• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.467 acteurs
  • 200.477 gebruikers
  • 9.468.594 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Hij is zo een ''probleemjongen'' (daarom is hij ook weggestuurd bij Ajax) , misschien weten die ''grote'' landen dat..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hij is gewoon een eentonig voetballertje die alleen goed snel kan dribbelen maar over weinig teamwork ability beschikt, ook meende ik dat men em te eigenwijs vindt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een vraagje: hoe oud is Stam eigenlijk? Hij is toch niet meer van de jongste?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

33 jaar.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik dacht het al dat hij niet meer zo piep was.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

AZ is hypocriet

wil Vlaar per se niet aan Ajax verkopen. Doet er ALLES aan om dat te blokkeren, en nu EIST het goed gedrag van Ajax kant over de transfer van Perez

AZ beschuldigd Ajax dat ze Ajax leegkopen, terwijl ze dat zelf bij Willem II hebben gedaan, en dan 10x zo erg

AZ beschuldigd Ajax dat ze de problemen naar AZ verplaatsen, maar ze hebben al een probleem: een zelfdestructieve coach genaamd Louis van Gaal die bij het minste geringste door het lint gaat en zijn team (a la Adriaanse) zal meenemen in zijn grootheidswaanzin...

dit is voetbal. AZ heeft Ajax hard aangepakt, en nu krijgt het alles terug

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Martin van Geel heeft destijds geheel Willem II leeggekocht

Zal ie nu wel met AZ gaan doen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

als je daarmee een succesvol team kan opzetten, why not

dat doen die toppers in de grote landen ook

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

FisherKing schreef:

Ene Marcel Brands is anders ook lekker bezig. Eerst Rogier Molhoek weghalen en dan weer proberen Maarten Martens weg te halen. Hij kent ze natuurlijk erg goed van zijn RKC tijd. En hetzelfde geld voor Martin van Geel, en of het goed is of niet. Zolang de clubs en spelers er beter van worden waarom niet dan?

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

damon schreef:

AZ beschuldigd Ajax dat ze de problemen naar AZ verplaatsen, maar ze hebben al een probleem: een zelfdestructieve coach genaamd Louis van Gaal die bij het minste geringste door het lint gaat en zijn team (a la Adriaanse) zal meenemen in zijn grootheidswaanzin...

dit is voetbal. AZ heeft Ajax hard aangepakt, en nu krijgt het alles terug

Wat is dit nou voor onzin? Zelfdestructieve coach? Waar heb je het in vredesnaam over?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

zelfdestructief....laat ik eens uitleggen

Louis en Co hebben er een gewoonte van gemaakt om nooit 'normaal' bij een club weg te gaan

de laatste tijd alleen maar met ruzie, want er komt een keer dat hun ultragrote ego botst met iemand binnen de club of pers

is het normaal dat Louis ELKE week weer eens onnodig uithaalt? Ik zie Louis als een tikkende tijdbom die wanneer hij zijn zin niet krijgt / als het minder gaat met de club meteen aan de noodrem trekt

en altijd de ander de schuld geeft

maar geniet van jullie 2e plek dit jaar!

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

FisherKing schreef:

Ik schrik me rot! FK die zich met voetbal gaat bezighouden

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Co is prima weggegaan bij AZ. En dat hij schandalig is weggejaagd bij Ajax lag meer aan Ajax dan aan hem.

Wat Louis betreft: het diepste respect voor hoe hij dit seizoen AZ aan de top houdt, tegen alle verwachtingen in. En volgens mij gaat hij, hoewel enigszins excentriek, tegenwoordig prima met de pers om. Er gebeurt tenminste wat bij zijn persconferenties.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Co is prima weggegaan bij AZ.

geloof je dit echt? toen het aan het eind niet meer goed ging boorde hij zijn ploeg de grond in

hij ging zeker niet happy weg (zie zijn afscheidsrondje op AZ veld)! en WOU zelfs weg

eRCee schreef:

En dat hij schandalig is weggejaagd bij Ajax lag meer aan Ajax dan aan hem.

dat is waar

eRCee schreef:

Wat Louis betreft: het diepste respect voor hoe hij dit seizoen AZ aan de top houdt, tegen alle verwachtingen in.

hoeze tegen verwachting in? Hij heeft eenzelfde team als Co toen had MET Arveladze EN een bredere selectie

echt onverwacht is dit niet

eRCee schreef:

En volgens mij gaat hij, hoewel enigszins excentriek, tegenwoordig prima met de pers om. Er gebeurt tenminste wat bij zijn persconferenties.

jij moet eens TV-NH kijken. Telkens als iets niet naar zijn zin is loopt ie weg bij de journalist

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Purmerend schreef:

Sorry hoor maar dan ga je toch niet naar Spartak Moskou, is er dan in heel Europa geen geschikte club te vinden. In landen zoals Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland of een andere club in Engeland. Dat geloof ik niet.

Nouja, zoals ik zei: het is wel een goede keuze om mentaal een goede speler te worden, je hebt daar wel doorzettingsvermogen en discipline nodig, meer nog dan in Engeland en Italie. Het blijft een aparte keuze, maar goed die jongen is pas 20: als het eenb foute keuze blijkt te zijn kan hij altijd nog overstappen. Hij moet zich trouwens inderdaad nog wel bewijzen, maar talent heeft ie zeker, anders zit je niet bij Arsenal

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Purmerend schreef:

(quote)

En hetzelfde geld voor Martin van Geel, en of het goed is of niet. Zolang de clubs en spelers er beter van worden waarom niet dan?

Het is verder geen waarde-oordeel hoor, maar minder leuk als je Willem II aanhanger bent.

Ik vind het wel van een soort "luiheid" getuigen om telkens de voor hem bekende spelers te kiezen. (je zit in feite kennis opgedaan bij een andere club, die je daarvoor betaalde, mee te nemen naar je nieuwe club)

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

damon schreef:

(quote)

hoeze tegen verwachting in? Hij heeft eenzelfde team als Co toen had MET Arveladze EN een bredere selectie

echt onverwacht is dit niet

Toen Louis bij AZ tekende dacht iedereen dat Landzaat en Perez weg zouden gaan, plus Opdam en natuurlijk Kromkamp. Sowieso, na een topjaar als vorig jaar was het gewoon een groot risico om daar trainer te worden. Bedenk ook dat Louis ervoor gezorgd heeft dat Arveladze erbij kwam (terwijl Ajax hem liet lopen).

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

damon schreef:

...Telkens als iets niet naar zijn zin is loopt ie weg bij de journalist...

Louis van Gaal mag dan wel leuke tv opleveren, maar ik mag hem steeds minder.

Hij die aangeeft de discussie aan te willen gaan en die zichzelf de rol van mentor toebedeeld heeft als het gaat om 'communicatie' en die vervolgens bij de eerste de beste 'suggestieve' situatie in totale woede uitbarst en het gesprek beëindigt.

Irritante narcistische kerel die zichzelf graag hoort en ziet.

Geef mij maar Ronnie de Groot en dat heeft verder niets met NEC te maken.

T.O.

• 2475 berichten
  • 2863 stemmen

Hm, Peter Bosz gaat Mark Wotte opvolgen bij Feyenoord volgend seizoen. Jammer voor Heracles...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Purmerend schreef:

Sorry hoor maar dan ga je toch niet naar Spartak Moskou, is er dan in heel Europa geen geschikte club te vinden. In landen zoals Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland of een andere club in Engeland. Dat geloof ik niet.

Ze staan 3de in Rusland, Europees voetbal is dus een garantie. Sowieso is het niveau van de topclubs daar best redelijk, met al die dubieuze olieroebels worden veel buitenlandse spelers gekocht (zelfs Brazilianen enzo) en zelfs met enig succes (UEFA cup voor CSKA). Dus in mijn ogen zeker geen slechtere keuze dan pak 'm beet Wolfsburg of Whigan).

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

FisherKing schreef:

Ik vind het wel van een soort "luiheid" getuigen om telkens de voor hem bekende spelers te kiezen. (je zit in feite kennis opgedaan bij een andere club, die je daarvoor betaalde, mee te nemen naar je nieuwe club)

Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Spelers die hun (jeugd)opleiding ergens genieten mogen van die kwaliteiten bij een andere club geen gebruik maken?!

Of trek het eens door naar de arbeidsmarkt in het algemeen; hoeveel mensen worden niet aangenomen op de kennis en ervaring die ze ergens anders hebben opgedaan.

Kortom; het zou toch dom zijn om daar geen gebruik van te maken?!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Ze staan 3de in Rusland, Europees voetbal is dus een garantie. Sowieso is het niveau van de topclubs daar best redelijk, met al die dubieuze olieroebels worden veel buitenlandse spelers gekocht (zelfs Brazilianen enzo) en zelfs met enig succes (UEFA cup voor CSKA). Dus in mijn ogen zeker geen slechtere keuze dan pak 'm beet Wolfsburg of Whigan).

Ja, dat weet ik maar ik dacht dat hij wel bij een van de subtoppers uit die opgenoemde landen terecht kon. Maar waarschijnlijk niet dus.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Tom Boonen: 4 op 4.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Speedy was me weer eens voor .

Tom Boonen

Wedden dat 'ie de Tour wint dit jaar?

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Oke, 500 euro? .

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

2500 euro dat hij hem niet wint.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

. Lefgozer.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik moet het toch echt weten ... Hoe heet die ex-voetballer nou ook alweer die naast die vaste commentator van SBS verslag doet van Groningen - PSV ? Kom er maar niet op, terwijl ik zijn stem zo duidelijk herken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.