menu

Film / Toplijsten en favorieten / Mooiste / leukste actrice #2

zoeken in:
-Ashley Benson
-Emma Stone
-Alexandra Daddario
-Lily Collins

Ik vind veel vrouwen knap, maar Daddario pff echt niet eigenlijk. Gewoon door die haar extreem rare ogen (heeft ze daar iets mee gedaan? make-up ofzo) en verder heeft ze gewoon niet veel om het lijf. Veel te standaard voorkomen, waar de anderen iets extra hebben (of toch zeker Benson en Stone).

Ik vind zulke felle extreemblauwe of -groene ogen juist wel aantrekkelijk. Maar bij Daddario let ik meestal op andere dingen. Zij is meer lekker dan mooi.

Rafael11
Ik ben echt fan van Brie Larson, een hele mooie verschijning en kan geweldig acteren. Kan daarom niet wachten tot Captain Marvel uitkomt! Haar leukste rol tot nu toe vind ik in Kong Skull Island al was die film zelf niet wat ik er toen van verwacht had en was haar personage misschien wat oppervlakkig.

Net Fever pitch (2005) gezien en damnnnn, die Drew Barrymore is toch wel een verdomd leuke chick. Is me eigenlijk nooit zo opgevallen. Wordt ook weinig genoemd hier. Is natuurlijk ondertussen de 40 al gepasseerd, maar ze heeft kinderen dus milf zou je zeggen.

Stampertje88
Top 10... Niet in een bepaalde volgorde

-Kate Winslet
-Salma Hayek
-Chloe Sevigny
-Meghan Markle
-Sarah Roemer
-Blake Lively
-Laura Prepon
-Candice King
-Katherina Graham
-Clare Holt

Gast
geplaatst: vandaag om 01:26 uur

geplaatst: vandaag om 01:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.