menu

Film / Festivals en evenementen / MovieMeter's muziekfestival topic

zoeken in:
starbright boy (moderator)
Pukkelpop heeft bands die lowlands niet heeft en omgekeerd en bij de bands die lowlands alleen heeft zitten iets meer dingen die ik graag wil zien (the streets, miss kittin, The blood brothers enz.). En het prijsverschil is ook niet zo heel groot (12 euro).
En dingen die tegelijk komen hou je altijd helaas.

Of je gaat gewoon naar Mysteryland. Daar staat de beste namen gewoon in één tent

Nog maar één week.. damn wat heb ik zin!

starbright boy schreef:
Pukkelpop heeft bands die lowlands niet heeft en omgekeerd en bij de bands die lowlands alleen heeft zitten iets meer dingen die ik graag wil zien (the streets, miss kittin, The blood brothers enz.).

Bij mij is dat andersom, alhoewel ik The Bloodbrothers nog niet ken. Ik weet het niet zo met Miss Kittin. Ik geef geloof ik toch de voorkeur aan andere electrohelden. Heb je wel 's livesets gehoord van Felix Da Housecat? Echt super!

En het prijsverschil is ook niet zo heel groot (12 euro).

Mja, da's wel zowat 30 piek. Maar goed, op een heel festival inclusief drank en eten valt dat op zich wel mee. Wat ik wel relaxt vind aan Pukkelpop is dat de camping en de treinreis door Belgie zijn inbegrepen in het festivalticket. Daarbij ben ik 2 jaar geleden op Lowlands geweest, en toen vond ik de sfeer niet al te best. Maar goed, het ergste vind ik toch wel dat ze alweer Live hebben geprogrammerd.

De camping op lowlands is ook inbegrepen hoor.
Maar ik kom bovendien ook al acht jaar op lowlands en ik voel me er thuis.

Verder hoor ik van Pukkelpop altijd dat het wat vroeg stopt allemaal (weet niet of dat nog zo is) en het leuke aan lowlands zijn vaak ook de nachten.

Pukkelpop gaat ook de hele nacht door. Net als Lowlands. Dat is inderdaad wel fijn (van PinkPop vind ik het altijd zo suf dat het om 11 uur stopt).

Ben deze week naar de Stones geweest in de Kuip en het was echt super!

In eerste instantie keken we naar een podium waarop heel ver in der verte mannetjes op t podium stonden.
Toen ging echter de multimediatruckendoos volledig open.

Samen met Voodoo Lounge in Nijmegen het beste wat ik van de Stones heb gezien.

Ramon al geweest?

Ja! Ik ben 11 Augustus in de Kuip geweest en het was werkelijk fantastisch. (op een klein opstootje na...wie gaat er nu in Godsnaam vechten op een Stones-concert? Losers!!!)

Ik zou het nog sterker willen stellen:

-Wie gaat er in godsnaam vechten!
-Wie gaat er in godsnaam naar een Stones-concert.

zelfs ik als pacifist zijnde kan me meer vinden in Herman's punt 2 dan in punt 1

Heiligschenners!...zucht....die jeugd van tegenwoordig......

Wat was ik graag in Vredenburg - Utrecht geweest

De Stones hadden gewoon moeten stoppen in 1970. Dan waren ze nu nog legendarisch geweest.

Bull! Ze rocken nog geweldig en ik ben blij dat ik deze legendes gezien heb...

herman78 schreef:

De Stones hadden gewoon moeten stoppen in 1970. Dan waren ze nu nog legendarisch geweest.

Een paar jaartjes later en ik ben het met je eens. (1974 ongeveer)

Dat lijkt me toch ook, ik had bv. Wild Horses en Angie toch niet willen missen.

Pitbull schreef:

Wat was ik graag in Vredenburg - Utrecht geweest
First they sold around 97 tickets to people who jumped their cars after the Ahoi show at queued all night outside Vredenburg. Then they sold around 50 tickets same day at the Amstel Hotel. Then they sold around 30 more tickets to those who just did never give up outside Vredenburg. So many who patiently and hard working waited for extra Vredenburg tickets at the right places and at the right times got lucky tonight.

herman78 schreef:

Waarom ga je dan niet naar Pukkelpop?

Ik heb al vaker overwogen om naar Pukkelpop te gaan - met name vorig jaar toen Luke Slater wel naar België kwam en niet op Lowlands.
Het lijkt me in ieder geval een leuk festival.
Toch ga ik liever naar Lowlands omdat het voor mij flink wat dichterbij is (ik woon in Groningen namelijk )....na RockWerchter ben ik dat gesjouw met tenten effe zat...:)
En het leuke van Lowlands is dat er naast muziek op film en toneel-gebied ook veel te beleven is....

its my life
iets voor musicmeter?:)

Jordy (admin)
Een jaren oude discussie over een feest van 3 jaar geleden? Nee bedankt.

Geef mij maar de "black" editie! (Helaas ben ik dan net op vakantie...)

Oh help, wat zeg ik daar

Busted :evil

Na 3 jaar schop ik hem even omhoog
Zijn er dit jaar ook moviemetergebruikers die naar Lowlands gaan?
En wat willen jullie zien?

Ik ga voor o.a. Muse, Wir Sind Helden, Zero 7, José González, Placebo, Massive Attack en The Streets.
En de rest vul ik ter plekke in, net waar ik zin in heb.
En op filmgebied pik ik misschien 's nachts nog wat mee.

Ik ik ik! Er is genoeg te zien! Ik kan ze vast niet allemaal zien, maar ik ga voor...

* Arctic Monkeys
* Belle and Sebastian
* Bloc Party
* The Dead 60's
* The Frames
* José González
* Hard-Fi
* Johan
* The Kooks
* Mew
* Muse
* Orson
* The Raconteurs
* Snow Patrol
* The Veils
* Wir Sind Helden
* Yeah Yeah Yeahs

Het filmaanbod vind ik persoonlijk weinig nieuws bieden, dus dan blijft er meer tijd over voor de muziek. En dat is wel nodig gezien de lengte van mijn lijstje!

Mug
Dit is toch echt iets meer voor musicmeter... ga daar maar verder.

* Arctic Monkeys
* Belle and Sebastian
* Bloc Party
* The Dead 60's
* The Frames
* José González
* Hard-Fi
* Johan
* The Kooks
* Mew
* Muse
* Orson
* The Raconteurs
* Snow Patrol
* The Veils
* Wir Sind Helden
* Yeah Yeah Yeahs

Nee dus.

Ramon K schreef:
op een klein opstootje na...wie gaat er nu in Godsnaam vechten op een Stones-concert? Losers!

Dat was vorig jaar ook al bij U2. Dan vraag je je inderdaad af wat mensen bezielt.

Om dit topic maar ns omhoog te schoppen:
Ik ga dit jaar !

Ik ga dit jaar voor de twaalfde keer!

Starbright Boy en Yak gaan ook mee.

Leuk! Heb je al een hele planning of zie je ter plekke wel waar je heen gaat?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:30 uur

geplaatst: vandaag om 05:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.