- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Sarah Michelle Gellar was leuk in Southland Tales, verder nooit leuk gevonden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Als klein meisje vond ik haar geweldig in Halloween 4 & 5, en vandaag weer gezien in Blood Night, en dat herinnerde mij eraan dat Danielle toch een erg leuke meid is om naar te kijken, vooral nu ze wat ouder is natuurlijk. Fijne en aparte uitstraling een mooi stel benen en een lief koppie 
![]()

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Erg leuk ja

Net My Boody Valentine even herzien, Megan Boone is toch echt een fijn snoepje hoor 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Megan is inderdaad een leuke meid.
Brix
-
- 19682 berichten
- 5118 stemmen
Als klein meisje vond ik haar geweldig in Halloween 4 & 5, en vandaag weer gezien in Blood Night, en dat herinnerde mij eraan dat Danielle toch een erg leuke meid is om naar te kijken, vooral nu ze wat ouder is natuurlijk.
Mooi gezichtje, vooral foto 3 .
(Foto 4 was even niet te zien, maar de rest van Danielle mag er inderdaad ook wezen)
Leukste dame die ik in dit topic in lange tijd ben tegengekomen.
Edit
Zie nu pas dat ik zelf ook al plaatjes van haar gepost heb hier , een hele tijd geleden 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Leukste dame die ik in dit topic in lange tijd ben tegengekomen.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Taylor Cole, He-le-maal mijn type. 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dat dacht ik! Evangeline meets Megan meet Olivia meets Kate meets...lots of other beautiful brunettes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wel
. Nee, niet zoveel aan. Niet lelijk maar ook niet echt knap. Teveel imperfecties, een gebrek aan uitstraling, geen mooie ogen en gezichtsconstructie spreekt me ook niet aan.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Dat dacht ik! Evangeline meets Megan meet Olivia meets Kate meets...lots of other beautiful brunettes.
Euhm.... zo'n iemand is iedereens type 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Blijkbaar niet, gezien de post van NW. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uitzondering op de regel dan denk ik
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Blijkbaar niet, gezien de post van NW.
Hij is dan ook een beetje raar, komt allemaal een beetje door woensdag en zaterdagavond denk ik 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ik zeg er geen nee tegen in ieder geval
.
Wel goed gekozen foto's, mijn speurtocht via google bracht me weer terug op aarde.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Net de superhilarische komedie/horror Tucker&Dale vs. Evil gezien in de bios(aanrader voor jou Naomi Watts).
Katrina Bowden als Allie was echt een zeer fijne beeldvulling! 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik zeg er geen nee tegen in ieder geval
.
Wel goed gekozen foto's, mijn speurtocht via google bracht me weer terug op aarde.
Ben sowieso wel een fan van de Maxim shoots.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij is dan ook een beetje raar, komt allemaal een beetje door woensdag en zaterdagavond denk ik

Toch bedankt voor de tip, Tucker & Dale gaat op de high priority list
.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ben sowieso wel een fan van de Maxim shoots.
Ah waren deze dus ook? Is me bij enkele andere dames ook wel eens opgevallen dat ze daar wel de mooiere foto's weten te kweken inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met deze dames breng ik tegenwoordig mijn avonden door. De dames van Friday Night Lights (Adrienne Palicki, Aimee Teegarden en Minka Kelly)
.

En ondanks dat ze over de 40 is vind ik Connie Britton ook een prachtvrouw. Jammer dat ze op beeld veel overtuigender is dan op foto's maar anyway:

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Echt mooie vrouwen vind ik het niet, Minka gaat nog wel maar de rest?
Kan je toch echt beter je avonden met mij doorbrengen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We praten verder als jij hiermee ook mee bezig bent. Met je laatste zin ben ik het roerend eens natuurlijk
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik heb de dames toch al in de pilot gezien, en daar vond ik ze echt niet heel erg mooi, vooral die eerste heeft een vervelend hoofd, en daarbij volgens mij ook nog een irritant personage. Echt weer zo'n persoon als Rachel in One Tree Hill 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is waar
. Tyra (vond je in de pilot al zo ergerlijk). Maar wel vergelijkbaar met Rachel ja
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.