- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- MovieMeter's muziekfestival topic
MovieMeter's muziekfestival topic
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Van wat ik heb gehoord zijn het eigenlijk 2 brandweerkorpsen die elkaar tegen spreken. De ene zegt 6 doden, de andere zegt 1 maar er is eigenlijk maar 1 dode bevestigd en 5 nog niet bevestigd. Waarschijnlijk loopt het aantal, jammer genoeg, nog wel op. Wel mooi dat in zo'n tijden de samenhang van de mensheid blijkt want enorm veel mensen in de buurt van de weide hebben hun huis opengesteld voor douches, eten, drinken, slapen, internet, ...
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ondertussen is het al ontkent door het brandweerkorps dat er 6 doden zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Nu zijn het weer 3 doden. Men weet het niet goed blijkbaar. Logisch natuurlijk in alle chaos.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Op de persconferentie spreken ze van 2 doden en 40 gewonden.
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3248 stemmen
Zie nu filmpjes op het extra nieuws. Het ziet er verschrikelijk uit. Er zijn 3 doden en 71 gewonden volgens de Volkskrant.
dimi303
-
- 3428 berichten
- 3739 stemmen
Officieel drie doden door noodweer op het pukkelpopfestival. Langs deze weg wil ik dan ook mijn medeleven betuigen aan de families van de slachtoffers. Zelf heb ik ook veel vrienden op het festival waarvan ik nog niets heb vernomen. Enkele hebben wel al iets laten weten.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Gecondoleerd voor de mensen die familieleden/vrienden hebben verloren, ja... Altijd klote om te horen als er mensen omkomen bij iets wat een gezellig feest hoort te zijn.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Mijn broer zal der weer als een waterkieken uit zien. Die gaat voor zulk buitje niet schuilen.
Erger is die modder op het campeerterrein... dat krijg je er vanzelevens niet uit. En ik ging die tent binnenkort gebruiken.
dimi303
-
- 3428 berichten
- 3739 stemmen
Net bekend gemaakt dat er een 4de slachtoffer is door het noodweer. 35 personen met erg zware verwondingen en honderden lichtgewonden. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Erg, dit. Heb net verschillende camera-filmpjes gezien van feestgangers die schuilen en waar er iets boven hun instort. En dan nog zo'n hele platform (of meerdere zelfs) omgevallen. Ook is er een grote boom bovenop een eettent gevallen (ik denk dat daar de meeste gewonden en misschien zelfs doden zijn gevallen). Het is inderdaad erg triets dat er met zulke gezellige gelegenheden doden te betreuren zijn. R.I.P. aan de (waarschijnlijk jonge) slachtoffers en sterkte aan familieleden, kennissen en vrienden.
Net gelezen dat er onder de slachtoffers geen Nederlanders bij zijn. Dat even voor de NLers waar hun vrienden daar zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Wat een ellende. Vorig jaar liep ik er nog met erg goed weer. Had eerder gedacht dat er iets zou gebeuren op de camping dan op het terrein. Waardeloos was dat. Dat de mensen die dat touwtje vast houden nooit zijn overlopen, is een wonder.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Erg, dit. Heb net verschillende camera-filmpjes gezien van feestgangers die schuilen en waar er iets boven hun instort. En dan nog zo'n hele platform (of meerdere zelfs) omgevallen. Ook is er een grote boom bovenop een eettent gevallen (ik denk dat daar de meeste gewonden en misschien zelfs doden zijn gevallen). Het is inderdaad erg triets dat er met zulke gezellige gelegenheden doden te betreuren zijn. R.I.P. aan de (waarschijnlijk jonge) slachtoffers en sterkte aan familieleden, kennissen en vrienden.
Net gelezen dat er onder de slachtoffers geen Nederlanders bij zijn. Dat even voor de NLers waar hun vrienden daar zijn.
Dat vind ik wel even fijn om te horen. Er zijn geen vrienden van mij daar, maar wel de helft van de vriendengroep van mijn vriend. Kreeg het toch even benauwd toen ik het nieuws hoorde, maar ben blij om te horen dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn.
Verschrikkelijk wat er daar gebeurd is. Het ene moment ben je nog leuk aan het feesten, het andere moment kan het allemaal afgelopen zijn. Vervelende gedachten zijn dat.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Extreem zware balans.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat een onwaarschijnlijke beelden, in 10 minuten zo'n ravage, afschuwelijk...
RIP
tommykonijn
-
- 5204 berichten
- 2405 stemmen
Verschrikkelijk! Beelden zijn rampzalig.
RIP!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die reclames voor die filmpjes.... Lekker Lotus koekjes... 
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Gelukkig al voor een groot deel bericht gekregen van vrienden maar dit blijft toch verschrikkelijk nieuws. Vorig jaar zelf op Pukkelpop gezeten en als je nu die ravage ziet op het nieuws...
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Was zelf op pukkelpop, gelukkig net op tijd gaan schuilen op de camping. Een en al verwarring en chaos aldaar.
RIP aan de slachtoffers
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Boom valt op tent:
Optreden wordt stil gelegd:
Tent vliegt weg:
http://www.deredactie.be/pe...
Tak vernield tent
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Lekker belangrijk of het Belgen of Nederlanders zijn...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Mensen in NL die vrienden of familie daar hebben zitten met een kloppend hart het nieuws te volgen of bellend te vragen of hun familieleden ongedeerd zijn. Dat geldt voor de mensen in België en andere buitenlanders ook.
Het lijkt me dus zo dat het wél belangrijk is.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Brussels Airlines wil, door de vele buitenlanders, alle personen die met het vliegtuig afgezakt zijn naar Pukkelpop, zo snel mogelijk terugbrengen naar huis. Daarom proberen zij deze mensen op vroegere vluchten te plaatsen, i.p.v. maandag en dinsdag.
moviemike
-
- 1411 berichten
- 5867 stemmen
Eén van de zwaarste rampen ooit op een muziekfestival!
Ongelooflijk ... de ene moment sta je te lachen met eten of drinken in je hand en nog geen kwartier later lig je misschien dood tegen de grond! Hier zijn geen woorden voor.
Mijn oprechte medeleven naar alle slachtoffers van pukkelpop 2011
Number23
-
- 8681 berichten
- 5784 stemmen
Aangrijpende beelden, krop in me keel. Was wel even van het padje af toen ik het hoorde. Verschrikkelijk nieuws en voor hetzelfde geld had ik er ook gestaan.
Medeleven naar alle getroffenen
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1903 stemmen
Ik stond zelf op het moment van de storm in de Dance Hall naar Wiz Khalifa te luisteren, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ben gelukkig zelf niet gewond geraakt, we hebben uiteindelijk kunnen schuilen in de EHBO-tent. Wel heb ik mensen rondom mij gezien die er ernstiger aan toe waren...
RIP aan de slachtoffers.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1903 stemmen
Dit filmpje laat de intensiteit van de hagelbuien zien op de campingweide, je ziet tenten letterlijk tientallen meters wegvliegen.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Heb je dat youtubefilmpje zelfgemaakt?
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Zie die bomen op 3:34 
