- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice #2
Mooiste / leukste actrice #2
N.Fury
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
-Ashley Benson
-Emma Stone
-Alexandra Daddario
-Lily Collins
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Ik vind veel vrouwen knap, maar Daddario pff echt niet eigenlijk. Gewoon door die haar extreem rare ogen (heeft ze daar iets mee gedaan? make-up ofzo) en verder heeft ze gewoon niet veel om het lijf. Veel te standaard voorkomen, waar de anderen iets extra hebben (of toch zeker Benson en Stone).
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik vind zulke felle extreemblauwe of -groene ogen juist wel aantrekkelijk. Maar bij Daddario let ik meestal op andere dingen. Zij is meer lekker dan mooi.
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5021 stemmen
Rafael11
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
Ik ben echt fan van Brie Larson, een hele mooie verschijning en kan geweldig acteren. Kan daarom niet wachten tot Captain Marvel uitkomt! Haar leukste rol tot nu toe vind ik in Kong Skull Island al was die film zelf niet wat ik er toen van verwacht had en was haar personage misschien wat oppervlakkig.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5112 stemmen
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Net Fever pitch (2005) gezien en damnnnn, die Drew Barrymore is toch wel een verdomd leuke chick. Is me eigenlijk nooit zo opgevallen. Wordt ook weinig genoemd hier. Is natuurlijk ondertussen de 40 al gepasseerd, maar ze heeft kinderen dus milf zou je zeggen.
Shadowed
-
- 11345 berichten
- 6677 stemmen
Dit vind ik toch ook wel een heel lief gezicht. (Matilda Anna Ingrid Lutz - IMDb).
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/05/08/13/revenge.jpg?w968h681
Stampertje88
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Top 10... Niet in een bepaalde volgorde
-Kate Winslet
-Salma Hayek
-Chloe Sevigny
-Meghan Markle
-Sarah Roemer
-Blake Lively
-Laura Prepon
-Candice King
-Katherina Graham
-Clare Holt
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Jennifer O'Neill in L'innocente (1976) van Luchino Visconti en in Sette note in nero (1977) van Lucio Fulci .
IH88
-
- 9725 berichten
- 3182 stemmen
http://images6.fanpop.com/image/photos/40600000/Shannyn-shannyn-sossamon-40675450-1600-1200.jpg
Shannyn Sossamon. Echt een 'jeugdcrush'. Man, wat was ik als kleine puber IH88 fan van haar. Jammer dat haar carrière een beetje in het slop is geraakt, maar ze zal mij altijd bijblijven. Ook wat waard
.