- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice #2
Mooiste / leukste actrice #2
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
90% van die dames ken ik niet eens, zeker dat het wel allemaal actrices zijn???
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tijd om vanonder die steen te kruipen dan
.
Gwen80
-
- 226 berichten
- 521 stemmen
Emma Stone
Elaine Cassidy
Drew Barrymore
Elisabeth Shue
Kate Winslet
Mena Suvari
Kirsten Dunst
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mee eens. Vind haar in OUAT (met lang haar) zeker aangenaam om naar te kijken. Met kort haar een stuk minder.
Lijkt mij vooral ook een hele lieve vrouw.
Gwen80
-
- 226 berichten
- 521 stemmen
Ik heb haar nog niet met lang haar zien spelen, maar vind haar met (relatief) kort haar juist erg mooi. Gisteren zag ik haar in 'he's just not that into you' en was gelijk danig onder de indruk. Van haar uiterlijk dan, want ze speelt daarin wel een nogal neurotisch type, maar in het echt zal ze wel een stuk leuker zijn van karakter.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ginnifer Goodwin: lang en kort haar
In Something Borrowed speelt ze al een leuker type.
Gwen80
-
- 226 berichten
- 521 stemmen
Met dat hele korte haar vind ik ook niet mooi.
Gebaseerd op de foto's vind ik nog steeds die half-lange krullen het mooist, maar ik wil graag meer rollen van haar zien, en bewegende beelden zijn anders dan een foto.
Die film zal ik in mijn wishlist zetten.
Gwen80
-
- 226 berichten
- 521 stemmen
In Something Borrowed speelt ze al een leuker type.
Ik heb deze film vandaag gekocht.
Nu kijk ik 'm en ik denk dat Ginnifer Goodwin rechtstreeks bovenaan mijn lijst komt.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Toen en nu: Top Gun's muse Kelly McGillis
aslan
-
- 99 berichten
- 6781 stemmen
Julia Garner:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
I heart Katie Stevens 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Misschien de knapste uit Faking It, maar ik vind Rita Volk toch net even iets leuker. En Bailey Buntain, maar meer om haar rol uit Bunheads, dan haar clichérol in deze serie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Volk wel leuker op komisch vlak maar Stevens... Zucht...
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen Cotillard fan maar damnnn son!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Maxim Hot 100 results are coming in!
Geplaatste favorieten voorlopig: Vanessa Hudgens #28 (da fuuqqqq!
), Paula Patton #48 (LOL), Ashley Tisdale #33, Selena Gomez #19, Christina Aguilera #15, Rihanna #11.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Had toch wel op een top 20-plek gehoopt voor Hudgens, maar waarschijnlijk staan daar al die superstrakke, uitstralingsloze SI-modellen en zo. Bleh. Wel blij met p40 voor Lovato. Rihanna hoort niet in de lijst.
Cinemaniak
-
- 566 berichten
- 513 stemmen
Ik heb altijd een zwak gehad voor Joanna Going, vooral in de film "Still Breathing". Zeer charmante verschijning hier. http://3.bp.blogspot.com/-_3-lrvONQso/UwNYZPIAx3I/AAAAAAAARPw/6oHgNr_y68k/s1600/picture-of-brendan-fraser-and-joanna-going-in-still-breathing-1997--large-picture.jpg
Van Nederlandsche bodem; Katja Herbers
En mijn laatste ontdekking is toch wel Anna Hutchison. Ik hoop echt dat we haar nog veel vaker gaan zien. http://seeker.warriorprincess.com/wp-content/uploads/2008/10/anna_hutchison.jpghttp://www.throng.co.nz/files/u2/underbelly_0.jpg
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Going is idd een mooie vrouw net als Hutchison die ook in Spartacus speelt als ik het goed heb.
Cinemaniak
-
- 566 berichten
- 513 stemmen
Jep, ik volg de serie helaas niet echt steady. Toch maar eens gaan doen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Anna Hutchison (héérlijk in het laatste seizoen van Spartacus) en Zoey Deutch (erg lekker in Vampire Academy): 
Duurt wel lang voordat de gehele Maxim top 100 bekend is. Vreemd en vooral ook erg slordig --> bij een aantal wel de naam, maar geen foto.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
And the winner is:
'Candice Swanepoel meest sexy vrouw'

Ze zal dan wel 'hot' zijn, mooi vind ik haar totaal niet. Zelfde geldt voor de nr. 2.
Elisha Cuthbert een jaartje niet op TV en niet eens meer in de lijst, vorig jaar nog top-10.
Popularity contest.
Cinemaniak
-
- 566 berichten
- 513 stemmen
Katy Perry op #3... waar gaat dit heen zeg. Ik vind de #1 ok niet echt geheel volgens mijn smaak vrees ik. Jessica Alba + Scarlett snap ik, Jennifer Lawrence kan ik ook prima in komen. Maar de rest van de top 10? Vrouwtje met dikkere wenkbrauwen dan mijn ome Harry wordt #10.
Maxim, u mag weer gaan!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het mag toch geen verrassing dat dit een popularity contest is, en logisch dat Victoria's Secret/SI Swimsuit modellen het dan heel goed doen.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik heb vanochtend toch maar hier even gestemd Hottest Women of 2014 | Maxim Hot 100 Girls & Celebrities. Al ontbraken er een aantal en staan er ook veel in die ken ik niet. Dus alleen een vote voor Samaire Armstrong en Anna Faris.
Nope. (Gelukkig maar.
sexiest en nice is toch wel weer wat anders.
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
I heart Abigail Spencer 
http://www1.pictures.stylebistro.com/pp/Abigail+Spencer+Long+Curls+-fbjc4jssNix.jpg
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hé, dat is Blahblah uit How I Met Your Mother 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen