• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.423 acteurs
  • 200.475 gebruikers
  • 9.468.539 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Mark van Hintum

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Zulke co-commentatoren irriteren eerder dan dat ze wezenlijks iets toevoegen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hele rits van Ervaren en talentvolle spelers weg bij Ajax.

Meeste transfervrij.

Anastasiou en Boukhari vertrekken nog, dus zou je in principe Perez, Huntelaar, Babel, Charisteas en Rosenberg overhouden.

Persoonlijk hoort Huntelaar en Babel in de basis maar helaas, Mr Blind stelt de laatste nooit op.

Middenveld wordt slapper met het vertrek van Galasek en ''volgens mij '' Pienaar dus ook daar zul je versterkingen moeten aanbrengen.

1 a 2 spelers als Galasek aantrekken zou niet verkeerd zijn op het middenveld.

Verdediging wordt nu sterker met Stam is het centrum maar als ze proberen nog 1 a 2 goede centrale verdedigers aan te trekken zou het niet verkeerd zijn.

Het enige wat ze moeten doen is ervaren en goede spelers aan te trekken.

Talent is genoeg binnen de groep, maar alleen daar red je het niet mee.

Als er geld te kort is, wat zo wel zou zijn, geen andere keus dan wat spelers op de transfermarkt te zetten.

Vorige week was er ook in het nieuws, intresse voor Ryan Babel door een club uit Italie.

Miljoenen werden er geboden( volgens mij 4) maar Ajax vondt het te weinig.

Verkoop hem toch gvd, hij speelt toch bijna nooit en spitsen hebben ze toch in overmaat.

Jesus man.

5 a 6 ervaren spelers in de verdediging en middenveld.

Nieuwe trainer zou ook niet verkeerd zijn.

Meer heeft deze club niet nodig.

Maar wie ben ik? : iemand die helaas niet deelneemt aan het Ajax bestuur.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Materny schreef:

Vorige week was er ook in het nieuws, intresse voor Ryan Babel door een club uit Italie.

Miljoenen werden er geboden( volgens mij 4) maar Ajax vondt het te weinig.

Verkoop hem toch gvd, hij speelt toch bijna nooit en spitsen hebben ze toch in overmaat.

Worden wel meer rare beslissingen genomen bij ajax. De laatste 3 aankopen zijn 3 geweldige aankopen van ajax en ik begin me als psv supporter ook wel wat zorgen te maken. Vraag me alleen af hoe ze dit gaan oplossen. Op grygera en Heitinga is dit seizoen al 6 miljoen geboden daar gingen ze niet op in omdat ze respectievelijk 15 en 9 miljoen wilden hebben. Nu kopen ze stam en zitten ze dus met 1 overbodige centrale verdediger. Dan verlengen ze het contract van Sneijder want hij moet de komende jaren de nummer 10 van ajx worden en 3 weken later kopen ze met Perez weer een tweede nummer 10. Ik kan de logica hier niet uithalen en denk dan ook dat ajax ondanks de goede aankopen toch weer een zwaar seizoen tegemoet gaat want er gaan op deze manier ontevreden spelers komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ja, das waar.

Ajax mag van geluk spreken als ze de 4e plaats behalen.

De middenmoot is gigantisch groot met een klein puntenverschil dus het zal zeker spannend worden op het laats van het seizoen wie er Play-offs zal spelen.

Het is te hopen dat Ajax blijft overleven in de Cl en Gatorade cup.

Dat 1e lijkt me trouwens zeer sterk maarja, wat wil je tegen Milaan als je zo klote speelt.

Het is te hopen dat Ajax zijn zaakjes snel op orde heeft. Misschien lukt dat met het vertrek van Blind, wat spoedig zal gebeuren als Ajax uit de 2 toernooien wordt geknikkerd en dreigt af te zakken naar een plaats niet genoeg voor de Play-Offs.

Als Ajax-fan maak k me zorgen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Als Ajax-fan maak k me zorgen

das een understatement

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Je bent niet de enige Ajax-fan die zich zorgen maakt Materny. Het gaat alles behalve goed bij Ajax momenteel. Denk echt dat Ajax Danny Blind zo snel mogelijk moet gaan ontslaan, zo kan de nieuwe trainer die ze dan aanstellen alvast even wennen aan Ajax en zich beter voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Klinkt hard, maar misschien moeten we dus wel hopen dat Ajax de komende maand slecht presteert, zodat we van probleem 1 af zijn: Danny Blind.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Klinkt hard, maar misschien moeten we dus wel hopen dat Ajax de komende maand slecht presteert, zodat we van probleem 1 af zijn: Danny Blind.

ja en als die nieuwe coach met Koemans en Danny's spelers dan een serie verliest zitten we in eenzelfde spiraal

dus pas BEGIN VOLGEND seizoen een nieuwe coach, en evt. nu tot eind vh jaar een interim

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Als je volgend jaar een nieuwe coach neemt, wil die ook weer met zijn eigen spelers verder en zullen Stam, Perez en Huntelaar misschien weer als ballast worden ervaren. Als er al en nieuwe trainer wordt aangesteld (nu of begin volgend seizoen) hoop ik dat ie geen aankopen mag doen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Doom schreef:

Je bent niet de enige Ajax-fan die zich zorgen maakt Materny. Het gaat alles behalve goed bij Ajax momenteel. Denk echt dat Ajax Danny Blind zo snel mogelijk moet gaan ontslaan, zo kan de nieuwe trainer die ze dan aanstellen alvast even wennen aan Ajax en zich beter voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Zucht!!!

Je bent toch supporter man! Wat nou als Ajax het nu wel goed gaat doen dan zou Blind alles ondere controle hebben... Maar Blind mag van jou dus absoluut geen trainer van Ajax zijn

Een echte supporter zou nu juist achter Blind moeten gaan staan ipv. te hopen dat het mis gaat zodat Blind ontslagen wordt...

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Op grygera en Heitinga is dit seizoen al 6 miljoen geboden daar gingen ze niet op in omdat ze respectievelijk 15 en 9 miljoen wilden hebben. Nu kopen ze stam en zitten ze dus met 1 overbodige centrale verdediger.

Lijkt me niet eens lux voor een topclub.

Dan verlengen ze het contract van Sneijder want hij moet de komende jaren de nummer 10 van ajx worden en 3 weken later kopen ze met Perez weer een tweede nummer 10.

Natuurlijk. Vorige week zondag niet gezien? Aan 1 nummer 10 heb je niet voldoende.

Ik kan de logica hier niet uithalen en denk dan ook dat ajax ondanks de goede aankopen toch weer een zwaar seizoen tegemoet gaat want er gaan op deze manier ontevreden spelers komen.

Kom nou. Een topclub moet sterk bezet zijn.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Materny schreef:

Ja, das waar.

Ajax mag van geluk spreken als ze de 4e plaats behalen.

De middenmoot is gigantisch groot met een klein puntenverschil dus het zal zeker spannend worden op het laats van het seizoen wie er Play-offs zal spelen.

Ach, tweede of vijfde. Wat maakt het uit...?

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Zucht!!!

Je bent toch supporter man! Wat nou als Ajax het nu wel goed gaat doen dan zou Blind alles ondere controle hebben... Maar Blind mag van jou dus absoluut geen trainer van Ajax zijn

Een echte supporter zou nu juist achter Blind moeten gaan staan ipv. te hopen dat het mis gaat zodat Blind ontslagen wordt...

Dan ben ik geen echte supporter. Sorry, ik heb totaal geen vertrouwen in Blind als trainer. Was er vanaf het begin op tegen. Voorlopig doet die het niet goed, dus waren mijn vermoedens correct.

Ik zie geen toekomst voor Ajax met hem aan het roer. Is gewoon mijn mening, hij haalt volgend jaar ook niet het maximale uit de ploeg.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Perez veroorzaakt soms ook genoeg problemen, tenminste als hij aan het verliezen is. Toen Az met 1-0 aan het verliezen was (tegenstander herinner ik me niet meer) tackelde hij iedereen die hij maar tegenkwam en protesteeerde de hele tijd bij de scheidsrechter. Ik denk niet dat hij bij Ajax thuishoort..

En wat ik niet begrijp: Babel die niet in de basis staat wordt niet voor ca.6 miljoen verkocht, maar maxwell die veel voor de club kan betekenen , wordt verkocht aan Inter.En nu Stam er is, gaat Juanfran gewoon terug naar Besiktas, en hoeven er verder geen verdedigers verkocht te worden.

Voor het nieuwe seizoen heeft Ajax nu voldoende (ervaren) spelers om een titelkandidaat te worden. alleen nog een normale trainer (Hij hoeft niet zo perfect als Rijkaard of Mourinho te zijn, maar moet ook zeker niet zo blind als Blind zijn). Wat ik me wel afvraag is: Wat zal de nieuwe trainer vinden van de nieuwe aankopen..

En de trainer moet zo iemand zijn, waarbij de spelers zich thuis voelen en zelfvertrouwen hebben.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Perez veroorzaakt soms ook genoeg problemen, tenminste als hij aan het verliezen is. Toen Az met 1-0 aan het verliezen was (tegenstander herinner ik me niet meer) tackelde hij iedereen die hij maar tegenkwam en protesteeerde de hele tijd bij de scheidsrechter. Ik denk niet dat hij bij Ajax thuishoort..

Dit gaat echt nergens over....

Turkeyloverz schreef:

En wat ik niet begrijp: Babel die niet in de basis staat wordt niet voor ca.6 miljoen verkocht, maar maxwell die veel voor de club kan betekenen , wordt verkocht aan Inter.

Maxwell wordt helemaal niet verkocht. Zijn contract is afgelopen en loopt gratis de deur uit. Babel is nog maar net 20. Dat is een jongen voor de toekomst. 100% logisch dat ze zo'n jongen uit de eigen opleiding willen houden
Turkeyloverz schreef:

En nu Stam er is, gaat Juanfran gewoon terug naar Besiktas, en hoeven er verder geen verdedigers verkocht te worden.

Stam is gehaald om centraal achterin te spelen. JuanFran is een echte back.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Agony schreef:

(quote)
Dit gaat echt nergens over....

(quote)

Maxwell wordt helemaal niet verkocht. Zijn contract is afgelopen en loopt gratis de deur uit. Babel is nog maar net 20. Dat is een jongen voor de toekomst. 100% logisch dat ze zo'n jongen uit de eigen opleiding willen houden

(quote)

Stam is gehaald om centraal achterin te spelen. JuanFran is een echte back.

Ik ben niet zo een fan van Perez, daar gaat het over.

Maxwell is toch ook een jongen voor de toekomst en hij kon voor veel geld weggaan, jammer.

Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde dat Ajax behalve Juanfran verder niemand moet laten gaan.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Doom schreef:

Snap best dat je niet enthousiast bent over Blind, maar wat je nu hoopt is idd een supporter onwaardig. Lekker als je een nieuwe ploeg hebt die zich louter nationaal kan manifesteren. Ik hoop dat ze zich nog plaatsen voor de play-offs, mét of zonder Blind.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Maxwell is toch ook een jongen voor de toekomst en hij kon voor veel geld weggaan, jammer.

Hij wil zelf niet bijtekenen... dan houd het op. Ajax heeft hem herhaaldelijk meerjarige contracten aangeboden, waarbij hij 1 van de bestverdienende Ajacieden zou worden. Maar als de speler zelf niet wilt houdt het op helaas. Ik had hem ook nog wel een paar jaartjes bij Ajax willen zien idd. Aardige sympathieke gozer die ook nog eens ontzettend goed kan voetballen!

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ja, hij werd ook niet voor niets tot beste speler van Nederland gekozen in 2004..

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Tja, als je het zo slecht volgt, snap ik dat je het allemaal niet begrijpt, nee.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

''Als hij bijtekende kon Ajax geld verdienen, maar dat heeft hij niet gedaan en dat is jammer...'''

Wouter, jij maakt hieruit op dat ik iets niet goed volg?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Lijkt me niet eens lux voor een topclub.

(quote)

Natuurlijk. Vorige week zondag niet gezien? Aan 1 nummer 10 heb je niet voldoende.

(quote)

Kom nou. Een topclub moet sterk bezet zijn.

Tuurlijk moet je als topclub een brede selectie hebben. Je moet echter niet al bij voorbaat de problemen gaan opzoeken en dat doet ajax mijn inziens. Je moet zorgen als club dat je niet teveel grote ego's op de bank krijgt en dat gaat wel gebeuren. Perez en Sneijder gaan het beiden niet pikken als ze op de bank belanden. In de verdediging gaat ook verwacht ik Heitinga op de bank komen aangezien blind nogal gecharmeerd is van Grygera. Dan kun je zo'n jongen toch veel beter verkopen dan hem weer na rechtsback door te schuiven. Heitinga wordt echt niet meer waard door een jaar op de bank te zitten. Ik denk dat ajax het zich bij voorbaat al moeilijk aan het maken is voor volgend seizoen.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

@Turkeylover:

Dat schreef je helemaal niet.

Je zei niet te snappen dat maxwell verkocht word aan Inter (wat niet zo is) en dat hij een jongen voor de toekomst is waar Ajax nog geld aan kon verdienen. Dan lijkt het erop dat je het niet helemaal gevolgd hebt, nee.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

De enige die hier iets niet gevolgd heeft is Ajax. Laten al sinds 1995 al hun topspelers gratis vertrekken.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Perez en Sneijder gaan het beiden niet pikken als ze op de bank belanden.

Ze kunnen samen prima in één elftal. De vraag is wie er op nummer 10 komt te staan.

In de verdediging gaat ook verwacht ik Heitinga op de bank komen aangezien blind nogal gecharmeerd is van Grygera.

maar heitinga is een linkspoot. Ik denk dus dat grygera op de bak komt.

Dan kun je zo'n jongen toch veel beter verkopen dan hem weer na rechtsback door te schuiven.

Is er al een rechtsback dan?

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

eRCee schreef:

De enige die hier iets niet gevolgd heeft is Ajax. Laten al sinds 1995 al hun topspelers gratis vertrekken.

In het geval Maxwell kun je dat Ajax niet kwalijk nemen.

verder is het inderdaad een zooitje geweest. Waarschijnlijk hebben ze te lang zonder TD gezeten.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

ja en daarom heeft Ajax op dit moment het meeste geld! het LIJKT alsof ze de topspelers gratis laten vertrekken, maar dat had toen meer met Bosman-arrest te maken dan een fout aan Ajax zijn kant

en ik herhaal: Ajax heeft meeste geld, dus ik zou ZEKER niet het financiele beleid van Ajax belachelijk maken

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

In de verdediging gaat ook verwacht ik Heitinga op de bank komen aangezien blind nogal gecharmeerd is van Grygera.

Dan kun je zo'n jongen toch veel beter verkopen dan hem weer na rechtsback door te schuiven.

[/quote]Is er al een rechtsback dan?[/quote]

Heitinga zal toch spelen als rechtsback. Ze waren nog bezig met Melchiot maar zo te zien gaat dat niet door.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Even uit VI's 't wereldje:

'Roma wipt Juve.' Dat maakt de oude dame niet elke dag meer mee.

En nog een leuke:

Rode kaart voor Ronaldinho, rood voor Ibrahimovic, rood voor Ferguson, rood voor Die Mannschaft. Tijd van de maand?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Zucht!!!

Ik sta niet achter Blind, maar achter Ajax

Ajax moet gewoon goed spelen, en als daarvoor Blind moet optiefen, so be it.

Uiteindelijk schaadt hij je vertrouwen en heeft hij na elke vernedering weer een smoesje klaar voor de afgang.

Dan begint hij weer over'' dit moeten we weer gezamelijk verwerken'' en '' volgende week er weer hard tegenaan'' & '' er had meer ingezeten''.

Ziek wordt ik ervoor.

Ik geef Doom 100% gelijk.

Het is te hopen dat Blind zo snel mogelijk vertrekt, want denk niet dat de spelers er nog veel zin in hadden.

Dat zag je wel aan Huntelaar toen hij naar de 3e wedstrijd bij Ajax al met een lang gezicht staat.

Ik sta achter Ajax als Supporter, niet achter Blind.!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.