menu

Film / Festivals en evenementen / MovieMeter's muziekfestival topic

zoeken in:
In Overigen > Algemeen > Sensation 2002 (White):

Iemand nog naar Sensation geweest? En zo ja, wat waren jouw bevindingen?

Ik vond het echt onwijs cool, beter nog dan vorig jaar. Ik ben echt van 10 tot 6 compleet uit m'n dak gegaan (zonder enige katalysator, op red bull na dan...). Ik stond bij de eerste beats al te springen, het was echt geweldig.

De aankleding van het geheel vond ik wat minder en las gisteren op de id-t site dat het gothic bedoelt was.... beats me. De black edition lijkt me een beetje een agressief en depri feestje te worden met al dat zwart en die zware beats. Geef mij maar heaven ipv hell. En nog wat, DJ Jean is echt de grootste zuiplap van allemaal.... hij bleef platen dubbel draaien.

My 2 cents.

hoort dit niet thuis op het forum van www.housemeter.nl of www.dancemeter.nl?

Dit is een filmsite!

Forum >> Overigen >> Algemeen. Dit is het forum voor NON-film stuf. Daarom vind ik het wel op z'n plaats hier. Ik wil gewoon van film vrienden weten of zij ook naar dit feest zijn geweest......

kappeuter (crew)
Nou nee, trekt me niet zo. Ook al krijg ik geld toe..

Haha, ja ik was er.

Moest eerst werken (steward in de ArenA) en toen om 2 uur feesten. Was wel leuk om eens mee te maken, maar zit niet echt veel sfeer in.

En wat betreft de gothic, aan de zijkanten (bovenaan) hingen afbeeldingen van wat op een glas en lood raam moet lijken met jezus en andere heiligen er op. Dat waren de doeken waar je af en toe ook danseressen achter zag dansen.

En wat betreft de gothic, aan de zijkanten (bovenaan) hingen afbeeldingen van wat op een glas en lood raam moet lijken met jezus en andere heiligen er op.

De afbeeldingen waren inderdaad wat "gothic" maar de dingen waar het op geprojecteerd werd waren net grote opblaas boten. Nogmaals, verder geslaagd feestje !

Geef mij maar de "black" editie! (Helaas ben ik dan net op vakantie...)

In Overigen > Algemeen > fields of rock:

wie van de moviemeter leden gaat er ook naar fields of rock in nijmegen? met o.a mijn favoriet metallica

kos
Misschien, ik probeer denk ik vlak voor (of tijdens) het concert een kaartje te krijgen via een zwarthandelaar die er goedkoop van af wil.

machtig mooi concert van metallica met veel oude nummers

kos
Eens, de eerste 5 nummers waren allemaal uit de oude doos, waardoor het publiek gelijk op hun hand was. Het intro van Metallica was trouwens dat zangstuk uit the Good, the bad and the Ugly. Echt heel gaaf gevonden. Pijnlijk voor de liefhebber dat je vervolgens merkt dat niemand door heeft dat het uit die film komt.

kos schreef:

Eens, de eerste 5 nummers waren allemaal uit de oude doos
Hou oud? Welke nummers?

kos
Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls

Dat was ook niet echt mn favoriete Metallica.

Niets van Metallica, Load of Reload?

kos
Hele setlist:

Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
St. Anger
Seek and Destory
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Ride The Lightning
Nothing Else Matters
Creeping Death
Hit The Lights
Enter Sandman

Ziet er echt heel goed uit, net als Rock am Ring (was op tv). Ik hoop dat ze op Werchter ook deze setlist spelen, zou fantastisch zijn, ik heb er echt zin in, nog een weekje
Gelukkig niks van Load, Reload, zouden ze doorhebben dat ze toen fout bezig waren?

Uitstekende setlist zeg! Geen Load en Reload shit

Zavo schreef:
Gelukkig niks van Load, Reload
Agony schreef:
Geen Load en Reload shit
Ben ik dan de enige die die albums wel goed vind?

hehe

ff stukje scrollen naar benee

Och helemaal fields of Rock gemist

Ik heb me overigens behoorlijk vermaakt in Coburg bij n ander festival.

Load + Reload.. Moah de albums vind ik redelijk maar de nummers die ik goed vind zijn geen live nummers.. niet voor 'Tallica

Ik wel in ieder geval.....
Ondanks dat ik het filmaanbod erg vind tegenvallen - namelijk weinig voorpremieres en import-films dit jaar - zodat ik zo'n beetje alles wat me leuk lijkt wel al gezien heb ( zoals Bowling for Columbine,mein Bruder der Vampir, Jackass the Movie en Spirited Away)
Maar wat muziek betreft....wow.....electroheaven met Fischerspooner,Adult,Ladytron,Goldfrapp,Vive la Fete en Miss Kittin...
En dan ook nog : Pj Harvey, 2 many dj's, Audio Bully's ,Beck, Green Velvet, Dave Clarke, Dillinja & Lemon D, Electric Six, Foo Fighters, Lamb, Moloko, Photek en The Streets.....:drool
En waarschijnlijk worden The Fat Truckers en Tiga nog toegevoegd....
Alleen Live kan wat mij betreft beter thuisblijven...

starbright boy (moderator)
Ik zal er zijn en voor een flink deel op dezelfde plekken als jij bovendien.

Als jij nou ook je Moviemeter-shirtje aan doet...

Wat vind je niet goed aan Live, Pjotr? Als ik vragen mag..

Ja hoor...dat mag...:)
Ik wordt gewoon een beetje naar van de zang van Ed Kowalczyk en zijn semi-spirituele teksten.
Ook muzikaal klinkt het allemaal maar braaf- een doorsnee rock-bandje dus dat in mijn oren nogal op safe speelt...
Ik kon daarom een paar jaar geleden ook wel janken toen ik me op Lowlands naar rij één had gewerkt en toen bleek dat niet The Gorillaz maar Live de suprise-act was....aaargh ...je bij 30 graden door duizend Live-fans terug-wringen naar de 'veilige' grasvlakte...af en toe wordt ik nog badend in het zweet wakker...:(

tovenaar
Nope, wel Mystery Land natuurlijk .

tovenaar schreef:

Nope, wel Mystery Land natuurlijk .

Waarom natuurlijk?

tovenaar
, omdat een aantal wel weet welke muziek ik interessant vind en daarom Mystery Land een logische keuze is voor mij. En voor degene die dat niet wisten, waarom zouden die zich druk maken om mijn opmerking. Dat laatste is dus geadresseerd aan jouw oprit.

pjotr schreef:
Ik wel in ieder geval.....:D
Ondanks dat ik het filmaanbod erg vind tegenvallen - namelijk weinig voorpremieres en import-films dit jaar - zodat ik zo'n beetje alles wat me leuk lijkt wel al gezien heb ( zoals Bowling for Columbine,mein Bruder der Vampir, Jackass the Movie en Spirited Away)
Maar wat muziek betreft....wow.....electroheaven met Fischerspooner,Adult,Ladytron,Goldfrapp,Vive la Fete en Miss Kittin...
En dan ook nog : Pj Harvey, 2 many dj's, Audio Bully's ,Beck, Green Velvet, Dave Clarke, Dillinja & Lemon D, Electric Six, Foo Fighters, Lamb, Moloko, Photek en The Streets.....:drool
En waarschijnlijk worden The Fat Truckers en Tiga nog toegevoegd....
Alleen Live kan wat mij betreft beter thuisblijven...

Waarom ga je dan niet naar PUkkelpop? Nog meer Electroheaven en de rest van de namen die je noemt komt voor een groot deel ook. En Live blijft thuis, maar ze hebben wel weer Massive Attack. Pukkelpop is ook nog eens een stuk goedkoper. Het is misschien wel verder reizen, maar daar tegenover staat dat je in Belgie gratis kunt reizen.

2 van de 4 beste bands van Lowlands (The Coral en The Mars Volta) staan trouwens tegelijkertijd geprogrammeerd en nog wel 's middags ook (zeker bij een dakband als The Mars Volta staat dat echt helemaal nergens op). Dat verzin je toch niet!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.