menu

Film / Toplijsten en favorieten / Moviemeter Awards 1998

zoeken in:
Film Pegasus (moderator)
Ik stel voor de deadline te leggen op de nacht van 11 juni en 12 juni. Dan kan ik die maandag alle gegevens verwerken en de 2e ronde op de site gooien.

Film Pegasus schreef:
Ik stel voor de deadline te leggen op de nacht van 11 juni en 12 juni. Dan kan ik die maandag alle gegevens verwerken en de 2e ronde op de site gooien.

Prima. Persoonlijk mag het van mij ook eerder, omdat de meeste lijsten de eerste dagen worden opgegeven en de dagen erna komt er nauwelijks iets binnen. Maar aangezien jij de organisator bent, mag jij bepalen.

Film Pegasus (moderator)
Dat is ongeveer een week nog. 't Is omdat ik niet altijd den tijd heb. Maar zeker niet langer houden. Als ik me niet vergis heb ik er momenteel 13 binnengekregen. Ik verwacht er in het loop van het weekend nog wel.

Hoeveel lijsten heb je tot nu toe binnen?

Heb hem nog steeds niet opgestuurd

Film Pegasus (moderator)
Ik heb nog een lijstje binnengekregen van tovenaar en Koekebakker. In totaal zit ik nu aan 15 lijstjes. Hopelijk komen er deze week nog verschillende binnen. Bij sommige onderdelen kan het zelfs van 1 stem afhangen of ze doorgaan naar de volgende ronde of niet....

15 valt me tegen. Ik kwam namelijk op 32 uit.
Hopelijk komen er inderdaad nog genoeg lijsten bij je binnen.

Film Pegasus (moderator)
Ik hoop het ook. Je kan moeilijk extra reclame rond dit topic maken...

Af en toe bumpen zodat mensen herinnerd worden aan dit topic.

Ook nog maar een lijstje opgestuurd. Mijn volledige steun gaat uit naar de dogme-films. Festen moet natuurlijk cinematografie winnen, dat moge duidelijk zijn. Verder wat sympathie-stemmen voor Left Luggage, dat blijft toch een klein juweeltje.

Overigens mag wat mij betreft wel iets langer gewacht worden met de volgende awards. Er bestaat ook nog zoiets als MM-awardsmoeheid natuurlijk.

moet je voor alle categorieen een film noemen ?

Nee hoor.

Festen moet natuurlijk cinematografie winnen, dat moge duidelijk zijn.

Met Pi in de running heeft die huppelkutcameraklucht helemaal niks te zoeken in die categorie.

Onderhond schreef:
Met Pi in de running heeft die huppelkutcameraklucht helemaal niks te zoeken in die categorie.

Pi mag montage. Festen is qua cinematografie veel revolutionairder.

En lelijk

Functioneel.

Spuuglelijk. Zo zijn alle home videos revolutionair. En dan vond ik het niet eens werken.

Mijn lievelingsfilm komt uit dat jaar: Le Comte de Monte Cristo. Verder heb ik een aantal keer op Left Luggage, Elizabeth, Waking Ned, Vanity Fair en Shakepeare in Love gestemd.

Film Pegasus (moderator)
Ondertussen heeft eRCee ook een lijstje binnengestuurd. Hartelijk bedankt.

Film Pegasus (moderator)
Ik hoop nog wat meer lijstjes binnen te krijgen. Of zijn de examens al begonnen dat er zo weining binnen komt?

Reinbo
eRCee schreef:
Festen moet natuurlijk cinematografie winnen, dat moge duidelijk zijn.

Nipt, van de Blair Witch Project....

Film Pegasus (moderator)
Film Pegasus schreef:

Nog even herhalen dat de deadline dichterbij komt. Gelieve dus zo snel mogelijk nog jullie lijstjes naar mij te sturen. Elke stem kan bepalend zijn wie er naar de volgende ronde gaat....

Film Pegasus (moderator)
Net het lijstje van Art binnengekregen. Mercikes

Film Pegasus (moderator)
Ik heb het lijstje al verwerkt en er zijn zoals te verwachten al enkele veranderingen geweest. Alles hangt soms van 1 stem af.

Reinbo
Is het gezien de afnemende populariteit geen idee om de MM oscars per decenium te doen....

Film Pegasus (moderator)
Eerst even horen wie nog interesse heeft. Deze maken we uiteraard verder af. Zou kunnen dat we gewoon met een minder populair jaar te maken hebben...

Mijn lijstje komt nog. Ik hoopte misschien nog een interessante film uit 1998 te zien, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik.

Film Pegasus (moderator)
Ik denk dat er nog wel zijn die tot het laatste wachten. Laat maar komen als je er mee klaar bent.

Wanneer komen die uitslagen nu??

starbright boy (moderator)
Heb eindelijk eens ingezonden. Zeker niet het sterkste jaar tot nu toe. Veel Pi, Happiness, Eternity and a Day en acteer- en scriptnominaties naar Gods and Monsters.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:29 uur

geplaatst: vandaag om 06:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.