- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na een discussie met rep_robert een dikke week terug toch een rectificatie voor Amber Heard. Vond het na Never Back Down niet zoveel maar ze is weer helemaal terug. Ook een beetje jammer van die foto's die ton gepost werden. heb haar toch liever als trashy dame. Na Drive Angry is ze weer helemaal terug
. Dus bij deze; Sorry Amber.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik dan weer niet. Vooral in DA 3D niet, zaten wat shots in dat ze als het ware oogcontact zocht met de kijker. Wow
.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Ze blijft lelijke ogen hebben
.
Serieus? Jongens toch, hoe moet jij nou ooit een vriendinnetje vinden dat aan je eisen voldoet? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral als ze echt vrouwelijk is zoals hierboven in de Franse revue (even een schouderklopje voor mezelf). Die brave look is gelukkig verleden tijd maar je ziet die foto's hier wel vaak weer voorbij komen. Vertroebeld een beetej de visie wat betreft Heard, zo ook ik ben daar in getrapt. Maar inmiddels gerectificeerd
. Sinds ze uit de kast is gekomen is ze ook stukken vrouwelijker geworden.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Joh, is ze lesbisch? Wist ik niet. Recentelijk uit de kast gekomen?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Serieus? Jongens toch, hoe moet jij nou ooit een vriendinnetje vinden dat aan je eisen voldoet?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wat heeft lesbisch te maken met het (niet) mooi zijn van iemand?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Eh, niks? Maar dacht altijd dat zij al jaren een vriend had. Naomi Watts was degene die zei dat ze vrouwelijker is geworden sinds ze uit de kast is gekomen, ik vond haar altijd al vrouwelijk. Vandaar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Naomi Watts
Overigens heeft ze wel een lelijke vriendin. Waarom moeten knappe lesbo's altijd een mannelijk typje uitzoeken 
Wil vanmiddag ook even Drive Angry zie, ik ben helemaal gek gemaakt met die extreem sexy poster van haar.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mwoah, ze is niet compleet 'butchy'.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, begin December.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Mwoah, ze is niet compleet 'butchy'.
(afbeelding)

Hehe
The good and the Ugly
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi Watts
Overigens heeft ze wel een lelijke vriendin. Waarom moeten knappe lesbo's altijd een mannelijk typje uitzoeken 
Wil vanmiddag ook even Drive Angry zie, ik ben helemaal gek gemaakt met die extreem sexy poster van haar.
Enjoy, briljante film en ook Heard is prima op haar plaats daar
. Je ziet het wel vaak inderdaad, zie je ze altijd bij zo'n tomboy
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat heeft lesbisch te maken met het (niet) mooi zijn van iemand?
Ik neem aan gericht aan mij.
Zoals ze zelf aangaf als je iets als je geaardheid verbergt, temper je onbewust ook je uiterlijke appearance. Pas als je echt uit de kast gekomen bent lijk je weer 'je zelf' te voelen en ik vind haar sindsdien ook veel meer sex appeal gekregen hebben, puur omdat ze zich nu lekkerder voelt en zelfverzekerder is.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die twee foto's hierboven zijn echt afschuwelijk, wat een lelijke vrouwen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ze waren dan ook niet met de bedoelingen gepost die normaal in dit topic gelden 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Waarom spreken jullie in meervoud?
Bovenstaande foto's is toch gewoon Amber met haar vriendin, is toch dezelfde vrouw op de twee foto's?
Of ben ik nou gek. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nee, Tasya van Ree, vriendin van Amber.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Waarom spreken jullie in meervoud?
Bovenstaande foto's is toch gewoon Amber met haar vriendin, is toch dezelfde vrouw op de twee foto's?
Of ben ik nou gek.
Een klein beetje
Ja dezelfde vrouw, maar op de tweede foto ziet ze dr veel erger uit hehe.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ja, dat is waar. Vind haar ogen ook een beetje eng.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hmm, ik vind Graham altijd wel wat charmants hebben gehad. maar haar hoofd vind ik hier niet zo mooi lijken. Vind haar sowieso niet het fotogeniek achtige typje, je moet haar echt op het scherm zien.
Gelukkig dwaal je bij deze foto snel af 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Kwam er een vrachtwagen met groot licht aangereden, of is Bambi weer herrezen?
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Hmm, ik vind Graham altijd wel wat charmants hebben gehad. maar haar hoofd vind ik hier niet zo mooi lijken. Vind haar sowieso niet het fotogeniek achtige typje, je moet haar echt op het scherm zien.
Gelukkig dwaal je bij deze foto snel af
Daar heb je zeker gelijk in! Sommige actrices moet je echt in actie zien wil je hun schoonheid kunnen zien. Ik vind het in ieder geval een prachtvrouw! Als ik niet al verliefd was dan zou ik het zo worden. 

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1625 stemmen
Heather Graham is idd erg mooi
En ook een leuke actrice.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.