• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.609 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.316 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor een vrouw ligt dat wel anders, een man wordt al gauw bang van zo'n, op het eerste gezicht, ietwat stoere vrouw .

Cool vind ik haar wel, toch wel de vrouwelijke actieheld bij uitstek.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Zal inderdaad voor mannen anders zijn. Ken ook geen enkele man die haar 'een lekker wijf' vindt. In die categorie valt ze eigenlijk ook helemaal niet. Het is dat ik al jaren een zwak voor haar heb. Als heterovrouw had ik er waarschijnlijk niet veel aangevonden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Na Punk'd destijds had ik het al wel een beetje met dr gezien. Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem. Not my cup of tea. Beetje vrouwelijk mag ze zich wel gedragen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

(afbeelding)

Poppetje! (Dat haaaar!)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, zolang haar vriendin wat vrouwelijker is is het prima. Ze is altijd stoer geweest (sexy enkelbandjes ook vaak ), echt haar trademark.

In Resident Evil is ze echt stoer, en in Girlfight natuurlijk. Ik ben vroeger zelfs een enorm fan van d'r geweest.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

moviemafketel schreef:

Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem.

Haha, ik ken haar totaal niet maar daar pas ik inderdaad ook voor.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

KLIK Deze meid had ze best mogen houden. Maar tegenwoordig doet ze het volgens mij met dit vrouwtje..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Na Punk'd destijds had ik het al wel een beetje met dr gezien. Schelden dat ze maar bleef doen allemachtig en een vrij zware stem. Not my cup of tea. Beetje vrouwelijk mag ze zich wel gedragen.

Jij vloekt nooit? Of vind je dat alleen 'done' bij mannen? Beetej schelden mag wel bij een vrouw, als het maar een goede aanleiding heeft. Burping of farting ladies, het maakt mij niet zoveel uit, want ik doe dat ook.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Hij praat dan ook in de extreme vorm hè.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Een meisje mag geen scheten laten, en als ze het doet moet het naar roosjes ruiken en een stille zijn? Mja, van dat soort onzin ben ik ook niet zo.

Michelle is een pittig, temperamentvol en direct vrouwtje. Daar zouden we er meer van moeten hebben!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ze is de meest stoere actrice die ik ken, maar mooi vind ik haar niet echt, ook niet lelijk maar iets te grof in haar gezicht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Jij vloekt nooit? Of vind je dat alleen 'done' bij mannen? Beetej schelden mag wel bij een vrouw, als het maar een goede aanleiding heeft. Burping of farting ladies, het maakt mij niet zoveel uit, want ik doe dat ook.

He, we waren akkoord dat we elkaar niet serieus nemen? Reageer dan gewoon ook niet meer, want je zegt toch uit een soort spel altijd het tegenovergestelde van mij. Begint beetje kinderachtig over te komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n reactie is stukken kinderachtiger. Is toch gewoon een vraag?

edit: Als je niet wil dat ik het tegenovergestelde vind, dan moet je eens zinnigere dingen gaan zeggen . Vrouwen hebben geen humor enzo. Tja..

wenna89

• 186 berichten
  • 46 stemmen

Abbie Cornish uit Elizabeth

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Christina Hendricks is mijn favoriet maar January Jones is toch wel erg easy on the eyes in Mad Men.

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Die laatste foto is erg mooi.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

De 1e keer dat ik Michelle Rodriquez zag vond ik haar wel iets stoers hebben (niet The Fast And The Furious, maar Girlfight):

(afbeelding)

2e film was iets minder stoer (Blue Crush) met de leuke Sanoe Lake:

(afbeelding)

en de leuke Kate Bosworth:

(afbeelding)

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

In Girlfight was ze cool inderdaad

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Kate Bosworth ken ik ook van Blue Crush, en daar was ik altijd helemaal gek van haar. Leuke vrouw, de rest vind ik minder

deft0nes

• 1071 berichten
  • 1456 stemmen

Abbie Cornish is cute!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan het niet laten, weer even een adoratie post voor Christina Hendricks. Nu een Joan Holloway tribute. Begint ook wel één van mijn favoriete serie characters te worden. Wat een klassevrouw is het toch .

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Is dit nou echt serieus? Kan me echt niet voorstellen dat jij dit zo ongelooflijk mooi vind. Maar daarentegen kan ik me soms meerdere dingen wel niet voorstellen bij jou

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Nou nou zoaiets zal elk kantoor moeten hebben

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben vroeger zelfs een enorm fan van d'r geweest.

Je meent 't .

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Mad Men ligt al tijden klaar. Lijkt me geweldig, maar ik kom er maar niet aan toe. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je meent 't .

Weet je dat serieus nog? Ik hoopte eigenlijk dat dat allang vergeten was . Maar zeker eens aan beginnen kos, wat mij betreft de beste substitutie serie voor de Soprano's.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Is dit nou echt serieus? Kan me echt niet voorstellen dat jij dit zo ongelooflijk mooi vind. Maar daarentegen kan ik me soms meerdere dingen wel niet voorstellen bij jou

Dat is waar. Kijk maar eens een episode mee, dan begrijp je het misschien beter. Op bewegend beeld komt ze nog beter over .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nou ja er zijn twee dingen aan haar waardoor ik wel kan begrijpen dat je haar leuk vind Maar voor de rest? Maar ik zal het weekend eens meekijken dan.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Weet je dat serieus nog? Ik hoopte eigenlijk dat dat allang vergeten was . .

Dat kan ik me voorstellen. .

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Over welke serie hebben we het?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.