- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Dank je wel, Materny heeft het wat beter verwoord dan mij. Ben het 100 % met hem eens.
Ik sta achter Ajax, maar niet achter Danny Blind. Danny Blind kan niet het maximale uit de ploeg halen, hij is niet een man voor aan het roer bij een top club. Hij zal Ajax nooit naar de top kunnen leiden, hij is Ajax-onwaardig.
Je kunt met verhalen aankomen van 'als Ajax nou goed gaat presteren onder Blind?'. Dat zijn fabeltjes, gaat niet gebeuren. Met Blind heeft Ajax in mijn ogen geen goede trainer en kan het de top van Nederland/Europa/Wereld de komende jaren vergeten.
Dit wil ik niet als Ajax supporter. Dus, Blind moet weg!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
De enige die hier iets niet gevolgd heeft is Ajax.
Laten al sinds 1995 al hun topspelers gratis vertrekken. 
Het is zo triest.. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
maar heitinga is een linkspoot. Ik denk dus dat grygera op de bak komt.
Volgens mij gewoon rechts hoor, correct me if i'm wrong.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Boonen kan dan toch verliezen.
De eerste maal sinds hij op 25 september wereldkampioen werd. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wielrennen, iets wat belgen dan wel weer beter kunnen dan nederlanders 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Volgens mij gewoon rechts hoor, correct me if i'm wrong.
Ik dacht eerst ook aan rechts, ze willen tenslotte een rechtsback van hem maken..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik dacht eerst ook aan rechts, ze willen tenslotte een rechtsback van hem maken..
Zonde, ik zie liever Grygera op rechtsback spelen dan Heitinga. Heitinga kan namelijk zeer goed uit de voeten in het centrum. Lijkt me een leuk duo, Stam - Heitinga.
Maar ja, ik heb vaak een andere kijk op een opstelling van Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon Vermaelen naast Stam zetten, dan kan Vermaelen weer doorgroeien en dat gaat zeker een hele goede worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ze kunnen samen prima in één elftal. De vraag is wie er op nummer 10 komt te staan.
maar heitinga is een linkspoot. Ik denk dus dat grygera op de bak komt.
Is er al een rechtsback dan?
Ik denk dat ze beide geen genoegen nemen met minder dan het spelen op nummer 10. Hierdoor gaan dus zeker interne strubelingen komen. Heitinga is zeker een rechtspoot en iedereen heeft kunnen zien de afgelopen maanden dat en Grygera en Hetinga tekort komen op de positie van rechtsback.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sneijder schijnt betrokken te zijn met een spelersruil met Stam, Sneijder zou dus naar Milaan vertrekken. Nog niet bevestigt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Laten we maar hopen dat het niet zo is, alleen Maduro is dan nog overgebleven 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Jeetje, Heerenveen - Ajax 0-3.
Huntelaar met zijn 1e Ajax-doelpunt..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik dacht bij mezelf : Ik ga eens lekker turven hoeveel goede ballen Huntelaar krijgt. Mijn blaadje is nu nog steeds blanco
1 Pluspunt van vanavond : We hadden bijna het middenveld weer een beetje in handen (althans totdat Blind weer moest wisselen want daarna was ons middenveld weer volledig verdwenen)
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Effe mijn mening over de avond Heerenveen - Ajax.
Als Ajax-supporter een goed resultaat. Helaas leek het voetbal nog nergens op. Veel onzorgvuldigheid in passes, staat erg amateuristisch. Vooral Sneijder was slecht bezig, heb werkelijk waar geen goede pass van hem gezien. Terechte wissel.
Wedstrijd was dus gewoon slecht, maar het resultaat is goed. Uiteraard is het ook fijn dat Huntelaar eindelijk heeft gescoord.
Interview met Blind vooraf de wedstrijd vond ik opzich erg goed. Hij nam het wel op als Ajax-fan. Prachtig om te zien hoe hij zei dat hij zich niet zorgen maakte over zijn positie, maar meer over de club Ajax. Dat het niet gaat zoals het moet gaan. Mooie woorden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
We hadden bijna het middenveld weer een beetje in handen (althans totdat Blind weer moest wisselen want daarna was ons middenveld weer volledig verdwenen)
Het was na die wissel ook de bedoeling om meer verdedigend te gaan spelen, blind gokte op die 0-1 voorsprong... zegt dan alweer genoeg over de situatie waarin ajax nu verkeerd.
PS. Bij Galasek was trouwens goed te zien dat hij met zijn hoofd in ieder geval niet meer bij Ajax is, veel onnodige zwakke fouten/passes, met name in de 2e helft.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Het was na die wissel ook de bedoeling om meer verdedigend te gaan spelen, blind gokte op die 0-1 voorsprong... zegt dan alweer genoeg over de situatie waarin ajax nu verkeerd.
PS. Bij Galasek was trouwens goed te zien dat hij met zijn hoofd in ieder geval niet meer bij Ajax is, veel onnodige zwakke fouten/passes, met name in de 2e helft.
Daarom vind ik ook dat je spelers die willen vertrekken ook niet moet opstellen..
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Huh, Galasek was veruit de beste man aan Ajax kant! Emanuelson, Lindenbergh en Grygera een kleine voldoende.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Tja, helemaal NIKS in R.....
dit is zooooooooo hard voor Louis! (mag ik nu ook een keer lachen om een ANDER team
)
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Huh, Galasek was veruit de beste man aan Ajax kant! Emanuelson, Lindenbergh en Grygera een kleine voldoende.
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken. Galasek was DRAMATISCH... ik heb me kapot zitten ergeren aan die man. 2e helft heeft ie niet 1 bal goed geraakt. Lindenbergh speelde erg nuttig en Emanuelson als vanouts goed.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
1 Pluspunt van vanavond : We hadden bijna het middenveld weer een beetje in handen (althans totdat Blind weer moest wisselen want daarna was ons middenveld weer volledig verdwenen)
Babel voor Rosales???? Rosales speelde prima... En Babel kan niet op rechts...
rare jongen die Blind.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Rosales en Sneijder waren beide dramatisch aan het spelen. Sneijder vooral in de passes, hij heeft echt geen enkele goede pass weten te produceren en Rosales was zoals gewoonlijk alleen maar aan het voetballen op zijn inzet in plaats van zijn verstand/kwaliteit etc...
Vond de wissels van Blind niet logisch, maar het pakte toch redelijk goed uit. Als iemand die geen voorstander is van Blind moet ik toch zeggen dat ik geen commentaar had op deze wissels. Het pakte goed uit!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vondt het slecht ondanks een 0-3 zege.
Sneyder was nergens te bekennen en Huntelaar werd zelden bereikt.
Middenveld schuifde niet door waardoor de 2a 3 mensen voorin het maar uit moesten zoeken.
Veel lange ballen richting Huntelaar die er niks mee kon omdat hij dubbele dekking had.
Nee, het was niet veel soeps vandaag.
Verdediging was ik wel redelijk tevreden over aangezien ze goed standhielden.
Maar de zware minpunten van de avond waren toch wel het niet doorschuiven van het middenveld en de vele lange passes die niet aankwamen.
Zelfde geldt voor de eindpass de hele tijd.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat Ajax gewoon geluk had dat Heerenveen een gigantische off-day had. Yildirim en Pranjic hebben niet één goede pass gegeven en Nilsson was bijna onzichtbaar. Één groot foutenfestijn bij de Friesen zorgde ervoor dat Ajax gelukkig door is en nu wacht Roda in de Arena voor een finaleplaats.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Heerenveen had misschien een off-day, Ajax een off-year 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
LACHUH!!!!! maar we staan in de halve finale 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik hoor niemand over de dramatische wedstrijd van Rosenebrg......
Grygera vond ik vrij sterk als rechtback eigenlijk. Vergeet niet dat hij daar bij Sparta Praag ook altijd stond en in de eerste periode bij Ajax ook regelmatig als rechtsback speelde. Voor volgend jaar vind ik hem daar in elk geval een betere optie dan Heitinga.....
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Kun je hem niet kwalijk nemen. Het is een spits, geen linker aanvaller.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar dit was wel heel erg slecht vond ik........
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.