menu

Film / Toplijsten en favorieten / Favoriete dino uit de Jurassic Park reeks

zoeken in:
T-Rex, het is het icoon van de film. Hij is te zien op de voorkant, de achterkant... etc, etc. 't is ook niet zo gek... dat beest is toch ong 12 of 13 meter lang

velociraptor,t-rex,en de triceratops,

de raptors waren toch wel de leukste dino's

De Velociraptor

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://tonova.typepad.com/photos/uncategorized/velociraptor.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

de velociraptors zijn men favoriet

K@i
In Volgorde

Velociraptors
Tyranosaurusen
Triciratops ook al komt deze slechts 1 minut ofzo in beeld in deel 1

K@i
dammit schreef:
waarom hebben zoveel mensen hier een hekel aan de spino ik vond hem juist vet

Afschuwelijke gedrocht dat nog irritant aanwezig was

ha oke nouja ik vind hem wel vet

Dat moet toch de T-Rex zjin he.
Spannendste scéne draagt hij op z'n schouders.

belg v.c.b.s schreef:
ow dan heb ik hem verwisseld sorry ik dacht effe aan die met zen vleugels en dacht dan sorry die me zen hoorns

Pteradactyl ofzo bedoel je.

T-Rex op 1.
Raptors op 2.
Compsognathus op 3.

K@i schreef:
(quote)

Afschuwelijke gedrocht dat nog irritant aanwezig was

idd, deed me nog het meest denken aan die krokodil van peter pan toen je die telefoon in zn buik hoorde afgaan.

1. T-rex
2. Raptor
3. Brachiosaurus

Orgineel he

Velociraptor
Stegosaurus - T-Rex
Brachiosaurus
Diplosaurus
Spinosaurus

Top 5

1-T-Rex

Staat op nummer 1 omdat ik al sinds ik klein was tiental poppetjes had van de rex

2-Velociraptor
3-Brachiosaurus
4-Baryonyx
5-Triceratops

ik ga voor de doyouthinkyousauraus...(de blinde dino)

okee ff sirieus...vind die dino's die er op het eerste gezicht onschuldig overkomen,en je daarna verblinden het mooist..en dat geluidje dat ze maken klinkt ook wel leuk...

moet ook even kwijt dat de o zo gevaarlijke Velociraptor op de foto een paar posts terug er tog wel een beetje lullig bijstaat...haha

juhnzun
Raptors Rexen en de Tricira
zijn toch echt de steren van de serie

jumpstylemovie schreef:
Dat moet toch de T-Rex zjin he.
Spannendste scéne draagt hij op z'n schouders.

Neem me niet kwalijk maar die keuken scene met die raptors.

Damnnnn ....... daar glijdt het zweet me echt lang de bilnaat vriend.

Woehhh

Nou, vooruit hierbij ook mijn top 3 per dieet.

Carnivoren:
1. Velociraptor
2. Spinosaurus
3. Tyrannosaurus

Deze moet er ook bij: Procompsognathus... Compy's!
Herbivoren:
1. Pachycephalosauria (verzamelnaam voor dat soort)
2. Stegosaurus
3. Ankylosaurus

Carnivoren zijn overduidelijk zoals de meeste hier, maar mijn lievelings-Herbivoren wat anders.

Kevin13
Spijtig dat de Dilophosaurus tot niemands favorieten behoort.

Ik lees hier over een aantal gebruikers die een hekel hebben aan de Spinosaurus, omdat die in het 3de deel de 'almachtige' Tyrannosaurus omlegde.

Ik zou zeggen: kijk eens naar 't positieve kant, je hebt altijd de eerste eiland van Jurassic Park nog. Daar ergens loopt ook een Rex of meerdere rond.
En misschien krijgt de Rex de colossus-hoofdrol als Dinosaurus in (een mogelijke) 4de deel.

Kevin13
Ik bekijk het dan weer van de negatieve kant, stel je eens voor als de Spinosaurus al is overgezwommen naar het eiland Isla Nublar .

Haha, we zullen daar waarschijnlijk achterkomen zodra deel 4 verkrijgbaar is.

Minotaures schreef:
Ik lees hier over een aantal gebruikers die een hekel hebben aan de Spinosaurus, omdat die in het 3de deel de 'almachtige' Tyrannosaurus omlegde.

Ik zou zeggen: kijk eens naar 't positieve kant, je hebt altijd de eerste eiland van Jurassic Park nog. Daar ergens loopt ook een Rex of meerdere rond.
En misschien krijgt de Rex de colossus-hoofdrol als Dinosaurus in (een mogelijke) 4de deel.

Is er toch nog hoop.

belg v.c.b.s schreef:
(quote)

dat is niet waar velociraptors zijn groter en slimmer dan gewone raptors ,raptors zijn kleiner maar sneller en ze jagen in grotere groepen van 3-6, velociraptors maar aan 2-4
velociraptors zijn ook veel verschil aan houding, velociraptors heb een vleugel techniek die raptors niet hebben die hebben de t-rex vorm
wat ik ermee bedoel is dat velociraptors hoger kunnen springen dan raptors door die vogel techniek

velociraptors zijn ook bijhoudent
velociraptors kunne een prooi 2 dagen mee toekomen ( dat blijkt te zijn.)
een raptor maar een halve dag ( dat is bewezen)

raptors zijn harder als het om een prooi blijkt te gaan
velociraptors niet zo goed
ze spelen het slim en dan moeten ze niet hard zijn
een raptor doen ze meestal apart
( tenzij ze met grotere en meer prooien te maken hebben )

dus wat je zegt is totaal niet waar
jha het zijn carnivoren en ze zien er ook een beetje op elkaar
maar dat is weinig maar 10 precent

dus je bent fout

Jullie zijn allebei fout, Velociraptors behoren tot de familie van de Raptors. (zoals ook de Oviraptor, Utahraptor etc. etc. etc.)

(quote)

lijkt me niet
dat zou betekenen dat hij ACHTERUIT aan evoluren zou zijn
door van warm bloedig naar KOUDBLOEDIG teveranderen

niet erg aannemelijk dus

Ik denk dat de dinosauriërs een soor van LAUWBLOEDIG zijn.
Ze zijn verwant aan reptielen (KOUDBLOEDIG) en sommige biologen denken dat ze geëvolueerd zijn naar vogels (WARMBLOEDIG).

Kevin13 schreef:
Ik bekijk het dan weer van de negatieve kant, stel je eens voor als de Spinosaurus al is overgezwommen naar het eiland Isla Nublar .

BUMP...........

lol miss krijgen ze dan wel minicombinatie dino's genaamd : trinosaurus
haha sorry

Nee miss krijgen we in deeltje 4 weer zo gevecht who knows zou wel vet zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:48 uur

geplaatst: vandaag om 10:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.