- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Toplijsten (centraal topic)
Toplijsten (centraal topic)
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
La Passion De Jeanne D'arc nieuw in de top 250.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Wat een geweldige aanwinst ! Ga die zien mensen ! Deze moet in de top 20 geraken ! Maar ik vrees dat het gemiddelde snel zal dalen...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En ook Laura (
) heeft vandaag de lijst bereikt. Helaas zit er weer een keerzijde aan. Het is weer het oude liedje: deze 3 klassiekers bereiken de lijst en allemaal krijgen ze meteen op dezelfde dag een onvoldoende van een gebruiker, waardoor het gemiddelde met 0,02 daalt. Ben ik nou gek of gebeurt dit altijd meteen als een film de top 250 in komt? Kan toeval zijn, natuurlijk, maar het is wel érg toevallig altijd.
Onderhond
-
- 87627 berichten
- 12899 stemmen
Die verder bij een hoop andere oude films wel heel degelijke scores heeft uitgedeeld. Lijkt me nu niet iemand die niet weet waarover hij het heeft.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
tis jammer maar meer ook niet. vind mijn eigen mening over die films veel belangrijker.
Onderhond
-
- 87627 berichten
- 12899 stemmen
Dat mensen eerst de toplijst aflopen is niet al te vreemd. Verder lijkt hij genoeg soortgelijke films hoog te hebben staan, dus ik zie weinig reden waarom hij zomaar wat oude films omlaag zou willen stemmen, terwijl hij ze blijkbaar toch goed kan waarderen.
Je kan kwaad opzet nooit uitsluiten natuurlijk, maar dan beter eerst een PM naar zulke users.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Heb je gelijk in zal mijn berichten even verwijderen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat mensen eerst de toplijst aflopen is niet al te vreemd. Verder lijkt hij genoeg soortgelijke films hoog te hebben staan, dus ik zie weinig reden waarom hij zomaar wat oude films omlaag zou willen stemmen, terwijl hij ze blijkbaar toch goed kan waarderen.
Je kan kwaad opzet nooit uitsluiten natuurlijk, maar dan beter eerst een PM naar zulke users.
Je hebt hier inderdaad gelijk. Maar het is toch wel vreemd dat meestal de 101ste stem een onvoldoende is.
movie*freak
-
- 422 berichten
- 21 stemmen
Lost in Translation blijft maar zaken 
Estertje
-
- 5 berichten
- 2 stemmen
Onlangs "Langer Licht" gezien op dvd. Een film van David Lammers. Speelt zich af in Amsterdam-Noord. Mooie personages, niet alles wordt ingevuld voor de kijker. Mooie film.
Beetje
-
- 39 berichten
- 622 stemmen
van alle films in de top 250 is dit nou echt de enige waar ik het niet mee eens ben.
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Goodfellas onder Scarface, sommige dingen kloppen echt niet in die top 250. Seven staat mijns inziens ook veel te hoog, waarom? Is een vrij standaard film vond ik.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1830 stemmen
kijk maar naar de eerste ppagina van seven wat jordy zegt, daarom dus. ik vond persoonlijk scarface een stuk leuker dan goodfellas, maar dat verschilt he.
Judiith^
-
- 99 berichten
- 457 stemmen
Gladiator moet omhoog! En de Green Mile iets omlaag, The Gladiator is een betere film.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Scarface moet omlaag en Carlito's Way juist omhoog.
606
-
- 23882 berichten
- 12286 stemmen
nee scarface is veel beter.
laten staan waar het staat maar carlito's way mag wel omhoog
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
nee scarface is veel beter.
laten staan waar het staat maar carlito's way mag wel omhoog
Een zesde plaats is wel erg hoog hoor, bij de eerste 50 mag hij zeker staan.
Carlito's Way is oké, maar vind hem niet echt speciaal, iets voor de laatste 50 misschien.
606
-
- 23882 berichten
- 12286 stemmen
Een zesde plaats is wel erg hoog hoor, bij de eerste 50 mag hij zeker staan.
Carlito's Way is oké, maar vind hem niet echt speciaal, iets voor de laatste 50 misschien.
scarface heb ik op 1 in top 10
maar ja top 50 is oke
en carlito's way in laaste 50 is te laag denk
starbright boy (moderator films)
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
Nog maar enkele stemmen nodig voor de top 250:
Andrey Rublyov (nog twee stemmen)
Tasogare Seibei (The Twilight Samurai) (nog drie stemmen)
Witness for the Prosecution (nog vier stemmen)
It Happened One Night (nog vier stemmen)
Sons of the Desert (nog vijf stemmen)
De komende tijd "promoveren" uit de Top Recent:
Op 19 mei: Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith
Op 2 juni: Sin City
Op 9 juni: Saw
Bijna in de tiplijst (nog één stem):
Attack (1956), Cambridge Spies (2003), Es Geschah am Hellichten Tag (1958), FCLC (2000), Imitation of Life (1959), The Man in the White Suit (1951) en Samurai 3: Duel at Ganryu Island (1956).
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2879 stemmen
FCLC (2000)
Dan zal ik heb binnekort wel een keer afkijken. Heb enkele afleveringen gezien, toch een geweldige serie 
Ben zelf ook blij met Sin City en zal trouwens wel een van de weinige zijn die er totaal geen probleem mee heeft dat Star Wars III erin komt 
starbright boy (moderator films)
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
Oei, verkeerd gezien. Is inderdaad een miniserie en komt dus niet in de tiplijst.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2879 stemmen
Dat is dan weer jammer 
Even goed zal ik hem afkijken natuurlijk..
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Scarface is véél beter die moet juist omhoog.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Pfff.. en je geeft hem een 3,5 
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
scarface heb ik op 1 in top 10
Kon ik verwachten.
606
-
- 23882 berichten
- 12286 stemmen
Kon ik verwachten.
hoe bedoel je ik heb deze toen ik voor het eerst op de site kwam op 1 gezet en daar staat hij nu nog 
606
-
- 23882 berichten
- 12286 stemmen
dat vind ik nu ook veel meer actie en een iets beter verhaal
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1708 stemmen
In Film > Toplijsten en favorieten > Filter toplijsten:
Ik weet niet of ik het in het goede deel fora heb geplaatst, maar mijn vraag was of je een filter kunt toepassen? Want ik zat te kijken naar wat mooie films om te 'kopen' maar kwam veel aziatische titels tegen. Persoonlijk vind ik dat soort films niet leuk dus als ik die weg zou kunnen laten zou dat fijn zijn. Mischien een idee als vernieuwing van de website..