)

05. Oaktown (#53)

06. Allisoncm (#02)

07. Trip (#99)

08. Verhoeven (#338)

09. SanderO (#01)

10. DrBroel (#852)

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

die hoog genoteerden hebben overal wel een top ranking, maar voor jou is de 21st duidelijk een specialiteit, dat verklaard het verschil wel

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Blijkbaar verwerken ze het niet bij alle gebruikers tegelijk. Op zich wel gek, want nu ben ik weer wat gezakt en staan de gebruikers achter mij weer wat dichterbij. Maar relatief ha dik dus meer 'nieuwe' titels. Ik heb ook veel meer checks dan de meeste (bijna een verhouding 1/2), terwijl de meesten alleen official checks kijken of op zijn minst alleen aanvinken.

Malick schreef:

Heb nog geen bericht daarover ontvangen dus mijn 'Gouden plak' staat nog steeds in de kast.)

Die gaat er dan nog wel af, Goud = 90% van de lijst compleet. Dat haal je ook niet. Zilver misschien net.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

beavis schreef:

als je bij je rankings kijkt voor een specifieke lijst, dan zie je iig hoeveel plaatsen je bent gestegen of gedaald (blijft actueel tot een volgende update ronde)... dus daaruit zou je het kunnen afleiden

Ah ok, dan kijk je naar je ranking bij progress overzicht bij een specifieke lijst, opent hem, klikt top users, en gaat in die zee van pagina's diegene opzoeken waar jij staat? of heb je een makkelijkere manier?

Anyway, op pagina 26 van de acclaimed 1000 sta ik met mijn imponerende gedeelde 638e plek

Gek genoeg met slechts één punt gezakt sinds de update naar 1000 entries. Maakt amper verschil dus, bizar.

Overigens ben ik in het algemeen klassement ook slechts één plek gestegen sinds vanmorgen. Jammer, na jullie verhalen hoopte ik ook stiekem op een cadeautje van +20. Helaas, helaas.

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

in de "progress" tab zie je alle lijsten. achter al die lijsten zie je hoevel van de lijst je hebt gecheckt en je rank. Op die rank kan je klikken en dan kom je automatisch terecht op je eigen plek in het overzicht van alle users voor die lijst

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

aaaaaaaah

Dat is idd makkelijker. Thanks! Net als bij je algemene ranking dus. Op zich logisch...

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Die gaat er dan nog wel af, Goud = 90% van de lijst compleet. Dat haal je ook niet. Zilver misschien net.

Nog steeds geen update ontvangen. De lijst lijkt nog helemaal niet te werken. Als je bijvoorbeeld op Wiseman zoekt heeft At Berkeley of Boxing Gym geen lijstje. Terwijl hier en hier iets anders staat.

Prinz

• 1085 berichten
  • 4221 stemmen

Paar honderd plaatsen gestegen, nu eindelijk bijna in de top 1500.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Malick schreef:

(quote)
Nog steeds geen update ontvangen. De lijst lijkt nog helemaal niet te werken. Als je bijvoorbeeld op Wiseman zoekt heeft At Berkeley of Boxing Gym geen lijstje. Terwijl hier en hier iets anders staat.

Nu wel!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Jep, klopt. Heb nu ook brons.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Malick schreef:

Jep, klopt. Heb nu ook brons.

Ik over exact 100 films ook. 100 van die lijst welteverstaan. Dat gaat me in 2015 niet lukken, misschien 2016 zelfs niet, aangezien ik graag afwissel tussen verschillende genres en decennia. Ach, het komt wel een keertje, pak er gewoon om de paar weken weer eens eentje uit.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

Ik dacht vorige week ook alvast een eerste gaatje dicht te rijden, maar na Old Joy en Leviathan heb ik de lijst maar weer even naast me neergelegd. ICM blijft toch vooral geschikt voor het lange adem werk.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Onderhond schreef:

Ik dacht vorige week ook alvast een eerste gaatje dicht te rijden, maar na Old Joy en Leviathan heb ik de lijst maar weer even naast me neergelegd. ICM blijft toch vooral geschikt voor het lange adem werk.

Maar er moet voor jou toch genoeg in zo'n lijst staan? of heb je alle (al dan niet knotsgekke) Aziaten erin al gekeken?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Heeft ICM ook zo'n lijst met titels van The Story Of Film: An Odyssey?

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Malick schreef:

Heeft ICM ook zo'n lijst met titels van The Story Of Film: An Odyssey?

jup, dat zou deze moeten zijn.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

John Milton schreef:

Maar er moet voor jou toch genoeg in zo'n lijst staan? of heb je alle (al dan niet knotsgekke) Aziaten erin al gekeken?

Afgezien van wat arthouse Aziaten die ik bewust vermeden heb ... inderdaad, alles gezien

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

John Milton schreef:

(quote)

jup, dat zou deze moeten zijn.

Het boek en de docu serie zijn niet identiek in hun bespreking (wel grotendeels). Moet je even op letten. Volgens de koptekst gaat deze over het boek en niet over de docu, maar heb het niet in detail bekeken.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Mag nog 405 / 406 pagina's aan officiële check's. Dat zijn in totaal ongeveer 10.134 titels.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Malick schreef:

Mag nog 405 / 406 pagina's aan officiële check's. Dat zijn in totaal ongeveer 10.134 titels.

Als je er 405 (zelfde getal, toevallig) per jaar kijkt, ben je net voor je vijftigste klaar, als het er niet meer woorden (which it almost certainly will).

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Er staan 25 titels op 1 blad, dus volgens mij is Verhoeven dan al ver over de 50. Ik heb nog bijna 317 pagina's top list checks te gaan. Dat zijn ruim 7600 titels. Gelukkig genoeg om te beseffen dat dat geen interessante optie is. Overigens zijn er van die ruim 7600 titels minder dan een kwart (1782 om precies te zijn) titels die in 2 of meer lijsten staan. Kijk, dat is al weer behapbaar.

Maar het kijken van deze titels blijft geen hoofdzaak. Zag net de trailer van Le Dernier Coup de Marteau in de bios, dat wekt gelijk mijn interesse, maar dat staat dan weer niet in een lijst. Boeien...!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Maar het kijken van deze titels blijft geen hoofdzaak. Zag net de trailer van Le Dernier Coup de Marteau in de bios, dat wekt gelijk mijn interesse, maar dat staat dan weer niet in een lijst. Boeien...!

Verre van zelfs maar ik vroeg me af hoeveel titels er nu op zijn minst één officiële check hebben. Schrok er vervolgens wel van. Too much?

Talentvolle regisseuse. Ga ook zeker haar debuut een keer uitchecken.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Gebruiker KoenR heeft de lijst met de Tijgerwinnaars van het IFFR geupdate. Zag er nu precies de helft met nog een aantal op DVD.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.