• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.282 series
  • 34.117 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.330 gebruikers
  • 9.394.266 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Nou ja er zijn twee dingen aan haar waardoor ik wel kan begrijpen dat je haar leuk vind Maar voor de rest? Maar ik zal het weekend eens meekijken dan.

Grote pluspunten inderdaad maar in dit geval is het meer dan dat. Kunne nwe gelijk een beginnetje maken aan True Blood trouwens.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja dat is goed, gaan we doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikey schreef:

Over welke serie hebben we het?

Mad Men.

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2891 stemmen

Ik vind Mila Jovovich ook wel iets stoers hebben, maar toch is ze op sommige foto's weer heel schatig

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Hmmm... nee. Niet mijn ding. Wel ontzettend ruige laarzen!

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Milla is overdreven lekker

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

LOL, dit bedoelde ik gister.. als ik iemand vergelijk met een muppet breekt er een discussie los, maar je mag wel over een vrouw zeggen: ''Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen''? Alsof dat zo lekker respectvol is.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen .

Ik ook niet hoor, daar zou ik zelf op klimmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Elineloves schreef:

LOL, dit bedoelde ik gister.. als ik iemand vergelijk met een muppet breekt er een discussie los, maar je mag wel over een vrouw zeggen: ''Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen''? Alsof dat zo lekker respectvol is.

Daar beledig ik op zich toch alleen Milla mee. Een gezette/dikke vrouw miss Piggy noemen kan universeel nog wel wenkbrauwen laten fronzen (al wil dat niet zeggen dat jij/jullie het daarom deden maar dat komt wel zo over). Mijn feedback was dan ook alleen voor degene die een dikke vrouw al snel vergelijken met Miss Piggy maar late nwe dit niet weer gaan oprakelen .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Nee, want nu zeg jij iets wat bij mensen in het verkeerde keelgat kan schieten, en dan moeten we het vooral snel vergeten. Lekker gemakkelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoezo, zit Milla hier op de site? Het lijkt mij wel erg wonderbaarlijk omdat ik Milla zogenaamd beledig waarom derden dit beledigend kunnen opvatten.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Nee, maar ik kan me voorstellen dat mensen die weg van haar zijn, het ook niet echt een fijne opmerking vinden. Alsof zij vergeleken worden met een hond. En daarbij vind ik het gewoon een zeer onrespectvolle opmerking die je tegen geen enkele vrouw zou moeten zeggen. Als iemand het over jouw vriendin zou zeggen, zou je in de gordijnen hangen van woede denk ik. Het feit dat Milla een actrice is, doet daar weinig aan af.

Maargoed, blijkbaar wou je met die lompe actie een discussie uitlokken, dus laten we het inderdaad maar hierbij houden.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Wie is die dame, Achmed?

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Sophia Bush, ken je die niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Elineloves schreef:

Nee, maar ik kan me voorstellen dat mensen die weg van haar zijn, het ook niet echt een fijne opmerking vinden.

Goh, actrices die ik knap vindt zijn ook al zo vaak beschimpt. Dat hoort er wel bij natuurlijk maar als ik mijn hond iets 'beters' toewens, dan is de wereld te klein. Maar actrices uitmaken voor een snol of slet mag wel.

Alsof zij vergeleken worden met een hond.

Doe ik niet eens, beter lezen.

En daarbij vind ik het gewoon een zeer onrespectvolle opmerking die je tegen geen enkele vrouw zou moeten zeggen.

Volgens mij heb ik dat niet tegen Milla gezegd hoor?

Als iemand het over jouw vriendin zou zeggen, zou je in de gordijnen hangen van woede denk ik. Het feit dat Milla een actrice is, doet daar weinig aan af.

Hier snap ik weinig van. Dit is een topic waar je actrices plaatst die je mooi vindt, en daar kan je feedback op krijgen. Wat mijn vriendin hier mee te maken heeft is mij een raadsel.

Maargoed, blijkbaar wou je met die lompe actie een discussie uitlokken, dus laten we het inderdaad maar hierbij houden.

Nope. Ik had nooit verwacht dat er mensen zo gevoelig zijn over wat ik over een bekendheid zeg. Dit is wel een beetje zoeken natuurlijk. Maar Milla, als je dit leest het spijt me hoor. Zo niet, dan snap ik nog het probleem niet.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Bekendheid of niet: '' Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen '' is gewoon géén nette opmerking en ik snap niet waarom zoiets over welke vrouw dan ook gezegd zou moeten worden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

AchmedATM schreef:

Sophia Bush, ken je die niet?

Ik kon de naam even niet aan de foto linken, nee. Ben ook ander soort foto's van haar gewend denk ik. Mooie vrouw wel.

Milla Jovovich

• 2 berichten
  • 0 stemmen

I would like to express my shock and awe for being ridiculed on this here website.

Mr. Naomi Watts thinks it is okay to redicule me and my appearance on a public website.

I would like an apology and hope this will never occur again, to me or any other member of this board.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

lol

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

God, wie gaat er nou serieus de moeite nemen om een account aan te maken, een avatar te maken en hier een bericht neer te zetten..

En vervolgens ook nog meerdere keren zijn bericht aanpast. Ja, die vindt zichzelf behoorlijk grappig.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

De eerste die ontkent, *wijst naar Eline*

Elineloves schreef:

(quote)

Ik kon de naam even niet aan de foto linken, nee. Ben ook ander soort foto's van haar gewend denk ik. Mooie vrouw wel.

Zeker sinds One Tree Hill domineert ze #1 positie in mijn toplijst.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Nee hoor, net stond er nog een heel ander bericht Achmed.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoelde het ook als grapje

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Dat snap ik, maar andere mensen wellicht niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Elineloves schreef:

Bekendheid of niet: '' Daar zou ik mijn hond nog niet op laten klimmen '' is gewoon géén nette opmerking en ik snap niet waarom zoiets over welke vrouw dan ook gezegd zou moeten worden.

Dat kan, maar jouw normen en waarden hebben niets met die van mij van doen. In de leefregels hier op MM staat dat je niet beledigend mag zijn tegenover andere users, ik lees niets over bekende actrices. Dat jij het not done vind mag, maar dat is voor mij niet relevant.

Maar back on topic.

Milla Jovovich

• 2 berichten
  • 0 stemmen

I do not like dogs.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.