• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.594 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.042 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Bij nader inzien, die derde en vierde foto zijn idd wat minder nu ik zo kijk.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Op beeld is ze ook nog eens veel leuker (grappige scene ook trouwens uit One Tree Hill)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Gespierd buikje, hmmm...houd ik persoonlijk niet zo van bij vrouwen. Die neus valt idd wel mee als ik zo kijk.

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Ze is zeker niet verkeerd. In het filmpje vind ik haar toch wel leuker dan op de foto's. En haar neus is zeker niet lelijk hoor.

Een gespierd buikje bij vrouwen, vind ik altijd wel lekker leuk. Het moet natuurlijk niet te overdreven zijn, maar er goed invorm uit zien is nooit verkeerd

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Haar buikje vind ik inderdaad ook heerlijk, sowieso heeft ze een goddelijk lichaam

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geen uitstraling. Je vindt haar leuk, omdat je die serie kent. Als je die niet kent is het weinig bijzonders. Lopen er tig van rond.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja dus? Ik heb haar leren kennen doordat ze een rol kreeg in One Tree Hill, waar ik alleen maar blij mee bent want zo heb ik weer een actrice leren kennen die een prachtige pure uitstraling heeft. Dat ik haar mooi vind als vrouw, heeft weinig met de serie te maken, heb haar alleen 'ontdekt' daardoor.

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Neehoor, ik ken de serie namelijk ook niet, en vind haar ook wel iets hebben hoor.

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Dit vind ik ook een leuke foto van haar, om nog even van haar te genieten.

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Ja dus? Ik heb haar leren kennen doordat ze een rol kreeg in One Tree Hill, waar ik alleen maar blij mee bent want zo heb ik weer een actrice leren kennen die een prachtige pure uitstraling heeft. Dat ik haar mooi vind als vrouw, heeft weinig met de serie te maken, heb haar alleen 'ontdekt' daardoor.

Bedoel dat ze een rol speelt die jou vast aanstaat. Als je haar hier zou zien staan en je hebt nog nooit van dr gehoord zoals ik, ga je veel meer naar het uiterlijk kijken en dat is 3 keer niks. Maar waarschijnlijk is ze heel aardig voor dr moeder hoor.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Vind ik weer een stuk minder, sorry Er zijn niet veel goede foto's, maar ik heb genoeg van haar gezien om haar een prachtige vrouw te vinden

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Oke, haha. Ieder zijn/haar smaak natuurlijk, vind haar ook niet geweldig. Maar ze mag er zeker zijn.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Jij bent meer van deze dame zeker

(afbeelding)

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Jaaaa Alleen vind ik deze foto ook ietsjes minder

Vind deze beter:

Natuurlijk eerst mijn Avatar

(afbeelding)

In haar iets jongere tijden

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Thorak

• 6354 berichten
  • 1887 stemmen

Sarah Michelle Gellar... ik heb haar altijd zo'n 'huppelkut' gevonden die te hard haar best doet om als heel wat over te komen. Haar acteren is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Op de 3e foto lijkt ze opeens wel erg veel ouder dan ze daadwerkelijk is, is het geen foto van haar moeder ofzo?

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Nee, de foto's verschillen nogal van jaartijden. De 3de foto is dus veel later gemaakt dan de andere foto's. Op de eerste foto is ze nog vrij jong zoals je ziet

Ze is ook al 33 jaar he, dus vandaar dat ze op de 3de foto wat ouder lijkt. Haha, als dat haar moeder is, dan lijken ze wel heel veel op elkaar

Thorak

• 6354 berichten
  • 1887 stemmen

Tja, ik moet zeggen dat ik mensen ken van half in de veertig die er jonger uitzien....

Als je zegt dat het een foto is van een 50-er geloof ik het ook. Maar iemand van 33...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze is vooral eng dun op die foto.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Foto 3 is echt freaking eng. Dat je zoiets durft te posten zeg

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

Ik durf zoiets zeker te posten, zolang iemand geen buitenaards wezen is! Ik vind het wel mooi, en daar ging het bij mij om.

Ik wil jou ''mooie'' actrices foto's wel eens zien Met nadruk op ''mooie''. Dus kom maar op

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Heb er al zoveel gepost Maar heb zelf heel lang Hayden Panettiere als Avatar gehad hier. Blijft mooi (en jonger hehe).

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zucht..... HaydenImages.Com (Hayden-Panettiere.Com Image Gallery)

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

Plaatje 2 en 3 doen het niet.

Ter compensatie:

(afbeelding)

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Hmm bij mij wel Ik link de galerie wel even goed.

HaydenImages.Com (Hayden-Panettiere.Com Image Gallery) Deze shoot

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2314 stemmen

Welke film was dat Easy? (of iemand anders)

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

2e = Bring It On: All or Nothing (2006)

1e weet ik niet.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Leuke meid inderdaad. Vroeger niet zo, tegenwoordig kan ik haar wel waarderen.

TragieStar.*

• 3473 berichten
  • 1630 stemmen

@rep_robert, ik snap dat je haar helemaal geweldig vind, maar een beetje standaard vind je niet?

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Giselle Itié (ja ik heb The Expendables gekeken )

(afbeelding)

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Poeff, haar hoofd is wel een zware bevalling hoor. Beetje mannelijke trekjes als je mij vraagt.

TragieStar.* schreef:

@rep_robert, ik snap dat je haar helemaal geweldig vind, maar een beetje standaard vind je niet?

Ach ja, als een leuke meid met een superknap koppie voor standaard staat dan houd ik van standaard.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.