• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.282 series
  • 34.117 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.329 gebruikers
  • 9.394.213 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Technisch gezien is Milla nu lid, dus het zou netjes zijn als je jou excuses aanbied.

(afbeelding)

Bethany Joy Galeotti

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lol.

Ook al zo'n leuk grietje uit One Tree Hill. Ik mis alleen Danneel Harris nog Achmed.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Laat alsjeblieft die Danneel weg

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Danneel Harris

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pretty fucking sweet .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ik vind haar de mooiste van de drie. Misschien moet ik de serie toch maar eens gaan volgen. Heb een paar seizoenen hier staan die ondertussen helemaal vol stof zitten.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ze komen alle drie een beetje Bad-Ass over, daar hou ik wel van

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Amanda Peet echt en een knappe en een leuke actrice.

Vaak van die maffe rollen in romcoms met dr pretoogjes. Me like like

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

AchmedATM schreef:

Ze komen alle drie een beetje Bad-Ass over, daar hou ik wel van

Ach welnee Bethany is een hele lieve vrouw, gewoon netjes en geen slet ofzo. Ook in de serie speelt ze een hele leuke spontane vrouw. Net zoals Sophia, al is die wel minder braaf dan Bethany. En tsjah Danneel is gewoon een bitch eerste klas, maar dat past goed bij haar rotkop

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

One Tree Hill ligt op de stapel hier, toch maar eens kijken dan

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

AchmedATM schreef:

Sophia Bush, ken je die niet?

Ik ken haar ook niet, maar je mag me zo aan haar voorstellen hoor!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Amanda Peet

Best een veelzijdige actrice ook geloof ik.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Elineloves schreef:

God, wie gaat er nou serieus de moeite nemen om een account aan te maken, een avatar te maken en hier een bericht neer te zetten..

En vervolgens ook nog meerdere keren zijn bericht aanpast. Ja, die vindt zichzelf behoorlijk grappig.

Er zijn op MM meerdere mensen die zich voor doen als een bekende acteur of regiseur hoor. Ze leveren dan ook commentaar alsof zei het ook daadwerkelijk zijn (in het Nederlands ). Maar als jij daar dan wat van zegt riskeer jij een ban

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Really? Lekker logisch zeg. Ik ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Gelukkig.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Sophia

(afbeelding)

(afbeelding)

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Jeetje Thorak, dat is nogal krom.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:
Ach welnee Bethany is een hele lieve vrouw, gewoon netjes en geen slet ofzo. Ook in de serie speelt ze een hele leuke spontane vrouw. Net zoals Sophia, al is die wel minder braaf dan Bethany. En tsjah Danneel is gewoon een bitch eerste klas, maar dat past goed bij haar rotkop

Met Bad-Ass bedoel ik dat ze wel wat kunnen hebben, in de serie spelen ze ook alle drie zelfverzekerde vrouwen (Als we wel de Danneel Harris was dik en onzeker story-line achterwegen laten)

Hmm... ik krijg weer zin om de serie vanaf het begin te kijken. Misschien eens die dvd-boxen zien te vinden.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Elineloves schreef:

Really? Lekker logisch zeg. Ik ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Gelukkig.

Ik wees ooit iemand die zich naar een regiseur noemde (ik zal de naam maar niet meer noemen) op het feit dat jezelf als iemand anders uitgeven en in diens naam uitspraken doen wettelijk verboden is. Niet veel meer dan dan. De reaktie hierop was een pm van een mod dat ik me met dit soort dingen vooral niet moest bemoeien en normaal moest doen of anders een ban riskeerde

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bush is erg leuk om te zien maar die stem .. .

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Maar weer even on-topic, vanavond op tv, Badboys met

(afbeelding) Téa Leoni

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Daar heb je wel helemaal gelijk in ja. Ik dacht dat je het anders bedoelde En nee Danneel hoort niet bij die zelfverzekerde vrouwen inderdaad, raar mens in de serie.

Jammer alleen van Peyton, dat is toch zo'n zeikerd in de serie. Maar ja het is wel een leuke serie, ga het toch ook nog maar eens helemaal overnieuw kijken

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Thorak schreef:

Ik wees ooit iemand die zich naar een regiseur noemde (ik zal de naam maar niet meer noemen) op het feit dat jezelf als iemand anders uitgeven en in diens naam uitspraken doen wettelijk verboden is. Niet veel meer dan dan. De reaktie hierop was een pm van een mod dat ik me met dit soort dingen vooral niet moest bemoeien en normaal moest doen of anders een ban riskeerde

Mja, zelfde betreft gebande users die telkens onder een andere naam blijven terugkomen. Ook zo'n vervelend en onnodig iets. Ik snap de beweegredenen van die mensen niet zo. (Al vind ik het in jouw verhaal wel een rare reactie van de desbetreffende moderator).

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bush is erg leuk om te zien maar die stem .. .

Ja ze praat zo sexy

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

ook leverbaar in blond.....

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Ook best schattig als blondine.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Peyton (Hilarie Burton) ze heeft wel mooie eigenschappen maar in de serie is ze het meisje dat steeds gered moet worden. Na de eerste 2 seizoenen was het al vervelend.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Mja, zelfde betreft gebande users die telkens onder een andere naam blijven terugkomen. Ook zo'n vervelend en onnodig iets. Ik snap de beweegredenen van die mensen niet zo. (Al vind ik het in jouw verhaal wel een rare reactie van de desbetreffende moderator).

Ja vond ik zelf ook wel eigenlijk, ben er ook maar niet verder op in gegaan tegen die mod.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

AchmedATM schreef:

Peyton (Hilarie Burton) ze heeft wel mooie eigenschappen maar in de serie is ze het meisje dat steeds gered moet worden. Na de eerste 2 seizoenen was het al vervelend.

Ja dat vond ik ook hoor, gelukkig word ze naar het einde toe iets leuker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hilarie Burton .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Maar daar heb je wel weer Paul Johansson voor in de plaats

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.