ad
  • 140.028 films
  • 6.702 series
  • 20.306 seizoenen
  • 435.814 acteurs
  • 282.439 gebruikers
  • 8.117.211 stemmen

MovieMeter's muziekfestival topic

zoeken in:

Metalfist

• 12327 berichten
  • 3935 stemmen

Van wat ik heb gehoord zijn het eigenlijk 2 brandweerkorpsen die elkaar tegen spreken. De ene zegt 6 doden, de andere zegt 1 maar er is eigenlijk maar 1 dode bevestigd en 5 nog niet bevestigd. Waarschijnlijk loopt het aantal, jammer genoeg, nog wel op. Wel mooi dat in zo'n tijden de samenhang van de mensheid blijkt want enorm veel mensen in de buurt van de weide hebben hun huis opengesteld voor douches, eten, drinken, slapen, internet, ...

Metalfist

• 12327 berichten
  • 3935 stemmen

Ondertussen is het al ontkent door het brandweerkorps dat er 6 doden zijn.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2150 stemmen

Nu zijn het weer 3 doden. Men weet het niet goed blijkbaar. Logisch natuurlijk in alle chaos.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 723 stemmen

Op de persconferentie spreken ze van 2 doden en 40 gewonden.

ibendb

• 3271 berichten
  • 1749 stemmen

Zie nu filmpjes op het extra nieuws. Het ziet er verschrikelijk uit. Er zijn 3 doden en 71 gewonden volgens de Volkskrant.

dimi303

• 2817 berichten
  • 2568 stemmen

Officieel drie doden door noodweer op het pukkelpopfestival. Langs deze weg wil ik dan ook mijn medeleven betuigen aan de families van de slachtoffers. Zelf heb ik ook veel vrienden op het festival waarvan ik nog niets heb vernomen. Enkele hebben wel al iets laten weten.

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Gecondoleerd voor de mensen die familieleden/vrienden hebben verloren, ja... Altijd klote om te horen als er mensen omkomen bij iets wat een gezellig feest hoort te zijn.

AGE-411

• 10016 berichten
  • 625 stemmen

Mijn broer zal der weer als een waterkieken uit zien. Die gaat voor zulk buitje niet schuilen.

Erger is die modder op het campeerterrein... dat krijg je er vanzelevens niet uit. En ik ging die tent binnenkort gebruiken.

dimi303

• 2817 berichten
  • 2568 stemmen

Net bekend gemaakt dat er een 4de slachtoffer is door het noodweer. 35 personen met erg zware verwondingen en honderden lichtgewonden.

Minotaures

• 7794 berichten
  • 1935 stemmen

Erg, dit. Heb net verschillende camera-filmpjes gezien van feestgangers die schuilen en waar er iets boven hun instort. En dan nog zo'n hele platform (of meerdere zelfs) omgevallen. Ook is er een grote boom bovenop een eettent gevallen (ik denk dat daar de meeste gewonden en misschien zelfs doden zijn gevallen). Het is inderdaad erg triets dat er met zulke gezellige gelegenheden doden te betreuren zijn. R.I.P. aan de (waarschijnlijk jonge) slachtoffers en sterkte aan familieleden, kennissen en vrienden.

Net gelezen dat er onder de slachtoffers geen Nederlanders bij zijn. Dat even voor de NLers waar hun vrienden daar zijn.

Macmanus

• 13566 berichten
  • 3424 stemmen

Wat een ellende. Vorig jaar liep ik er nog met erg goed weer. Had eerder gedacht dat er iets zou gebeuren op de camping dan op het terrein. Waardeloos was dat. Dat de mensen die dat touwtje vast houden nooit zijn overlopen, is een wonder.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Erg, dit. Heb net verschillende camera-filmpjes gezien van feestgangers die schuilen en waar er iets boven hun instort. En dan nog zo'n hele platform (of meerdere zelfs) omgevallen. Ook is er een grote boom bovenop een eettent gevallen (ik denk dat daar de meeste gewonden en misschien zelfs doden zijn gevallen). Het is inderdaad erg triets dat er met zulke gezellige gelegenheden doden te betreuren zijn. R.I.P. aan de (waarschijnlijk jonge) slachtoffers en sterkte aan familieleden, kennissen en vrienden.

Net gelezen dat er onder de slachtoffers geen Nederlanders bij zijn. Dat even voor de NLers waar hun vrienden daar zijn.

Dat vind ik wel even fijn om te horen. Er zijn geen vrienden van mij daar, maar wel de helft van de vriendengroep van mijn vriend. Kreeg het toch even benauwd toen ik het nieuws hoorde, maar ben blij om te horen dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn.

Verschrikkelijk wat er daar gebeurd is. Het ene moment ben je nog leuk aan het feesten, het andere moment kan het allemaal afgelopen zijn. Vervelende gedachten zijn dat.

otherfool

• 18248 berichten
  • 3380 stemmen

Wat een onwaarschijnlijke beelden, in 10 minuten zo'n ravage, afschuwelijk...

RIP

tommykonijn

• 4581 berichten
  • 2032 stemmen

Verschrikkelijk! Beelden zijn rampzalig.

RIP!

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Die reclames voor die filmpjes.... Lekker Lotus koekjes...

Metalfist

• 12327 berichten
  • 3935 stemmen

Gelukkig al voor een groot deel bericht gekregen van vrienden maar dit blijft toch verschrikkelijk nieuws. Vorig jaar zelf op Pukkelpop gezeten en als je nu die ravage ziet op het nieuws...

goongumpa

• 3040 berichten
  • 3861 stemmen

Was zelf op pukkelpop, gelukkig net op tijd gaan schuilen op de camping. Een en al verwarring en chaos aldaar.

RIP aan de slachtoffers

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

RIP slachtoffers van Pukkelpop

AGE-411

• 10016 berichten
  • 625 stemmen

Boom valt op tent:

Videozone - deredactie.be

Optreden wordt stil gelegd:

Tent vliegt weg:

http://www.deredactie.be/pe...

Tak vernield tent

http://www.deredactie.be/pe...

kos

• 44902 berichten
  • 7783 stemmen

Lekker belangrijk of het Belgen of Nederlanders zijn...

Minotaures

• 7794 berichten
  • 1935 stemmen

Mensen in NL die vrienden of familie daar hebben zitten met een kloppend hart het nieuws te volgen of bellend te vragen of hun familieleden ongedeerd zijn. Dat geldt voor de mensen in België en andere buitenlanders ook.

Het lijkt me dus zo dat het wél belangrijk is.

speedy23

• 18927 berichten
  • 14043 stemmen

Brussels Airlines wil, door de vele buitenlanders, alle personen die met het vliegtuig afgezakt zijn naar Pukkelpop, zo snel mogelijk terugbrengen naar huis. Daarom proberen zij deze mensen op vroegere vluchten te plaatsen, i.p.v. maandag en dinsdag.

moviemike

• 990 berichten
  • 4653 stemmen

Eén van de zwaarste rampen ooit op een muziekfestival!

Ongelooflijk ... de ene moment sta je te lachen met eten of drinken in je hand en nog geen kwartier later lig je misschien dood tegen de grond! Hier zijn geen woorden voor.

Mijn oprechte medeleven naar alle slachtoffers van pukkelpop 2011

Number23

• 7628 berichten
  • 4194 stemmen

Aangrijpende beelden, krop in me keel. Was wel even van het padje af toen ik het hoorde. Verschrikkelijk nieuws en voor hetzelfde geld had ik er ook gestaan.

Medeleven naar alle getroffenen

MNV2

• 6932 berichten
  • 1824 stemmen

Ik stond zelf op het moment van de storm in de Dance Hall naar Wiz Khalifa te luisteren, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ben gelukkig zelf niet gewond geraakt, we hebben uiteindelijk kunnen schuilen in de EHBO-tent. Wel heb ik mensen rondom mij gezien die er ernstiger aan toe waren...

RIP aan de slachtoffers.

MNV2

• 6932 berichten
  • 1824 stemmen

Dit filmpje laat de intensiteit van de hagelbuien zien op de campingweide, je ziet tenten letterlijk tientallen meters wegvliegen.

AGE-411

• 10016 berichten
  • 625 stemmen

Heb je dat youtubefilmpje zelfgemaakt?

AGE-411

• 10016 berichten
  • 625 stemmen

Zie die bomen op 3:34

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.