- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor een vrouw ligt dat wel anders, een man wordt al gauw bang van zo'n, op het eerste gezicht, ietwat stoere vrouw
.
Cool vind ik haar wel, toch wel de vrouwelijke actieheld bij uitstek.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Zal inderdaad voor mannen anders zijn. Ken ook geen enkele man die haar 'een lekker wijf' vindt. In die categorie valt ze eigenlijk ook helemaal niet. Het is dat ik al jaren een zwak voor haar heb. Als heterovrouw had ik er waarschijnlijk niet veel aangevonden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Na Punk'd destijds had ik het al wel een beetje met dr gezien. Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem. Not my cup of tea. Beetje vrouwelijk mag ze zich wel gedragen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, zolang haar vriendin wat vrouwelijker is is het prima. Ze is altijd stoer geweest (sexy enkelbandjes ook vaak
), echt haar trademark.
In Resident Evil is ze echt stoer, en in Girlfight natuurlijk. Ik ben vroeger zelfs een enorm fan van d'r geweest.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem.
Haha, ik ken haar totaal niet maar daar pas ik inderdaad ook voor.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
KLIK Deze meid had ze best mogen houden.
Maar tegenwoordig doet ze het volgens mij met dit vrouwtje..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na Punk'd destijds had ik het al wel een beetje met dr gezien. Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem. Not my cup of tea. Beetje vrouwelijk mag ze zich wel gedragen.
Jij vloekt nooit? Of vind je dat alleen 'done' bij mannen? Beetej schelden mag wel bij een vrouw, als het maar een goede aanleiding heeft. Burping of farting ladies, het maakt mij niet zoveel uit, want ik doe dat ook.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Hij praat dan ook in de extreme vorm hè.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Een meisje mag geen scheten laten, en als ze het doet moet het naar roosjes ruiken en een stille zijn? Mja, van dat soort onzin ben ik ook niet zo.
Michelle is een pittig, temperamentvol en direct vrouwtje. Daar zouden we er meer van moeten hebben!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze is de meest stoere actrice die ik ken, maar mooi vind ik haar niet echt, ook niet lelijk maar iets te grof in haar gezicht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij vloekt nooit? Of vind je dat alleen 'done' bij mannen? Beetej schelden mag wel bij een vrouw, als het maar een goede aanleiding heeft. Burping of farting ladies, het maakt mij niet zoveel uit, want ik doe dat ook.
He, we waren akkoord dat we elkaar niet serieus nemen? Reageer dan gewoon ook niet meer, want je zegt toch uit een soort spel altijd het tegenovergestelde van mij. Begint beetje kinderachtig over te komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n reactie is stukken kinderachtiger. Is toch gewoon een vraag?
edit: Als je niet wil dat ik het tegenovergestelde vind, dan moet je eens zinnigere dingen gaan zeggen
. Vrouwen hebben geen humor enzo. Tja..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Christina Hendricks is mijn favoriet maar January Jones is toch wel erg easy on the eyes in Mad Men.

hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
De 1e keer dat ik Michelle Rodriquez zag vond ik haar wel iets stoers hebben (niet The Fast And The Furious, maar Girlfight):

2e film was iets minder stoer (Blue Crush) met de leuke Sanoe Lake:

en de leuke Kate Bosworth:

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Kate Bosworth ken ik ook van Blue Crush, en daar was ik altijd helemaal gek van haar. Leuke vrouw, de rest vind ik minder 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan het niet laten, weer even een adoratie post voor Christina Hendricks. Nu een Joan Holloway tribute. Begint ook wel één van mijn favoriete serie characters te worden. Wat een klassevrouw is het toch
.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Is dit nou echt serieus? Kan me echt niet voorstellen dat jij dit zo ongelooflijk mooi vind. Maar daarentegen kan ik me soms meerdere dingen wel niet voorstellen bij jou 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nou nou zoaiets zal elk kantoor moeten hebben 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik ben vroeger zelfs een enorm fan van d'r geweest.
Je meent 't
.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Mad Men ligt al tijden klaar. Lijkt me geweldig, maar ik kom er maar niet aan toe.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je meent 't
.
Weet je dat serieus nog? Ik hoopte eigenlijk dat dat allang vergeten was
. Maar zeker eens aan beginnen kos, wat mij betreft de beste substitutie serie voor de Soprano's.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is dit nou echt serieus? Kan me echt niet voorstellen dat jij dit zo ongelooflijk mooi vind. Maar daarentegen kan ik me soms meerdere dingen wel niet voorstellen bij jou
Dat is waar. Kijk maar eens een episode mee, dan begrijp je het misschien beter. Op bewegend beeld komt ze nog beter over
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nou ja er zijn twee dingen aan haar waardoor ik wel kan begrijpen dat je haar leuk vind
Maar voor de rest? Maar ik zal het weekend eens meekijken dan.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Weet je dat serieus nog? Ik hoopte eigenlijk dat dat allang vergeten was
. .
Dat kan ik me voorstellen.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.