menu

Film / Toplijsten en favorieten / MovieMeter Awards 2005

zoeken in:
Alleen script voor Broken Flowers. Die film verdeinde meer. Sin City is wel een mooie winnaar voor beste film. Verder allemaal wel acceptabele keuzes, maar zelden mijn favorieten.

En hoewel Sin City prachtig is om te zien, vind ik toch dat de prijs voor cinematografie naar The New World had moeten gaan. Malick maakt zowat de mooiste films die er zijn op visueel vlak. Maar net als The Thin Red Line valt zijn film ook hier weer buiten de prijzen.

Lijkt wel alsof de enige, in 2005 uitgebrachte goede film, Sin City was... Phoenix en Witherspoon terechte winnaars trouwens, uitstekende prestatie in Walk the Line. Jammer dat Spielberg niet geprezen wordt met Munich, grote misser, wat mij betreft.

Ik wil geen nieuw topic maken voor een request, maar is er al vraag voor een MMAward 2006?

Prima winnaars. Ik kan leven met films als Sin City en Walk The Line. Heerlijke films!

Angrod_Pallanén schreef:
Ik wil geen nieuw topic maken voor een request, maar is er al vraag voor een MMAward 2006?

Er komen nog altijd films uit bouwjaar 2006 in de bioscopen (Das Leben der Anderen, Venus etc.) dus het lijkt me nog erg vroeg om daar nu al mee te beginnen.

True, maar ik dacht, de Oscars zijn geweest, kom, laten we de belangrijkere awards maar eens beginnen

een half jaar later al een goed begin? Sorry, maar de MM Awards 2006 is echt het topic waar ik naar uit kijk

Film Pegasus (moderator)
Ik was het net aan het overdenken Is er uberhaupt vraag achter bij meerdere mensen? Dan kunnen we 2006 gerust onder handen nemen. En moest het aanslaan kunnen we sommige jaren nog eens opnieuw doen of andere jaren nemen die nog niet geweest zijn.

Sorry, had die post uberhaupt niet gelezen! Maar ik zit er idd op te wachten!

Veel te veel Sin City

Gast
geplaatst: vandaag om 12:52 uur

geplaatst: vandaag om 12:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.