• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.421 acteurs
  • 200.467 gebruikers
  • 9.468.087 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Idd, hij speelde slecht. Heeft betere wedstrijden gehad daar aan die linker kant.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik hoor niemand over de dramatische wedstrijd van Rosenebrg......

Moet dat nog gemeld worden dan?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Quote: Perez: "ik ben gehaald als linksbuiten"

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Bron?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Moet dat nog gemeld worden dan?

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

AD

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

even een vraagje vanuit Belgische hoek: hoe doet Thomas Vermaelen dat eigenlijk bij Ajax? Blijkbaar staat hij de laatste tijd regelmatig in de basis, maar speelt hij ook overtuigend?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Martin Van K schreef:

even een vraagje vanuit Belgische hoek: hoe doet Thomas Vermaelen dat eigenlijk bij Ajax? Blijkbaar staat hij de laatste tijd regelmatig in de basis, maar speelt hij ook overtuigend?

hij speelt niet echt opvallend. Hij doet wat ie moet doen, zonder al te veel fouten te maken

maar dit soort spelers zijn meestal basisspeler omdat er verder niemand is

ik denk dat er volgend jaar geen plek meer voor hem is in de basis (Ajax kennende)

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

Bij Ajax is dit nogal dikwijls het geval heb ik de indruk. Ze geven een speler een aantal wedstrijden op rij de kans om zich te bewijzen, maar als het tegenvalt valt hij uit de boot en geraakt nog moeilijk opnieuw aan een kans. Zo is het toch gegaan met een aantal Ajax-Belgen in het recente verleden: Tom Soetaers, Jelle Van Damme, Tom De Mul,...

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ja maar dat die drie het niet hebben gered, ligt niet alleen aan Ajax

ze kunnen gewoon geen druk na, op van Damme.....die speelde wel redelijk goed

probleem is gewoon dat ze geen TOPPERS zijn als Trabelsi of Stam....geen killers

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

damon schreef:

ja maar dat die drie het niet hebben gered, ligt niet alleen aan Ajax

ze kunnen gewoon geen druk na, op van Damme.....die speelde wel redelijk goed

probleem is gewoon dat ze geen TOPPERS zijn als Trabelsi of Stam....geen killers

Ja, dat ben ik volledig met je eens hoor. Het zijn spelers die ook liever niet bij mijn club (Club Brugge) zie voetballen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Thomas Vermaelen heeft echter wel de potentie om door te groeien, iets wat ik bij Soetaers en Van Damme niet zag. De Mul heeft ook wel iets ... maar ik denk dat Vermaelen als linksbenige centrale verdediger (waar er niet veel van zijn, behalve bij AZ) wel eens een vaste kracht van Ajax kan worden, voor zover hij dat al niet is.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

pascal83 schreef:

Thomas Vermaelen heeft echter wel de potentie om door te groeien, iets wat ik bij Soetaers en Van Damme niet zag. De Mul heeft ook wel iets ... maar ik denk dat Vermaelen als linksbenige centrale verdediger (waar er niet veel van zijn, behalve bij AZ) wel eens een vaste kracht van Ajax kan worden, voor zover hij dat al niet is.

Persoonlijk zie ik dat nog niet gebeuren. Ajax heeft volgend jaar toch een behoorlijke verdediging staan. Verwacht niet dat Vermaelen zomaar een kans krijgt. Tenzij Stam, Grygera of Heitinga gaat tegenvallen qua prestaties.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou Martin Van K dan ben ik ook benieuwd hoe de Ex-Ajacieden het in België doen. Hoe doen Wamberto, Soetaers, Cruz en al die andere jongens het daar ?

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Met alle respect, maar die Ajaxbelgen waren uiteindelijk gewoon allemaal te licht. vermaelen is de eerste waar ik wel wat in zie.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Iedereen dacht dat Perez zou moeten vechten voor een basisplaats, maar hij zegt dat hij is gehaald als linksbuiten.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Nou Martin Van K dan ben ik ook benieuwd hoe de Ex-Ajacieden het in België doen. Hoe doen Wamberto, Soetaers, Cruz en al die andere jongens het daar ?

Wamberto heeft bij Bergen (twee seizoenen geleden) getoond dat hij nog klasse heeft, maar sinds hij bij Standard speelt zit hij meer op de bank, dan dat hij op het veld staat. Hij mag wel regelmatig eens invallen, maar scoorde nog niet dit seizoen

Soetaers is meestal basisspeler bij Racing Genk, maar laat ook geen onvergetelijke indruk tot nu toe. Af en toe een goede actie, maar geen echte topper! Hij scoorde wel al vier maal dit seizoen.

Cruz presteerde goed bij Germinal Beerschot, kreeg veel media-aandacht en transfereerde naar Lierse. Daar kon hij de verwachtingen niet helemaal waarmaken en sinds vorige week speelt hij terug bij Germinal Beerschot. Die speler heeft wel een goede techniek, maar is volgens mij mentaal nogal broos.

De beste ex-Ajacied in België is eigenlijk Boussoufa, die bij Gent speelt. Hij is er wekelijks de uitblinker en qua techniek één van de beste spelers uit de Belgische competitie. Vreemd dat die speler nooit een kans heeft gekregen in het eerste elftal van Ajax...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Materny schreef:

(...)

Ik sta achter Ajax als Supporter, niet achter Blind.!!!

Maar je hoopt dus wel dat Ajax verliest zodat Blond ontslagen wordt?!

Sorry, maar dan noem ik je geen supporter...

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Maar je hoopt dus wel dat Ajax verliest zodat Blond ontslagen wordt?!

Sorry, maar dan noem ik je geen supporter...

Ik heb het daar verkeerd uitgelegd. Met Danny Blind aan het roer is er in mijn ogen geen toekomst voor Ajax bij de top.

Daardoor moet Blind worden ontslagen, dit gebeurd helaas nou eenmaal alleen bij slechte prestaties. Mocht Blind langer aanblijven als trainer van Ajax, dan betekend dat het begin van seizoen 06/07 net zo dramatisch zal verlopen als dit seizoen.

Kortom. Ik ben supporter van Ajax, maar sta totaal niet achter Danny Blind. Overigens wel een goede gozer die Blind, maar geen Ajax-waardige trainer.

Hopelijk nu beter verwoord

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Doom schreef:

Overigens wel een goede gozer die Blind, maar geen Ajax-waardige trainer.

Niet eens NEC-waardig.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

speedy23 schreef:

Boonen opnieuw ritwinst

hij is goed aan het seizoen begonnen, kun je wel zeggen

T.O.

• 2473 berichten
  • 2862 stemmen

V schreef:

Niet eens NEC-waardig.

Lijkt me logisch aangezien NEC boven Ajax staat

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Martin Van K schreef:

De beste ex-Ajacied in België is eigenlijk Boussoufa, die bij Gent speelt. Hij is er wekelijks de uitblinker en qua techniek één van de beste spelers uit de Belgische competitie. Vreemd dat die speler nooit een kans heeft gekregen in het eerste elftal van Ajax...

Ajax heeft genoeg van dergelijke lichtgewichten (gehad), die ook nog eens allemaal op dezelfde positie konden spelen. Met Sneijder, Van de Vaart, en Hersi had Ajax genoeg van dergelijke spelers. Uiteindelijk heeft het grootste talent (Hersi) het zelfs niet eens gered.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Wa Hershi wel echt zo'n talent? bij andere clubs deed ie het ook niet opvallend goed.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

V schreef:

(quote)

Niet eens NEC-waardig.

Eruit met die knuppel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Ik heb het daar verkeerd uitgelegd. Met Danny Blind aan het roer is er in mijn ogen geen toekomst voor Ajax bij de top.

Daardoor moet Blind worden ontslagen, dit gebeurd helaas nou eenmaal alleen bij slechte prestaties. Mocht Blind langer aanblijven als trainer van Ajax, dan betekend dat het begin van seizoen 06/07 net zo dramatisch zal verlopen als dit seizoen.

Kortom. Ik ben supporter van Ajax, maar sta totaal niet achter Danny Blind. Overigens wel een goede gozer die Blind, maar geen Ajax-waardige trainer.

Hopelijk nu beter verwoord

Zeker

ik ben het nu zelfs met je eens

Ik was vanaf het begin af aan geen voorstander van Blind maar ik hoop dat het hem lukt om van Ajax een goed team te maken...

En ook al lukt het niet moet je natuurlijk wel het team blijven steunen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Wouter schreef:

Wa Hershi wel echt zo'n talent? bij andere clubs deed ie het ook niet opvallend goed.

Hij was het grootste Ajax talent sinds tijden, zeker het grootste talent van zijn lichting ... tenminste, zo stond hij bekend. Ergens is het mis gegaan, daarbij speelt (/speelde) zijn gebrekkige fysiek (en wellicht zijn arrogantie) ook een rol.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het was weer de hoogste tijd :

Ajax-trainer Danny Blind zal aanstaande zondag in de Klassieker tegen Feyenoord hetzelfde elftal opstellen dat gisteravond aantrad tegen SC Heerenveen. Dit zei de oefenmeester vandaag op de wekelijkse persconferentie.

In het Abe Lenstra Stadion speelde Ajax een zeer povere partij, maar wist het wel met 0-3 te winnen. Voor Blind reden om het elftal te laten staan. Dit betekent dat Klaas Jan Huntelaar in de spits zal starten en Juanfran op de bank blijft.

Nu eens kijken of hij voor het eerst wel woord gaat houden en ook daadwerkelijk het elftal laat staan.

Winnen of verliezen van Feyenoord is minder belangrijk, hij moet gewoon één keer hetzelfde elftal opstellen !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Het was weer de hoogste tijd :

[i] Dit zei de oefenmeester vandaag op de wekelijkse persconferentie.

!

Welke Oefenmeester?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.