ad
  • 141.587 films
  • 6.839 series
  • 20.787 seizoenen
  • 468.280 acteurs
  • 285.121 gebruikers
  • 8.173.058 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Apollinisch

• 21234 berichten
  • 0 stemmen

Kijkt ze altijd zo scheel?

otherfool

• 18250 berichten
  • 3380 stemmen

Naomi Watts schreef:

Belangrijke dag, eindelijk is het dan maatschappelijk geaccepteerd dit een gigantisch lekker wijf te vinden.

(afbeelding)

Ah, is het vandaag alweer dag van de wansmaak? Zo'n jaar vliegt ook voorbij.

mjk87

• 11391 berichten
  • 3257 stemmen

Naomi Watts schreef:

Belangrijke dag, eindelijk is het dan maatschappelijk geaccepteerd dit een gigantisch lekker wijf te vinden.

(afbeelding)

Tot gisteren was je dus stiekem eigenlijk een viespeukje ?

BBarbie

• 10263 berichten
  • 6374 stemmen

Naomi Watts schreef:

(afbeelding)

Opgelucht?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Tot gisteren was je dus stiekem eigenlijk een viespeukje ?

Guilty as charged .

Mescaline (moderator films)

• 6758 berichten
  • 2464 stemmen

Naomi Watts schreef:

Guilty as charged .

Dat mag je onder de 18 ook gerust vinden hoor, het is ook niet dat ze eruit zag als een kind.. maar dat doen de meeste van 13/14 al niet meer Maar zolang je je netjes houd doe je niks fout haha

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat ook, dergelijk gewicht hangen aan slechts een leeftijd is ook niet efficiënt wmb. Ze was als 17-jarige meer vrouw dan veel van mijn leeftijdsgenoten .

Elineloves

• 23941 berichten
  • 3519 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)
Dat mag je onder de 18 ook gerust vinden hoor, het is ook niet dat ze eruit zag als een kind.. maar dat doen de meeste van 13/14 al niet meer Maar zolang je je netjes houd doe je niks fout haha

Ik vind het persoonlijk een beetje zorgwekkend als een volwassen vent loopt te kwijlen op een meisje van 13/14 (omdat je aankaart dat ze op die leeftijd al ouder lijken), ookal ziet ze er uit als 18, ze blijft toch 13. Een man beseft dan hopelijk toch dat dat 'not done' is? Of denk jij daar anders over? Misschien is dat voor een man anders.

Ik heb die Stella Hudgens even gegoogled en ik weet nog niet wie van de twee ik het minst vind. Lastig te beoordelen gezien 't bijna letterlijk een mini kopie is., aan de 'grote zwarte brillen', 'tong uit je mond' en 'duckface' foto's te zien.

BBarbie

• 10263 berichten
  • 6374 stemmen

Elineloves schreef:

Ik vind het persoonlijk een beetje zorgwekkend als een volwassen vent loopt te kwijlen op een meisje van 13/14 (omdat je aankaart dat ze op die leeftijd al ouder lijken), ookal ziet ze er uit als 18, ze blijft toch 13. Een man beseft dan hopelijk toch dat dat 'not done' is? Of denk jij daar anders over? Misschien is dat voor een man anders.

Nee, je hebt gelijk. Dat is voor een man niet anders. Maar sommige "mannen" doen er extra lang over om volwassen te worden en blijven eindeloos puberen...

Dick2008

• 9250 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Ik vind het persoonlijk een beetje zorgwekkend als een volwassen vent loopt te kwijlen op een meisje van 13/14

Ik ook hoor. (Het zal je dochter maar wezen, ik bedoel maar).

Alleen nu je hier weer reageert, wat was precies je probleem van een maand geleden.

Dat mensen hier foto's plaatsen van filmsterren, die ook eens jong waren en nu inmiddels oud danwel overleden zijn of is het meer dat mensen steeds dezelfde actrices plaatsen.

Dit had ook via pm gekund....maar goed misschien kan je hier even antwoord geven.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

18 of geen 18, het is helemaal niks.

Tijd voor echte vrouwen weer...

Mescaline (moderator films)

• 6758 berichten
  • 2464 stemmen

Elineloves schreef:

Haha, nee tuurlijk is dat not done Sowieso zijn ze vanzelfsprekend geestelijk nog kinds(wat normaal is op die leeftijd) maar je kijkt er als man zijnde toch automatisch naar, dat wilt niet gelijk zeggen dat je er ook iets van wilt..

Thorak

• 6291 berichten
  • 1781 stemmen

Normaal heb ik weinig met blond, maar voor Emily Rose maak ik wel een uitzondering...

http://www.carreck.com/celebrities/wallpaper/emily-rose013.jpg

BBarbie

• 10263 berichten
  • 6374 stemmen

Golshifteh Farahani: niet alleen mooi, maar bovendien een actrice van de buitencategorie.

http://www.starlightsf.com/FileUpload/Gallery/Photo/Picture/2988.jpeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Word je een Swifty nu? . Ik word er nooit zo warm van. Enorm etalagepop, of cyborg. Zit geen enkele uitstraling of gevoel in haar presence. Zou wel de ideale castings zijn voor een SF waar ze een Cyborg moet spelen.

Geen fan van sproeten maar Caity Lotz. DAYUM!

https://lh6.googleusercontent.com/-7uot-7uLqBY/UnIPJZ8qMYI/AAAAAAAAnXU/s1beNcOC-Bw/2323-Caity-Lotz.jpg

En om het erger te maken ook nog in Black Canary kostuum .

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2013/10/ar204a_0629b-jpg-5d68cad4-t3.jpg

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Crap, is dat uit Arrow? Verdulleme, ik heb net 104 gehad. Gauw even doorkijken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Hurry!

Thorak

• 6291 berichten
  • 1781 stemmen

Argh! Ik vind zowel haar uitstraling als looks helemaal niets en laten we het maar helemaal niet over haar acteer kwaliteiten gaan hebben. Ik hoop dat ze snel weer verdwijnt uit Arrow anders ben ik er klaar mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

http://img1.rnkr-static.com/user_node_img/50016/1000305874/full/topless-kate-mara-shows-off-her-diet-in-a-movie-photo-u1.jpg

Kate Mara vind ik op beeld erg mooi. Op foto's helaas wat minder, maar kan er nog steeds mee door.

Thorak

• 6291 berichten
  • 1781 stemmen

Onbegrijpelijk dat het de zus van Rooney is!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jesus dat wist ik niet eens joh haha. Nee dan is Kate toch echt 1000 keer mooier dan dr zus.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ligt er maar aan welke film je kijkt. In The Social Network is Rooney best wel lief

Maar Kate is knapper Vooral dat smeltmoment in 10 Years.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kate is misschien wat klassieker maar Rooney is unieker. Ik kies Rooney any day of the week, vond haar zelfs in The Girl With The Dragon Tattoo super hot. Nuff said .

Elineloves

• 23941 berichten
  • 3519 stemmen

Dick2008 schreef:

of is het meer dat mensen steeds dezelfde actrices plaatsen.

Dit voornamelijk. "Plaatsen om het plaatsen" als je het mij vraagt, wanneer er elke week á twee weken dezelfde actrices voorbij komen. Maar dat andere klopt ook wel, al die (zwart wit) foto's van overleden actrices heb ik persoonlijk weinig mee, smaak gevalletje. Hoeft voor mij ook niet dagelijks.

Dick2008

• 9250 berichten
  • 0 stemmen

Ok, bedankt. Dat idee had ik al. Het eerste ben ik mee eens, en het tweede kan ik begrijpen.

mjk87

• 11391 berichten
  • 3257 stemmen

Haley Bennett dan maar (of is die ook al langs gekomen?)

http://c420561.r61.cf1.rackcdn.com/4/2766-156628.jpg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook al is ze al een aantal keer geweest mag je haar gewoon plaatsen hoor. Als jij haar mooi/leuk vindt. Mooie foto van Bennett, erg leuk in Kaboom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.