• 13.402 nieuwsartikelen
  • 170.635 films
  • 11.244 series
  • 32.075 seizoenen
  • 632.636 acteurs
  • 196.650 gebruikers
  • 9.198.203 stemmen

Moviemeter Awards 1998

zoeken in:

Film Pegasus (moderator films)

• 30793 berichten
  • 5344 stemmen

Jorick schreef:

Ik ben over het algemeen wel tevreden met de winnaars, vooral met American History X als beste engelstalige film.

Film Pegasus, bedankt voor de organisatie!

Bedankt ook iedereen voor het inzenden van hun keuzes. En dat in een periode van warm weer, examens en het WK voetbal!

aegron

• 4030 berichten
  • 1200 stemmen

Beetje jammer van American History X als beste engelstalige film. Voor de rest zij de winaars wel redelijk.

Onderhond

• 87426 berichten
  • 12457 stemmen

Pi en Jin-Roh

Eindelijk eens een paar waardige winnaars.

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

Ik ben blij dat American History X er met de prijs beste film vandoor gaat. Tenslotte een van de belangrijkste prijzen.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2739 stemmen

Mooie winnaars, ik ben over het algemeen zeer tevreden.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Prima winnaars!

moviefreak#1

• 14349 berichten
  • 23708 stemmen

Jin-Roh, Walter en The Dude

Wel een beetje jammer van American History X

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik dacht dat ik vandaag ook nog kon stemmen. Heb ik niet bij kunnen dragen aan de stand

Bizar overigens dat The Thin Red Line maar twee stemmen had voor cinematografie. Dat is nou een van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Benieuwd hoe schitterend Pi dan wel niet is.

American History X niet gezien, maar ik had goede hoop dat Lebowski zou winnen. Helaas. Wel leuk voor Bridges en Goodman

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

The One Ring schreef:

Ik dacht dat ik vandaag ook nog kon stemmen. Heb ik niet bij kunnen dragen aan de stand

Benieuwd hoe schitterend Pi dan wel niet is.

Zwart/wit.... en veel close - ups.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2710 stemmen

Ik heb niet meegedaan met stemmen, maar ben blij dat Laura Linney (gedeeltelijk) heeft gewonnen. Jammer dat The Truman Show net niet genomineerd bij de Beste Engelstalige films stond. Ook jammer dat Bill Murray's rol in Wild Things helemaal nergens bij staat.

eRCee

• 13394 berichten
  • 1950 stemmen

Wat mij betreft prima uitslagen, gezien de nominaties. Pi wordt lichtelijk overschat, maar steekt wel met kop en schouders uit boven de meeste producties waaruit je kon kiezen. Jammer van regie, dat dan weer wel.

Ondanks de boycot toch nog twee van mijn drie (!) stemmen binnengehaald: Festen en Left Luggage.

(Ps. Het is 'beste engelstalige film', wat nog steeds niet hetzelfde is als beste film.)

Onderhond

• 87426 berichten
  • 12457 stemmen

En voor het vergeten wordt, Ricci beste vrouwelijk hoofdrol .

Wat TBL bij beste script staat te doen is mij wel een raadsel. Veel te veel verhaal voor een comedy en bij momenten erg debiele voorspelbare grapjes.

Art

• 13507 berichten
  • 3606 stemmen

The One Ring schreef:

Ik dus ook Maar toch veel van mijn stemmen hebben gewonnen volgens mij dus ik kan best tevreden zijn! Film Pegasus bedankt en hopelijk is er de volgende keer meer animo.

• 30793 berichten
  • 5344 stemmen

Ik hoop dat iedereen het toch leuk gevonden heeft en dat we binnenkort 1997 onder handen kunnen nemen. Dat heeft toch mooie titels zoals Karakter, Donnie Brasco, La vita e bella, 12 angry men, ... Maar misschien effe wachten tot na de examens zeker?

moviefreak#1

• 14349 berichten
  • 23708 stemmen

Film Pegasus schreef:

Dat heeft toch mooie titels zoals Karakter, Donnie Brasco, La vita e bella, 12 angry men, ...

Als dat de toppers zijn mag wat mij betreft 1997 worden overgeslagen

Ik zat eerder aan Mononoke-hime, Mat i Syn, Ta'm e Guilass, Hana-Bi en The Fifth Element te denken

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Vergeet Perfect Blue en LA Confidential niet

Onderhond

• 87426 berichten
  • 12457 stemmen

Kan toch al gewoon van start gaan ? Examens zijn toch bijna afgelopen, en die aanlooptijd voor de nomaties duurt toch altijd erg lang. Kan je evengoed nu al beginnen.

• 30793 berichten
  • 5344 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Als dat de toppers zijn mag wat mij betreft 1997 worden overgeslagen

Ik zat eerder aan Mononoke-hime, Mat i Syn, Ta'm e Guilass, Hana-Bi en The Fifth Element te denken

Ik kan ook komen met Titanic, Spice World, Mr. Magoo en Oesje voor de Benelux...

moviefreak#1

• 14349 berichten
  • 23708 stemmen

Spice World

Dat word nog moeilijk kiezen wie van de Spice Girls de nominaties voor beste hoofdrol gaan krijgen

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Film Pegasus schreef:

Dat heeft toch mooie titels zoals Karakter, Donnie Brasco, La vita e bella, 12 angry men, ...

Wilde, The Wings of the Dove en Mrs. Brown

• 30793 berichten
  • 5344 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Spice World

Dat word nog moeilijk kiezen wie van de Spice Girls de nominaties voor beste hoofdrol gaan krijgen

Hoofdrol en inhoud gaan in dit geval niet echt samen denk ik...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.